TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טבע מדווחת על השגת אבני דרך עיקריות בדוח ההשפעה החברתית לשנת 2017


לוגו טבע
קרלו דה נוטריסטפני, סמנכ"ל בכיר, מנהל התפעול הגלובלי, הוסיף כי "עבור טבע, ההשפעה החברתית נטועה בנהלי עסקים וייצור אחראים
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ(NYSE and TASE: TEVA) פרסמה היום את דוח ההשפעה החברתית השנתי שלה, המדגיש הישגים הקשורים לשני עמודי התווך המניעים את יוזמות החברה: בניית קהילות בריאות וניהול עסק אחראי.

דוח ההשפעה החברתית של טבע לשנת 2017 מצביע על המשך מחויבותה של החברה לאחריות ושקיפות תאגידית, ומספק מידע ורקע בנוגע למאמציה לתרום לקהילות בריאות בדרכים ייחודיות בהן עסקי החברה יכולים לתמוך – באמצעות תרופות בטוחות לשימוש, שיתופי פעולה, יוזמות בריאות ומחקר חדשני. הדוח מציג גם עמדות ומדיניות תאגידית בשישה נושאים, מיסוד מחויבות החברה לתרומות, זכויות אדם, גיוון והכלה, בריאות תעסוקתית ובטיחות, איכות הסביבה ותרופות עמידות לאנטיביוטיקה.

"מאז שהצטרפתי לטבע בסוף 2017, פעלתי מתוך מוטיבציה לקדם את מחויבותנו לקידום בריאות. לפעול כחברה אתית באופן מתמשך הוא דבר קריטי בכדי שנוכל להמשיך ולהביא ערך לעסק, למחזיקי העניין שלנו ולחברה ובכללותה", אמר קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל טבע. "ההשפעה החברתית הינה חלק מזהותנו, שכן ייחודה של טבע הינו בהנגשת תרופות וטיפולים למיליונים ברחבי העולם".

טבע פירטה גם התקדמות ביוזמת הדגל שלה להתמודדות עם אתגר השכיחות של מחלות כרוניות על ידי חשיפת האתגרים ופתרונות אפשריים לריבוי מחלות כרוניות (MCC), וזאת כחלק מדוח מחקר עצמאי, ריבוי מחלות כרוניות: המצב הגלובלי, בשנת 2017. הדוח מכמת אתגרים בריאותיים, כלכליים ואישיים של חולים עם MCC ואת הנטל על קהילות ומערכות.

"אנו ממשיכים להתמקד במגע עם מטופלים, מטפלים וקהילות, תוך שאנו שוקדים על קשר הדוק עימם, וזהו מרכיב מרכזי במאמצי ההשפעה החברתית שלנו", אמרה איריס בק-קודנר, סמנכ"לית בכירה וחברת ההנהלה העולמית, מנהלת תקשורת התאגיד ומותג גלובלי. "פעילויות אלה מביאות את הבטחת המותג החדש שלנו לחיים, מאפשרות לאנשים לחיות ימים טובים יותר ותומכות במטרתנו להפוך את העולם למקום בריא יותר".

תרומה לקהילות בריאות

כחלק ממאמציה המתמשכים לקדם בריאות חולים ב -2017, השקיעה טבע 1.8 מיליארד דולר במו"פ, תרמה 82.3 מיליון דולר ביותר מ-25 מדינות באמצעות תרומות, סיוע למטופלים ומעורבות קהילתית, ומימנה מחקרים ביותר מ-350 אלף דולר בנוגע להפרעות גנטיות ומנגנוני מוח הקשורים לאוטיזם. מאמצים נוספים כללו תמיכה ב-80 תכניות מטופלים ב-38 מדינות, אשר נגעו ביותר מ-300,000 בני אדם, וכינוס של 17 קבוצות מטופלים באמצעות הדיאלוג הגלובלי לשיפור בריאות החולה. כמו כן, טבע כינסה ארגונים ומובילי דעה בתחום בריאות עולמית כדי לדון בפתרונות אפשריים ל-MCC במפגש פסגת הפיתוח הבר קיימא של הפורום הכלכלי העולמי (WEF).

ניהול העסק בצורה אחראית

בשנת 2017 המשכנו להשקיע, בהיקף של 120 מיליון דולר, בתכנית גלובלית ב-38 מתקנים להפיכת תרופות לעמידות בפני זיופים, והשקענו 20.3 מיליון דולר ב-87 פרויקטים בתחום יעילות באנרגיה, אשר הניבו חיסכון שנתי בחשמל, תוך הפחתת פליטות גזי חממה ב- 16,700 טון.

קרלו דה נוטריסטפני, סמנכ"ל בכיר, מנהל התפעול הגלובלי, הוסיף כי "עבור טבע, ההשפעה החברתית נטועה בנהלי עסקים וייצור אחראים. עבודה זו כוללת הבטחת שקיפות וציות בפעילותנו, הגנה על הסביבה ותמיכה בעובדינו ובקהילות בהן אנו פועלים. היא כוללת גם מאמצים המתמקדים בשיפור חייהם של מטופלים והגדלת הנגישות לבריאות, תוך שיתוף פעולה עם שותפים בכל המגזרים".

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (NYSE & TASE: TEVA) היא חברת תרופות גלובלית המספקת פתרונות בריאות ממוקדי-מטופל באיכות גבוהה המשמשים מיליוני מטופלים מדי יום. טבע, שבסיסה בישראל, היא יצרנית התרופות הגנריות הגדולה בעולם, הממנפת את צבר מוצריה הכולל יותר מ-1,800 מולקולות לייצור מגוון רחב של מוצרים גנריים ברוב התחומים הטיפוליים. בתחום התרופות הייחודיות, לטבע יש עמדת הובלה בפיתוח טיפולים חדשניים למחלות של מערכת העצבים המרכזית, כולל כאב, וכן פורטפוליו מוצרים רחב בתחום הנשימה. טבע ממנפת את יכולותיה בגנריקה ובתרופות הייחודיות במטרה לחפש דרכים חדשות לענות על צרכי המטופלים, וזאת על ידי שילוב פיתוח תרופות יחד עם פיתוח תכשירים, שירותים וטכנולוגיות. הכנסות טבע בשנת 2017 הסתכמו ב-22.4$ מיליארד. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.teva.co.il.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il