TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

DevGeekWeek, כנס הפיתוח השנתי של ישראל, יוצא לדרך


גון ברייס
הכנס יתקיים במלון השרון הרצליה ב-17-21.6 ויכלול עשרות סמינרים במגוון נושאים טכנולוגיים שונים. בנוסף יתקיים גם הכנס השנתי לתחום בדיקות התוכנה, QAGeekWeek

ג'ון ברייס הדרכה, זרוע ההדרכה של חברת הטכנולוגיה מטריקס, תקיים ב-17-21.6 את כנס הפיתוח השנתי של ישראל, DevGeekWeek 2018 זאת השנה ה-7 ברציפות. DevGeekWeek הינו הכנס המוביל והגדול בישראל בתחום פיתוח התוכנה וצפויים להגיע אליו מאות מפתחים ואנשי טכנולוגיה מכל רחבי ישראל.


הכנס, שיתקיים השנה במלון השרון הרצליה, יכלול עשרות סמינרי העשרה בנושאים טכנולוגיים רבים כגון קוד פתוח, ביג דאטה, אוטומציה ו-IOT, Devops, שפות התכנות ועוד רבים. בין המרצים ניתן למצוא את המומחים של ג'ון ברייס ומטריקס וגם מומחים טכנולוגיים מהחברות המובילות בישראל ובעולם.
בנוסף לכנס הפיתוח יתקיים במקביל גם QAGeekWeek, כנס המתמקד בעולמות של בדיקות התוכנה, IT, Testing & Automations, UX & UI, SQL ועוד.


מוטי חדד, מנהל ג'ון ברייס הדרכה: "עולם הטכנולוגיה משתנה ומתפתח ללא הרף, ולכן אנשי הפיתוח חייבים להיות מעודכנים כל הזמן בטכנולוגיות ובחידושים בתחום עיסוקם, אך לצערנו רובם מתקשים למצוא את הזמן לשם כך. DevGeekWeek מהווה הזדמנות מצוינת ללמוד ולהעשיר את הידע בטכנולוגיות החדשות ביותר בכמה ימים מרוכזים של לימודים אינטנסיביים".


"אנחנו שמחים להוביל את DevGeekWeek זאת השנה ה7 ברציפות. כמו בשנים עברו, גם השנה באי הכנס ייהנו ממגוון רחב של הרצאות וסמינרים בנושאים הבוערים ביותר מהעולם הטכנולוגי. כל סמינר ומרצה נבחרו בקפידה כדי ליצור תמהיל של נושאים מעניינים, רלוונטיים ועכשוויים שיספקו ידע ועניין רב למשתתפים בו. אני בטוח שכל אדם בעל זיקה ואהבה לעולם הטכנולוגי בכלל ועולם הפיתוח בפרט ימצא סמינר המעניין אותו ויכול לתרום ולהתפתחות המקצועית שלו".


למידע נוסף והרשמה לכנס –
http://devgeekweek.jbh.co.il/contact/


אודות ג'ון ברייס הדרכה
חברת ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת Matrix הינה חברת ההדרכה המובילה בישראל ומהמובילות באירופה בתחום הדרכת המחשוב וטכנולוגיית המידע ובתחום הדרכת מיומנות הניהול, השירות והמכירות. לג'ון ברייס הדרכה 3 מרכזי הדרכה בישראל: בתל אביב, ירושלים וחיפה ומרכזים נוספים באירופה.


למכללה שני קהלי יעד מרכזיים: אנשי מקצוע מנוסים מהתעשייה בכלל ומתעשיית ההי-טק בפרט ותלמידים העושים את צעדיהם הראשונים בעולם ההי-טק במסגרת קורסי הסבה והכשרה ייחודיים המועברים בשעות הבוקר והערב. מדי שנה ג'ון ברייס מכשירה למעלה מ- 10,000 אנשי הי-טק הלוקחים חלק ביותר מ-500 קורסים מקצועיים, החל ממסלולי הכשרה להזנקת הקריירה ועד להתמחות בטכנולוגיות מתקדמות עבור אנשי מקצוע מנוסים.


כזרוע ההדרכה של Matrix ג'ון ברייס מספקת מספר רב של יתרונות וערכים מוספים ללקוחותיה. קבוצת Matrix מעניקה לפעילות המכללה גב כלכלי חזק ומציעה לארגונים פתרון שלם מקצה לקצה, החל מרמת היישום הטכנולוגי והפונקציונאלי ועד לרמת ההדרכה של אנשי המקצוע ומשתמשי הקצה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il