TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המ-לט רוכשת חברה בקוריאה תמורת כ-6 מיליון דולר ובכך, נכנסת לתחום חדש בתעשייה התהליכית: בקרת זרימה להולכה של נוזלים וגזים


המלט
להערכת החברה, תחום זה הינו בעל פוטנציאל שוק של כ-40 מיליארד דולר

באמצעות רכישה זו המ-לט תעמיק ותבסס את פעילותה בקוריאה, ובעתיד תבחן גם פעילות יצור של מוצרים אולטרה נקיים בטריטוריה דומיננטית זו

מכירות החברה הנרכשת,S&S Valve , בשנת 2017 הסתכמו בכ-30 מיליון דולר

בנוסף, החברה הודיעה היום על חלוקת דיבידנד בסך של 5 מיליון דולר, כאשר מדצמבר 2016 הכריזה וחילקה החברה דיבידנד בסכום כולל של כ-25 מיליון דולר לבעלי מניותיה

אמיר וידמן, מנכ"ל המ-לט, מסר: "במסגרת האסטרטגיה להגדלת נתחי שוק אנו פועלים לאיתור חברות הסינרגטיות לפעילות הקיימת ולהגדלת כושר התחרותיות. אנו מחפשים הזדמנויות לרכישה של טכנולוגיות משלימות וכניסה לטריטוריות נוספות. באמצעות רכישתValve S&S המ-לט נכנסת לתחום משמעותי חדש של ניהול מערכות בקרת זרימה להולכה של נוזלים וגזים המשמשים בתעשיות הגז והנפט, הפטרוכימיה, הספנות, האנרגיה והתעשייה הכללית ובמיוחד לטרמינלים לגז טבעי.


פוטנציאל השוק של מגוון מוצרי החברה כולל ברזי תהליך וברזי בקרה, מוערך בכ-40 מיליארד דולר, פי עשרה מהשוק שאותו המ-לט משרתת כיום בכל הטריטוריות שבהן היא פועלת. פעילות זו סינגרטית לפעילות הקבוצה בתחום התעשייה התהליכית ומחזקת את יכולתנו להרחיב נתחי שוק עם פתרונות חדשים ומשלימים לביסוס נוכחותנו באסיה. הרכישה של החברה בקוריאה היא משמעותית עבור המ-לט, שכן היא מאפשרות פלטפורמת מכירות ושיווק לכלל מוצרי המ-לט בטריטוריה זו ובעתיד תתאפשר גם הרחבת הפעילות היצרנית של החברה הנרכשת לתחום המוצרים האולטרה נקיים הדומיננטי בקוריאה. להערכת המ-לט, השילוב של S&S Valve, עם חברות בנות אחרות של המ-לט, בעיקר Norvalves (שנרכשה בסוף שנת 2016),ASTAVA ו- ROVAC (שנרכשה בשנת 2017) תאפשר להמ-לט לתת פתרון כולל בתחום בקרת הזרימה לטרמינלים של גז טבעי ולמגוון רחב של תעשיות תהליכיות נוספות.


מכירות Valve S&S כיום מופנות בעיקר ללקוחות בקוריאה. בכוונתנו למנף את הפיזור הגיאוגרפי של הקבוצה להחדרת המוצרים והפתרונות של החברה הנרכשת לטריטוריות נוספות ולהגדיל נתחי שוק. המ-לט צומחת בקצב מואץ משנה לשנה, משקיעה בציוד, בייצור ובפיתוח מוצרים וטכנולוגיות חדשות ובנוסף מחלקת דיבידנדים בהיקף משמעותי, כאשר מדצמבר 2016 הכריזה וחילקה החברה לבעלי מניותיה דיבידנדים בסך של כ-25 מיליון דולר. אנו ערוכים להאצת הצמיחה והמשך ביסוס מעמדנו השיווקי והתחרותי הגלובלי".

המ-לט, העוסקת בפיתוח ומכירת מחברים, ברזים, שסתומים ומערכות פיקוד ובקרה לתעשיות התהליכיות ותעשיות האולטרה נקיות הודיעה היום כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הון המניות של חברה קוריאניתS&S VALVE CO., LTD. תמורת 5 מיליון דולר, שישולמו במועד השלמת העסקה. סכום נוסף של עד 1 מיליון דולר ישולם כתלות בתוצאות הכספיות של החברה.

להערכת המ-לט, פעילות החברה הנרכשת תצריך השקעות נוספות של כ- 3-4 מליון דולר בתקופה של כשנה ממועד ההשלמה בהון חוזר וארגון מחדש של מצבת הלוואות של החברה הנרכשת.

