TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מעמיקים את החינוך הפיננסי בישראל


מיטב דש
בימים אלו נחתמה עסקה במסגרתה מכללת מיטב דש והמכון הישראלי לפיננסים IFI יהפכו לגוף לימודי אחד

מכללת מיטב דש תתמזג עם המכון הישראלי לפיננסים IFI בעסקה שנחתמה השבוע. החיבור בין החברות יאפשר לשלב בין ניסיונה המוכח רב השנים של מכללת מיטב דש בהענקת הדרכות לקהלי יעד מגוונים לבין היתרונות של המכון הישראלי לפיננסים IFI בהדרכת המוסדות הפיננסיים בישראל, בחדשנות ובהובלה של סטנדרטים מקצועיים בשוק ההון.


הגוף הממוזג, בהובלת דורית בן סימון, יוביל את שוק ההדרכות הפיננסיות בישראל בקשת רחבה של הכשרות מקצועיות, קורסי רישוי והדרכות. המכללה החדשה תפעל ממשרדי מכללת מיטב דש ברמת החייל בתל אביב ותנוהל על ידי דפנה אריאלי, מנכ"לית מכללת מיטב דש ב- 11 השנים האחרונות. המכללה צפויה להכשיר אלפי תלמידים ואנשי מקצוע מידי שנה. הגוף הממוזג ימשיך לתת מענה איכותי לצרכיהם של הגופים המוסדיים בשוק ההון, הפנסיה והביטוח, לאנשי מקצוע בכירים ולאלו המבקשים לפתח קריירה בתחום.


בסגרת הגוף הממוזג, מוצעים מסלולי הכשרה, רישוי וקריירה לתפקידים מגוונים בבנקאות, בשוק ההון, ובתחום הפיננסי הן לבוגרי אוניברסיטאות והן למעוניינים בהסבות מקצועיות. ליווי הבוגרים בכניסת לשוק ההון ובתהליך ההתפתחות והצמיחה המקצועית שלהם בשוק ההון נעשה באמצעות יחידת השמה איכותית ומובילה. כמו כן במסגרת חזונו של הגוף הממוזג להובלת החינוך הפיננסי בישראלי, הוא צפוי להרחיב את פעילותו בתחום ההדרכות והקורסים הפונים לכלל הציבור.

מכללת מיטב דש, הוקמה בשנת 1992 תחת חזונו של מר צבי סטפק ששימש גם כיו"ר המכללה. המכללה מתמחה בהכשרות לתחום שוק ההון והביטוח ומציעה מגוון קורסים להכנה לבחינות ההסמכה של רשות ניירות ערך ורשות שוק ההון והביטוח, קורסי הכשרה לניהול תיק השקעות פרטי ומסחר בבורסה ברמות ידע שונות. בנוסף, הציעה גם קורסי הכשרה בהתאמה אישית לחברות וארגונים, בנושאי שוק ההון, הפנסיה ועולם הביטוח.


המכון הישראלי לפיננסים IFI (Israel financial institute) הוקם בשנת 2012 ע"י דורית בן סימון
ועמית לוינשטיין במטרה להביא לשינוי מהותי בתפיסה ובאיכות ההדרכות הפיננסיות במדינת ישראל. כצעד ראשון IFI קיבלה את הבלעדיות בהכשרה והענקת ההסמכה הבינלאומית של ארגון הפורקס היוקרתי ACI היושב באירופה. במהלך השנים האלה העביר המכון עשרות קורסים בתחום הפיננסי שבהם למדו כ- 2000 תלמידים. לקוחות המכון הישראלי לפיננסים כוללים את כלל הבנקים, בתי ההשקעות, חברות הביטוח, יועצים וספקי שירותים, רגולטורים ועוד.

דורית בן סימון, מבעלי המכון הישראלי לפיננסים IFI: "עסקת זו עולה בקנה אחד עם החזון של המכון הישראלי לפיננסים IFI להעלות את רמת המקצועיות של השחקנים בשוק ההון ולהוביל תרבות של התמקצעות ולמידה מתמדת בקרב המוסדות הפיננסיים. אנו משוכנעים כי היכולות המשולבות של הצוות המקצועי משני הגופים יתנו מכפיל כוח ביכולתנו כגוף ידע מקצועי. אלמנט הגודל והמקצועיות שלנו הוא פקטור משמעותי בשוק עם תחרות עזה."

אודות מיטב דש:
בית ההשקעות מיטב דש מנהל כ-129 מיליארד ש"ח בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הטרייד, ברוקראז' מוסדי, ביטוח, אשראי חוץ בנקאי, מכללה ללימודי שוק ההון ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידיBRM פיננסים ומר צבי סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il