TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הפרויקט הגדול הבא של נאוויטס


נאוויטס מפת נכסים
נאוויטס משלימה רכישת זכויות נפט לקראת פיתוח משותף עם LLOG של תגלית שיננדואה

נאוויטס פטרוליום השלימה את רכישת חלקה בתגלית יוקטאן. כמו כן, נאוויטס ושותפתה האסטרטגית במפרץ מקסיקו LLOG הסכימו על פיתוח משותף של תגליות שיננדואה ויוקטאן כפרויקט אחד בהיקף של כ-204 מיליון חביות ((2C. חלקה של נאוויטס (23.1%) עומד על כ-47 מיליון חביות. יו"ר נאוויטס, גדעון תדמור: "הפיתוח המשותף צפוי לשפר משמעותית את כלכליות הפיתוח"


שותפות הנפט-גז נאוויטס פטרוליום השלימה את רכישת חלקה (23.1%) בתגלית יוקטאן ונכס הנפט נרשם על שמה של חברת הבת בבעלות מלאה. כמו כן, השותפות הגיעה להסכמה עם השותפה האסטרטגית שלה חברת LLOG Exploration על פיתוח משותף של התגליות שיננדואה ויוקטאן, המכילות יחד כ-204 מיליון חביות(2C) , הסכמה אשר תשפר משמעותית את כלכליות הפיתוח. במסגרת ההסכמות, תגלית יוקטאן, ליד תגלית שיננדואה, תיקרא מעתה 'שיננדואה דרום', והפיתוח של שתי התגליות, ייעשה במשותף. חלקה של נאוויטס פטרוליום בפרויקט המאוחד (23.1%) עומד על-47 מיליון חביות.


תגלית שיננדואה הינה תגלית נפט מוכחת, הנחשבת מהגדולות שמיועדות לפיתוח במפרץ מקסיקו ארה"ב, והיא ממוקמת במרחק של כ-105 מייל צפונית מזרחית מפרויקט באקסקין, פרויקט דגל נוסף של נאוויטס, הצפוי להפיק נפט תוך פחות משנה.


על פי הערכת נאוויטס פטרוליום ו-LLOG Exploration, הפיתוח המשותף יאפשר סינרגיה בניצול תשתיות משותפות ושיפור משמעותי בכלכליות הפיתוח. השותפים הנוספים בתגליות הם חברת LLOG Exploration, השותפה האסטרטגית של נאוויטס במפרץ מקסיקו, עם אחזקה של 46.9%, וחברת Venari offshore, חברת פורטפוליו של קרן Warburg Pincus, עם אחזקה של 30%.


יו"ר נאוויטס פטרוליום, גדעון תדמור מסר: "נאוויטס נערכת לפיתוח עתידי משותף של שני המאגרים שיננדואה ושיננדואה דרום, אשר צפוי לשפר משמעותית את כלכליות הפרויקט. אנו נמשיך לפעול לאיתור וניצול ההזדמנויות הייחודיות הקיימות כיום בשוק האמריקאי ולפיתוחן יחד עם שותפינו".
שותפות נאוויטס פטרוליום עוסקת באיתור ופיתוח נכסי נפט וגז בצפון אמריקה.
נאוויטס מחזיקה בפורטפוליו נכסים רחב במפרץ מקסיקו ארה"ב ובקנדה, וחלקה בכלל התגליות בהן היא מחזיקה עומד על 112 מיליון חביות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il