TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלומיי קפיטל חתמה על הסכם הנדסה רכש ובנייה (EPC) בהיקף של 192 מיליון אירו עם חברת METKA EGN


אלומיי קפיטל
להקמת פרויקט "טלאסול" הצפוי לייצר 300 מגה וואט

רן פרידריך, מנכ"ל אלומיי קפיטל ציין היום: "מדובר באבן דרך משמעותית בהתקדמות פרויקט טלאסול, שצפוי להיות אחד הפרויקטים הפוטו-וולטאיים הגדולים ביותר באירופה ואחד מהפרויקטים הראשונים שיפעל בעלויות דומות לייצור חשמל רגיל (grid parity) כלומר ללא סובסידיות. אנו מאמינים מאוד בהצלחת הפרויקט בין היתר בשל מיקומו, המאפיינים הצפויים של שוק החשמל הסולרי בספרד, קרינת השמש החזקה של חצי האי האיברי ועלויות המימון הנוחות יחסית."

אלומיי קפיטל (NYSE American ו-TASE: ELLO) יצרנית אנרגיה מתחדשת וחשמל ומפתחת פרויקטים לייצור אנרגיה מתחדשת וחשמל באירופה ובישראל, הודיעה היום (ג') כי חתמה על הסכם הנדסה, רכש ובנייה ("הסכם EPC") עם Metka EGN Limited (להלן, "METKA EGN") להקמת פרויקט טלאסול.

חברת טלאסול סולאר המוחזקת ע"י אלומיי בבעלות מלאה ועקיפה, מקדמת תחנת כוח פוטו-וולטאית עם כושר ייצור מרבי של 300 מגוואט. הפרויקט צפוי להזרים חשמל ישירות לרשות המקומית טאלאוון, קסרס, ספרד.

METKA EGN היא חברה קבלנית להנדסה, רכש ובנייה וגם קבלנית תפעול וניהול למגוון רחב של יישומי אנרגיה סולארית ואחסון, החל מפארקים סולריים עצמאיים ויישומי אחסון וכלה בפרויקטים היברידיים מורכבים. תיק הפרויקטים של METKA EGN כולל יותר מ-950 מגוואט של תחנות כוח פוטו וולטאיות באירופה, אסיה ויבשת אמריקה.

הסכם ה-EPC מגדיר סכום קבוע וחד פעמי של 192.5 מיליון אירו לביצוע מלא של העבודות המפורטות בהסכם. העבודות כוללות את התכנון ההנדסי, הרכש והבנייה של תחנת הכוח בטלאסול ואת מתקני העזר להולכת חשמל לרשת, לרבות תחנת-משנה של 400 קילוואט לתגבור האספקה, קו מתח גבוה לנקודת החיבור לרשת וביצוע שירותי תפעול וניהול במשך שנתיים. METKA EGN צפויה לסיים את העבודות המפורטות בהסכם ה-EPC במהלך תקופה של 16 חודשים.

הסכם ה- EPC קובע שאם הפרוייקט לא מגיע לשלב הסגירה הפיננסית תוך 14 חודשים, שני הצדדים יכולים לבטל את ההסכם. הפרוייקט צפוי להתחיל לפעול במחצית הראשונה של 2020, בכפוף לקבלת אישורים רגולטוריים והשגת המימון לפרויקט על-ידי טלאסול.

אלומיי קפיטל היא חברה ישראלית שמניותיה רשומות למסחר ב-NYSE American ובבורסה לני"ע בתל אביב ELLO. מאז 2009 ממקדת אלומיי את עסקיה במגזרי האנרגיה המתחדשת והחשמל באירופה ובישראל.עד היום בחנה אלומיי הזדמנויות רבות והשקיעה כספים משמעותיים באנרגיה מתחדשת ונקייה ובתעשיות משאבי הטבע בישראל, איטליה וספרד.


אלומיי קפיטל נשלטת על-ידי מר שלמה נחמה, מר חמי רפאל ומר רן פרידריך. מר נחמה הוא אחד מאנשי העסקים המובילים בישראל ולשעבר יו"ר בנק הפועלים, הבנק המוביל בישראל. למר רפאל ולמר פרידריך ניסיון עצום בעסקים פיננסיים ותעשייתיים. בעלי שליטה אלה, במקביל לצוות הניהול המקצועי והמסור של אלומיי, צברו ניסיון נרחב בזיהוי הזדמנויות עסקיות מתאימות ברחבי העולם. אלומיי מאמינה כי המומחיות של בעלי השליטה וההנהלה שלה יוצרת עבור החברה גישה לשוק ההון כמו גם לגיוס משקיעים מוסדיים גלובליים ושותפים פוטנציאליים אחרים. כתוצאה מכך, אנו סבורים שאלומיי יכולה לשקול עסקאות משמעותיות ומורכבות מעבר למשאביה הפיננסיים המיידים.

METKA EGN

METKA EGN היא מיזם משותף של MYTILINEOS Holdings S.Aוקבוצת EGNATIA, המתמקד בפיתוח ובנייה של פרויקטי שירותים עבור שוקי החשמל הסולרי ואגירת אנרגיה. החברה משרתת לקוחות בינלאומיים גדולים בעיקר באירופה, המזרח התיכון, מרכז אסיה ויבשת אמריקה.

www.metka-egn.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il