TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לוקהיד מרטין מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת רפאל לשיווק מערכות ה-SPICE - פצצות אוויר-קרקע מדויקות מהמתקדמות בעולם


Spice1000 on f16
ספייס-1000, או "ברד קל" כפי שהוא מכונה בישראל, נכנסה לאחרונה לשימוש מבצעי בחיל האוויר

לוקהיד מרטין ורפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ חתמו על הסכם הבנות (MOU) לשיתוף פעולה שיווקי של מערכת SPICE™ מתוצרת רפאל. במסגרת שיתוף הפעולה ישווקו שתי החברות את SPICE 1000 ואת ה-SPICE 2000.


SPICE היא משפחת מערכות חימוש אוויר-קרקע מדויקות ואוטונומיות, מהמתקדמות מסוגן בעולם, בעלת טווח של עד 100 ק"מ, המורכבת משלושה סוגי פצצות במשקלים שונים. המערכת פותחה ע"י רפאל וזכתה בפרס ביטחון ישראל. ספייס-1000, או "ברד קל", כפי שהוא מכונה בחיל האוויר הישראלי, נכנס לאחרונה לשימוש מבצעי בחיל האוויר ומשקלו כ-500 ק"ג.


המייחד את משפחת פצצות SPICE הוא יכולתן לנווט ולהתביית אל המטרה באופן אוטונומי, ללא תלות ב-GPS, וזאת באמצעות ראש ביות אלקטרואופטי בו משולב אלגוריתם מתמטי חדשני, המשווה את תמונת המטרה, למה שהוא רואה בזמן-אמת, וכך הוא מגיע לדיוקי פגיעה גבוהים ביותר (פחות מ-3 מטרים).


" SPICEהיא מערכת פצצות אוויר-קרקע מתקדמת המציעה לחילות האוויר בארה"ב וברחבי העולם המפעילים מטוסי קרב ומפציצים מתוצרת לוקהיד מרטין מכפיל כוח משמעותי ליכולות התקיפה שלהם", כך אמר יובל מילר, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת מערכות אוויר ומודיעין ברפאל. "המאפיינים הייחודיים של SPICE מגדילים את אפשרויות הפעולה של ארה"ב באזורים מאוימים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם לוקהיד מרטין, שיאפשר לייצר את טילי ה-SPICE כמערכת המיוצרת בארה"ב ועומדת ומותאמת לסטנדרטים האמריקניים בצורה מלאה".


"לוקהיד מרטין מביאה עמה מורשת ארוכה של אספקת טילים ופצצות חכמות מוכחות ואמינות ללקוחותיה בארה"ב וברחבי העולם", ציין דן נורטון, סגן נשיא לאסטרטגיה ופיתוח עסקי בחטיבת הטילים ובקרת האש (M&FC) בלוקהיד מרטין. "שיתוף הפעולה עם רפאל יאפשר לנו לחלוק עם לקוחותינו את יכולות ההנחיה המדויקות של החימוש על גבי המטוסים שאנו מייצרים, ובכך להגדיל את הגמישות המבצעית שלהם באמצעות השימוש ב-SPICE 1000 וה-SPICE 2000.

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-100,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים. ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel

אודות רפאל מערכות לחימה מתקדמות
רפאל – מערכות לחימה מתקדמות בע"מ, המעסיקה למעלה מ-7500 עובדים ונחשבת למעסיק הגדול ביותר בצפון הארץ, מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר לצה"ל ולמערכת הביטחון. פיתוחיה ומוצריה של רפאל נמכרים לצבאות שונים בעולם. רפאל פועלת כחברה גלובלית ומפתחת טכנולוגיות ומוצרים הפועלים באוויר, בים, ביבשה, בחלל ובסייבר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il