TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת ההשכלה G.U.S., הגדולה באירופה ומהגדולות בעולם, ממשיכה להשקיע בישראל


מכללת INT
רוכשת את מכללת INT המתמחה במקצועות ההי-טק
זוהי ההשקעה השנייה של G.U.S, תאגיד ההשכלה הבינלאומי בישראל, כאשר לפני כשנה רכש את פעילות היי קיו (HIGH Q ), העוסקת בהכנה לבחינות הבגרות והפסיכומטרי. המוסד לטכנולוגיה וחדשנות INT (לשעבר מכללת נס) הוקם לפני כ-17 שנה, והוא מהווה מרכז הדרכה מוסמך של חברות התוכנה המובילות בעולם, ומרכז בחינות בינלאומי.

G.U.S תשקיע עד סוף 2018 מעל ל- 10 מיליון שקלים בשיווק ופיתוח פעילות המרכז בארץ ובחו"ל

תאגיד (Global University Systems) G.U.S הבינלאומי, תאגיד ההשכלה הגדול באירופה, הודיע השבוע על השקעה במוסד לטכנולוגיה וחדשנות INT (מכללת נס לשעבר). מר אדיב ברוך, יו"ר מכון היצוא וממייסדי נס טכנולוגיות, ימשיך להחזיק בכ-20% מ-INT.

זוהי הרכישה השנייה של G.U.S בישראל, לאחר שלפני כשנה רכש התאגיד את פעילות חברת היי קיו, (HIGH Q) המתמחה בהכנה לבחינות הבגרות והפסיכומטרי ובלימודי אנגלית מדוברת. במסגרת העסקה, G.U.S מתכוונת להשקיע מעל ל-10 מיליון שקלים בשיווק פעילות המרכז ולהמשיך ולפתחו כחלק מרשת מוסדות ההשכלה הגבוהה שלה, הכוללת כ-17 מוסדות לימוד מסביב לעולם, באנגליה, גרמניה, קנדה, ובערים נוספות בכל רחבי העולם. בתאגיד הבהירו כי יעמידו לרשות INT את כלל יכולות התאגיד בתחום השיווק וטכנולוגיות הלמידה.

בעז ארבל, מנהל בכיר ב- GUS ומנהל הפעילות בישראל, אמר כי מדובר בצעד אסטרטגי של הקבוצה. "לאחר הרכישה המוצלחת של היי קיו לפני כשנה, בחרנו להמשיך ולהשקיע בישראל, ובקטר הצמיחה שלה- ההיי טק. יש כאן הזדמנות עסקית מצויינת. INT היא אחד המוסדות המובילים בכל הקשור להכשרת סטודנטים למקצועות המחר. תקציב השיווק שהקצינו ל-INT, מהגבוהים בתחום, הוא סמן נוסף לתעשייה בישראל על רצינות הכוונות שלנו והמשך הפעילות שלנו בישראל".

המוסד לטכנולוגיה וחדשנות INT, שהוקם תחילה כמוסד לימודים של חברת נס טכנולוגיות, שואף לצמצם את הפער במעגל התעסוקה ע"י הכשרות מקצועיות בתחומי הטכנולוגיה וההיי טק, המותאמות לשוק הדינאמי ולמגמות החדשות בעולם הטכנולוגי שמשתנה מידי יום בעולם. בשילוב עם הקניית יכולות אישיות על מנת להוציא לשוק העבודה כח מיומן, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישיותית. המרכז מהווה מרכז הדרכה מוסמך של חברות התוכנה המובילות בעולם, ומרכז בחינות בינלאומי. במסגרת זו, מעניקה INT לבוגריה הכשרות והסמכות מוכרות מטעם ארגונים בין-לאומיים, תוך שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברות כגון; Microsoft, Cisco, ISTQB ועוד. אדיב ברוך שעמד בראש המכללה ימשיך להחזיק כ-20% ממניותיה, זאת במקביל לתפקידו כיו"ר מכון היצוא הישראלי, היה ממייסדי נס טכנולוגיות ונס ונצ'רס, שימש כדירקטור בבנק ירושלים וכיהן כנשיא חברת נוטרון. בנוסף כיהן כחבר מועצת המנהלים ויו"ר הנהלה ציבורית של תעשיית ההיי-טק. כמו כן, מכהן ברוך כשותף בגלובל פרטנר, יו"ר בקבוצת JTI ו"מעיין וונצ'רס", יו"ר בחברת "קוברטיקס" בתחום הסייבר, ודירקטור ב-ANXIN – חברה סינית הנסחרת בהונג קונג.

