TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

השקעה ראשונה בקנאביס ישראלי מחברת קנאביס קנדית ציבורית


ירון רצון, מנכ"ל קנביט:
קנביט חתמה על הסכם השקעה לפי שווי של 25 מיליון שקל לפני הכסף, עם חברת נמסטה הציבורית

חברת קנביט, העוסקת בגידול קנאביס רפואי ותפעל תחת הון אחזקות הציבורית (ת"א: הנאח), דיווחה כי התקשרה בהסכם השקעה עם חברת Namaste Technologies Inc, חברה קנדית ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת ה-OTC בארה"ב וה-TSXV בקנדה, העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי.


על פי ההסכם, נמסטה תשקיע בקנביט סך של 2,500,000 ש"ח, וכנגד זה תנפיק ותקצה קנביט לנמסטה כ-10% מההון המונפק והנפרע של קנביט אחרי ההקצאה. התמורה תשולם במועד השלמת ההסכם בשני תשלומים שווים: תשלום ראשון של 1,250,000 ש"ח ישולם במזומן ותשלום שני באמצעות הקצאת מניות של נמסטה בשווי של 1,250,000 ש"ח לקנביט. הקצאת המניות של נסמטה לקנביט, כאמור, כפופה לקבלת כל האישורים הרגולטוריים הנדרשים, לרבות אישור הבורסה בקנדה (TSXV).


במסגרת ההסכם, רכישת המניות על ידי החברה הקנדית נעשית לצרכי השקעה בלבד, וכי אין בכוונתה למכור את המניות לצדדים שלישיים. ההסכם כפוף לקבלת אישור היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות.


ירון רצון, מנכ"ל קנביט: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נמסטה, המהווה הבעת אמון בקנביט מצד חברה מובילה בעלת פריסה ונוכחות בינלאומית בתחום הקנאביס הרפואי ומוצריו. מדובר בחברה בינלאומית בעלת יכולות מוכחות לשיווק והפצה וביקוש לגידול הישראלי. הפעילות העסקית המשותפת בישראל ובקנדה תכלול גם פיתוח מוצרים, טכנולוגיות וידע, זאת לצד הסכם אספקת קנאביס עליו חתמנו בעבר".


שון דולינגר, נשיא ומנכ"ל נמסטה: "אנחנו נרגשים פעם נוספת לחתום על הסכם אסטרטגי נוסף המסייע להביא את הפלטפורמה של נמסטה למודעות בינלאומית. אנו מאוד נרגשים לא רק לשתף פעולה עם יצרן ישראלי מורשה אלא גם לחתום על הסכם השקעה אסטרטגי ארוך טווח עבור החברה ובעלי המניות שלה.


כחלוצה במחקר ופיתוח בתחום הקנאביס הרפואי, אנו מאמינים כי לישראל יש תפקיד חשוב בשוק הקנאביס העולמי ועסקה זו ממצבת אותנו היטב להמשך. אנו אופטימיים על כך שהצלחנו לקדם יוזמות חשובות ומצפים להמשך האצת מאמצינו להרחבת היצע המוצרים בפלטפורמה שלנו. אנו מאמינים כי הפלטפורמה של נמסטה מציעה מגוון יתרונות רחב באמצעות אתרי סחר מסורתיים תוך שאנו ממשיכים לבנות את הפלטפורמה החדשנית שלנו. תוך שהצוות המצוין שלנו ממשיך להתרחב, אנו מצפים לקדם הסכמים בינלאומיים נוספים במסענו להביא ללקוחותינו היצע יייחודי."


הון אחזקות הציבורית נמצאת כיום בשליטת איפקס הנפקות, בניהולם של אליאב בר-דוד ואהרון סמרה ועם השלמת העסקה תעבור לשליטת בעלי המניות של קנביט.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il