TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ObserveIT השלימה סבב גיוס הון שני של 33 מיליון דולר


טל טיקוצקי, סמנכ"ל הפיתוח של החברה ומנהל מרכז הפיתוח בישראל
בין הקרנות המשתתפות בסבב גיוס זה: NightDragon Security של דייב דה וולט ObserveIT מפתחת פתרונות חדשניים לניהול איומי פנים. סבב הגיוס ישמש על מנת להרחיב את צוותי הפיתוח בישראל ובבוסטון

ObserveIT, הספקית המובילה של פתרונות לניהול איומים פנים ארגוניים, הכריזה היום על סיום סבב גיוס הון שני של 33 מיליון דולר. בסבב ההשקעה השתתפו בין היתר Bain Capital Ventures, Spring Lake Equity Partners ו-NightDragon Security, קרן הון סיכון המשקיעה בחברות אבטחת סייבר, שייסד דייב דה וולט, דמות ותיקה ומוכרת תעשיית הסייבר.


ObserveIT היא החברה המובילה לפתרונות לניהול האיום הפנימי עם יותר מ-1,700 לקוחות ב-87 מדינות.
החברה הוקמה ב-2007 בישראל על ידי גבי פרידלנדר ואבי עמוס. בשנת 2013 רכשה קרן הון הסיכון האמריקנית Bain Capital את השליטה בחברה. מטה החברה נמצא בבוסטון, ארה"ב ומרכז הפיתוח העיקרי נמצא בתל אביב. החברה מעסיקה כיום כ- 150 עובדים מתוכם למעלה מ- 70 בישראל.

סבב גיוס ההון החדש ישמש להאצת החדשנות של הפתרונות עטורי הפרסים של פתרון ניהול האיומים הפנים ארגוניים של ObserveIT, ולהרחבת צוותי המכירות, השיווק והפיתוח של ObserveIT כדי לתמוך בצמיחה הגלובלית של החברה. הדבר יאפשר לחברה לענות על הביקוש ההולך וגדל ברחבי העולם לפתרון של החברה לזיהוי וניהול האיומים הפנימיים.

"האיומים הפנימיים הם האיומים הגדולים ביותר הניצבים בפני ארגונים כיום, אשר מתקשים להגן על הנכסים היקרים ביותר שלהם", אומר דייב דה וולט, מייסד קרן ההשקעות NightDragon Security והמנכ"ל לשעבר של McAfee ו-FireEye. ״ObserveIT ניצבת בעמדה מצוינת להתמודד עם האתגרים האלה באופן ישיר, משום שהיא מאפשרת לארגונים לחשוף התנהגות משתמשים מסוכנת בזמן אמת, תוך מניעת דליפות נתונים."

"האיומים הפנימיים, בשוגג או מתוך כוונה זדונית, הולכים וגדלים הן מבחינת התדירות והן מבחינת העלויות", אומר מייק מקי, מנכ"ל ObserveIT. "המומנטום שלנו בזמן האחרון מעיד על הצורך של השוק בפתרון אבטחת סייבר הוליסטי שמזהה ומעלים במהירות את הסיכונים האלה – ומספק נראות, זיהוי ומניעה בזמן אמת."

לדברי טל טיקוצקי, סמנכ"ל הפיתוח של החברה ומנהל מרכז הפיתוח בישראל, "ObserveIT תנצל את סבב הגיוס הנוכחי בין היתר על מנת להגדיל את מספר העובדים במרכז הפיתוח בישראל מתוך מטרה להמשיך ולפתח את הדורות הבאים של פתרונותיה. ObserveIT מפעילה מרכזי פיתוח בתל אביב ובבוסטון", ציין טיקוצקי והוסיף: "החברה רואה את העובדים ורווחתם כערך עליון ויעידו על כך עובדיה, לרבות הזכיה החוזרת בפרס מקום העבודה הטוב ביותר שהוענק לה על ידי Boston Business Journal".

"בשל הגידול הצפוי, החברה מתעתדת לעבור כבר בחודש אוקטובר הקרוב למעונה החדש במגדלי אלון בתל אביב", הוסיף טיקוצקי.

ObserveIT ממשיכה להוביל את המומנטום בתעשייה. קצב אימוץ הגרסה האחרונה של פתרון החברה לניהול האיומים הפנימיים, ObserveIT 7.5, הוא המהיר ביותר בהיסטוריה של החברה. ב-12 החודשים האחרונים, החברה הגדילה את מספר העסקאות עם הלקוחות ב-185 אחוזים בהשווה לשנה שעברה, תוך הגדלת העסקאות עם לקוחות חדשים ביותר מ-250%.

ObserveIT גם זכתה לכמה וכמה שבחים מהתעשייה. ברבעון השני של 2018, ObserveIT צוינה כזוכה במדליית הזהב בטקס השנתי ה-14 של Global Excellence Awards®‎ של Info Security PG לשנת 2018, בקטגוריה של אבטחת מסדי נתונים, הגנה מפני דליפות נתונים/מניעת זליגת נתונים. בנוסף, החברה צוינה לשבח בתור גורם מוביל במסגרת טקס InfoSec Awards של Cyber Defense Magazine לשנת 2018 בקטגוריית זיהוי האיום הפנימי, וזכתה במדליית הארד בקטגוריית ניהול אבטחת נקודות קצה במסגרת טקס Stevie American Business Awards.

אודות ObserveIT
ObserveIT פיתחה את הפתרון המוביל בתחום ניהול איומים פנים ארגוניים. לחברה למעלה מ- 1,700 לקוחות ב- 87 מדינות. ObserveIT מעניקה לצוותי אבטחה בארגונים כלי גילוי איומי פנים, אפשרות להאיץ את תהליך התיחקור ולמנוע דליפת מידע.

לקבלת מידע נוסף על האופן שבו ObserveIT עוזרת לארגונים לזהות ולמנוע את האיומים הפנימיים, בקר כאן.

לקבלת מידע נוסף, בקר בכתובת: www.observeit.com.

לפרטים נוספים (ישראל): אורן בסון, אולמדיה. טל. 03-9235383, oren@allmedia.co.il
אשת קשר לענייני תקשורת של ObserveIT: האנה קרטיס, ObserveIT@pancomm.com, 617-502-4350





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il