לחברה הנרכשת ניסיון של למעלה מ-35 שנים בפיתוח, ייצור ושיווק של ברזים ושסתומים תעשייתיים לתחום ההולכה של נוזלים וגזים. מוצרי החברה הנרכשת כוללים בין היתר סדרת ברזים קריוגנים העמידים בתנאי טמפרטורה ולחץ קיצוניים של מינוס 196 מעלות צלזיוס, ברזי בקרה הידראוליים וידניים המשמשים לניהול מערכות בקרת זרימה ועוד. מוצרי החברה הנרכשת משמשים בין היתר לתעשיות הגז והנפט, הפטרוכימיה, הספנות (כולל מערכות ימיות להובלת גז טבעי נוזלי), האנרגיה והתעשייה הכללית. מכירות חברת S&S Valve בשנת 2017 הסתכמו בכ-30 מיליון דולר זאת בהשוואה למכירות של כ- 38 מליון דולר בשנת 2014, שנת שיא בפעילות החברה הנרכשת. הירידה במכירות החברה הנרכשת משנת 2014 הושפעה בעיקר מהמשבר בתחום הגז והנפט בכלל והשפעות טריטוריאליות בפרט. החברה בדיעה כי ההתאוששות בתחום הגז והנפט ומינוף יכולות השיווק של החברה יאפשרו לחברה הנרכשת להגדיל את היקף מכירותיה.

רכישת S&S Valve מהווה חלק מהיעדים והאסטרטגיה העסקית של החברה ופעילותה סינרגטית לפעילויות אחרות של הקבוצה. החברה מעריכה כי טריטוריה זו יכולה להפוך להזדמנות עסקית גדולה בה חברתValve S&S תהווה פלטפורמת מכירות ושיווק לכלל מוצרי המ-לט בקוריאה ובסין, על ידי חיזוק הקשרים עם חברות הנדסה ותשתית קוריאניות, ובעתיד גם תאפשר הרחבת הפעילות היצרנית של החברה הנרכשת לתחום המוצרים האולטרה נקיים הדומיננטי בקוריאה.

החברה מעריכה ששילוב פעילות החברה הנרכשת ביחד עם פעילויות קיימות של המ-לט וחברות נוספות בקבוצה יאפשרו לחברה לתת פתרון כולל בתחום בקרת הזרימה לטרמינלים של גז טבעי ולמגוון רחב של תעשיות תהליכיות. להערכת החברה, תחום בקרת הזרימה בעל פוטנציאל שוק של כ-40 מיליארד דולר.

המ-לט משקיעה ברכישת חברות ופעילויות סינרגטיות ובציוד שמאפשר לה להגדיל את כושר היצור כדי לתת מענה לביקוש הגובר למוצריה. במקביל, החברה מחלקת דיבידנדים בהיקף משמעותי. היום הודיעה החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי מניות החברה בסך כולל של כ-18 מיליון ש"ח (כ-5 מיליון דולר). סכום הדיבידנד למניה הינו בסך של כ-1.28 ש"ח למניה (0.36 דולר למניה), שישולם לבעלי המניות ב-2 באוגוסט 2018.
מדצמבר 2016 ועד היום (כולל החלוקה באוגוסט 2018) הכריזה וחילקה המ-לט דיבידנד בסך של כ-6.46 ש"ח למניה (1.79 דולר למניה) ובסכום כולל של כ-90 מיליון ש"ח (כ-25 מיליון דולר).

אודות המ-לט:
המ-לט בשליטת קרן פימי (61%), היא מהחברות המובילות בעולם לייצור ומכירת ברזים, מחברים,שסתומים ומערכות פיקוד ובקרה לטמפרטורות גבוהות, ללחצים גבוהים ולתנאי ואקום לתחום הבקרה בתעשיות התהליכיות ולהולכת גזים בתחום המוליכים למחצה. עם לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתעשייה התהליכית ותעשיית המוליכים למחצה. החברה נוסדה בשנת 1961 ומתקני הייצור והנהלתה ממוקמים באזור התעשייה ציפורית. המ-לט מעסיקה כ-1,100 עובדים בישראל וברחבי העולם, ומתקני הייצור של החברה בישראל מתפרשים על מעל ל-25 אלף מ"ר. להמ-לט חברות בנות בארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה, הולנד, יפן, סין, רוסיה, צרפת, נורווגיה וסינגפור. מניותיה של המ-לט נסחרות בבורסה לני"ע בתל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il