TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסכם קיבוצי ראשון לעובדי ועידת התביעות


לוגו הסתדרות
יו"ר ההסתדרות במרחב גרשון גלמן: "עובדי ועדת התביעות עושים עבודת קודש מבורכת ואין צודק מכך שמעתה תנאי העסקתם יוסדרו בהסכם קיבוצי"
תנאי העסקתם של כ-100 עובדי הארגון אשר אמון על הטיפול בתביעותיהם הכספיות של ניצולי שואה יוסדרו לראשונה בהסכם אחיד *** בין סעיפי ההסכם: תוספת שכר בגובה 5%, קרן השתלמות, שיפור בימי החופשה וההבראה ועוד *** יו"ר ההסתדרות במרחב גרשון גלמן: "עובדי ועדת התביעות עושים עבודת קודש מבורכת ואין צודק מכך שמעתה תנאי העסקתם יוסדרו בהסכם קיבוצי"

ההסתדרות, הנהלת ועידת התביעות וועד העובדים בארגון חתמו על הסכם קיבוצי ראשון. ההסכם הושג לאחר מו"מ ממושך, ויביא לשיפור משמעותי בשכר העובדים ובתנאי העסקתם. ועידת התביעות הינה הארגון המטפל בתביעות כספיות של ניצולי שואה, ומועסקים בו כ-100 עובדים.

החתימה על ההסכם נערכה בין יו"ר ההסתדרות במרחב תל אביב-יפו גרשון גלמן וסגן נשיא ועידת התביעות שלמה גור. שותפים נוספים לחתימה על ההסכם ולמו"מ הם מזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב עו"ד גיא רוטנברג ויו"ר הוועד אלברט לוין.

ההסכם כולל התחייבות לתוספת שכר בגובה של 5% לפחות. תוספת זו תחולק לעובדים על פני תקופת ההסכם, שהינה שלוש שנים. לצד זאת ההסכם כולל הסדרה של קרן השתלמות לעובדים, החל מהחודש הראשון לעבודתם.

סעיפים נוספים בהסכם כוללים תוספת ימי חופשה וימי הבראה מעבר לקבוע בחוק, מתווה ייחודי לפדיון ימי מחלה, יציאה ליום השתלמות בשנה על חשבון המעסיק, יום בחירה ויום חופש נוסף על חשבון המעסיק, תשלום מלא על מחלה מיום ההיעדרות הראשון וכן הסכמה לפיה גובה השי לחג לעובדים יהיה אחיד ללא תלוי בוותק.

יו"ר ההסתדרות במרחב תל-אביב-יפו, גרשון גלמן, אמר במעמד החתימה על ההסכם: "עובדי ועידת התביעות עושים עבודת קודש מבורכת ואין צודק מכך שמעתה תנאי העסקתם יוסדרו בהסכם קיבוצי. אני מודה לכל מי שהיה שותף למהלך המו"מ ומברך על כל שהצלחנו להגיע להסכמות לטובת כל הצדדים".



יו"ר הוועד אלברט לוין, ציין: "אני מברך על סיומו של המו"מ שכלל עליות ומורדות. ההסכם מאפשר לנו כעובדים לקבל הגנה קבוצתית על הזכויות שלנו ולהבטיח את עתידנו בארגון".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il