TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חב' הנדל"ן עמרם אברהם


הדמיה-סימפוני משכנות האומנים קרית מוצקין - פרויקט מחיר למשתכן - חברת הנדלן עמרם אברהם
האפשרות שניתנה למשפרי הדיור הזכאים לרכישה בפרויקטים מחיר למשתכן, שיפרה עבור היזמים/קבלנים את שיווק הדירות הנותרות במתכונת זו

בפרויקט מחיר למשתכן "סימפוני" של החברה בשכונת האומנים במתחם כורדני בקריית מוצקין, נותרו דירות בודדות לשיווק, זאת לאחר שניתנה האפשרות ע"י משרד הבינוי והשיכון לכניסתם של משפרי הדיור העומדים בקריטריונים שנקבעו על ידם לאפשרות רכישת דירות בפרויקטים במסגרת מחיר למשתכן.


המדובר בפרויקט של 5 בניינים בבנייה מדורגת, בני 8 – 7 קומות, בכל בניין 26 דירות. הפרויקט ממוקם במתחם כורדני ממערב לקריון ובקרבה לרצועת החוף. זהו מתחם של
כ – 833 דונם ונועד לבניית 3,500 דירות חדשות, כאשר עד כה שווקו בו כ – 1,850 דירות בתוספת של כ – 1028 יחידות דיור שמשווקות במסלול מחיר למשתכן.

עדי גייר סמנכ"ל השיווק של החברה אומר, כי אם פתיחת מכירת הדירות בפרויקט מחיר למשתכן "סימפוני" לקהל הזכאים משפרי הדיור, ההתעניינות הייתה מרובה ובתוך כך נמכרו דירות הן
של 4 חדרים והן של 5 חדרים במחירים מוזלים ממחירי הדירות בשוק החופשי באזור.


כך לדוגמא: בפרויקט "סימפוני" דירת 5 חדרים בשטח ממוצע של כ 130 מ"ר עם מרפסת שמש, נמכרה במחיר
של 1,200 מיליון שקל, בזמן שדירה דומה נמכרת בפרויקטים בשוק החופשי במחיר ממוצע של
כ – 1,700 מיליון שקל.
גייר מציין כי על המדף נשארו למכירה דירות גן בודדות של 4 חדרים בשטח של כ – 109 מ"ר עם גינה במחיר של החל מ – 1,850 מיליון שקל.

"קריית מוצקין נחשבת למבוקשת ביותר מבן כל הקריות של מפרץ חיפה כבר שנים ארוכות. מתחם כורדני מהווה את אחת מעתודות הקרקע הגדולות ביותר כיום למגורים באזור הקריות, והיא הופכת את קריית מוצקין לגדולה ביותר מבניהן, כאשר כבר כיום היא מושכת אליה הרבה מאוד זוגות צעירים ומשפרי דיור." – מוסיף אסף חמו מנהל המכירות בחברה .

מהחברה נימסר כי, ישנה הקפדה על כללי התכנון והעיצוב שנקבעו, אך יחד עם זאת יושם הדגש על רמת בנייה וביצוע טובים זאת על מנת לא לפגוע באמינותה והמקצועיות של החברה כלפי אותם זוגות צעירים שזכו בהגרלה ומימשו את זכותם ברכישת הדירה. כמו כן, בניית הפרויקט בשטח בעיצומה, ומעריכים כי הדירות ימסרו תוך כשנה לרוכשים.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2002 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים.

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל, לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום אלפי יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, קריית גת, גדרה, רעננה, ראש העין פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, רכסים, קריית מוצקין ועוד.
בנוסף בונה ומתכננת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il