אחד הדברים המאפיינים את הקורסים ב- INT הוא המיקוד בפרקטיקה של תחומי העשייה ומקצועות העתיד, והמוסד פועל בהצלחה להשמה של כל בוגריו, עם סיום הכשרתם. בעקבות הרכישה, יורחבו מרכזי הלימוד של INT, הכוללים כעת 4 סניפים, ויבחן מיזוג עם פעילות סניפי היי קיו, הפרושים על פני 28 סניפים בכל רחבי הארץ. בנוסף, תתרחב הפעילות למדינות נוספות באמצעות רשת מוסדות הלימוד הענפה של G.U.S ברחבי העולם.

ולרי קיסילבסקי, מנכ"ל משותף של תאגיד G.U.S. , אמר: "מדובר מבחינתנו בהזדמנות ציונית, לא פחות מהזדמנות עסקית. אנחנו מאמינים בהיי טק הישראלי, ביכולות שלו ובעיקר- בהון האנושי הייחודי שיש כאן. INT הצליחה תוך זמן קצר יחסית להתבלט כמוסד מצליח הזוכה להכרה ממיטב החברות הטכנולוגיות הבינלאומיות. זוהי הזדמנות נוספת עבורנו להעשיר את פורטפוליו G.U.S, שכבר עכשיו מונה מעל ל-17 מוסדות לימוד בכל רחבי העולם ולהביא את בשורת החדשנות הישראלית לרחבי העולם. בנוסף, נשקיע בקשרים עם התעשייה כך שנאפשר לבוגרים שלנו להשתלב במקומות העבודה הנחשקים ביותר" .

אדיב ברוך, שימשיך לכהן כיו"ר המוסד לטכנולוגיה וחדשנות, אמר בעקבות הרכישה: "מבחינתנו מדובר בצעד משמעותי שיקדם אותנו ואת תחום ההכשרות המקצועיות קדימה. מקובל לדבר על חברות בינלאומיות הרוכשות חברות ישראליות. כאן זאת הפעם הראשונה שחברה בינלאומית רוכשת גוף חינוכי ישראלי טכנולוגי, דבר שהוא תעודת כבוד להיי טק הישראלי. אין לי ספק שהיכולות של G.U.S, כגוף בינלאומי שהוכיח את יכולותיו מסביב לעולם, יחד עם ההון האנושי והידע שנצבר ב-INT, יקדמו את תחום ההכשרה המקצועית בישראל והיכולת לפרוץ ולייצא את הידע והנסיון גם בעולם.

אודות G.U.S.:

Global University Systems (G.U.S.) היא רשת בינלאומית של מוסדות להשכלה גבוהה, בעלת סניפים בכל רחבי העולם. הקמפוסים של G.U.S. ממוקמים בערים הגדולות בעולם, ובהן לונדון, מנצ'סטר, דבלין, המבורג, ברלין וערים נוספות באירופה. בטורונטו, וונקובר בצפון אמריקה ובערים נוספות בכל רחבי העולם

G.U.S. מספקת מגוון רחב של תוכניות, כולל תוכניות לתואר ראשון, תוכניות לתואר שני, הכשרה מקצועית, הדרכה בשפה האנגלית, וחברה ומנהל. ברשת לומדים מעל ל-50 אלף סטודנטים מ-175 מדינות, 1,200 קורסים ב-17 מוסדות לימוד, הפרושים ב-23 מיקומים ברחבי העולם. בישראל, רכשה G.U.S. את פעולות הרשת הותיקה HIGH Q, העוסקת בהכנה לבגרויות ולמבחן הפסיכומטרי ובלימודי אנגלית מדוברת


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il