TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ThetaRay זכתה ב- Risk Management Awards Asian Banker עבור הפתרון הטכנולוגי הטוב ביותר לעמידה ברגולציה למוסדות פיננסים


ThetaRay
הפתרון של ThetaRay, מבוסס למידת מכונה, זכה בשל יכולתו לזהות סימנים ראשונים של הונאות הלבנת הון

ThetaRay, ספקית מובילה של פתרונות אנליטיקה מבוססי ביג דאטה הודיעה כי זכתה ב- Risk Management Awards Asian Banker לשנת 2018 עבור הטמעת השנה לטכנולוגיה רגולטורית למוסדות פיננסים.


הפרס הוענק ל-ThetaRay ול-Bank OCBC ((Oversea-Chinese Banking Corporation עבור הטמעה מוצלחת ביותר, שמאפשרת לבנק גידול בטוח ורווחים תפעוליים משופרים בהתאם למדיניות ניהול הסיכונים שהוא מפעיל.


בנימוקי הזכייה בפרס צוינו עזרתה הפעילה של ThetaRay במלחמתו של הבנק נגד פשיעה פיננסית תוך כדי שיפור משמעותי ביעילות התפעולית של הבנק, הורדת קריאות השווא ב-35% וזיהוי מדויק פי 4 יותר של תנועות החשודות כהלבנת הון.

" אנו גאים מאוד בזכייה זו של פרס ניהול הסיכונים של Asian Banker , כחלק ממלחמתנו בפשיעה פיננסית. ההכרה ביעילותו פורצת הדרך של הפתרון שלנו מוכיחה את עצמה בכל הטמעה שאנו מסיימים בקבוצות הפיננסיות הגדולות בעולם." אמר מארק גזית, מנכ"ל ThetaRay. "זכייה זו שייכת גם לצוות ניהול הסיכונים של הבנק בשל הבנתו כי נדרש פתרון שיזהה הלבנת הון עוד לפני שהיא מתבצעת. הצוות בחר בפתרון של ThetaRay לאחר בחינה רצינית והשוואת הפתרונות הקיימים בשוק ויחד אנו מצליחים לשפר את היעילות התפעולית של הבנק ולהילחם בפשיעה". הוא הוסיף.

הפתרון של ThetaRay מאפשר למוסדות פיננסים לזהות את הסימנים המוקדמים ביותר להלבנת הון. הוא מבוסס על אלגוריתם שפותח על ידי מתמטיקאים מובילים במשך עשור, ועל למידת מכונה מתקדמת שיכולה לזהות סימני הלבנת הון או פשיעה לפני שבוצעה. אחוז התראות השווא הנמוך במיוחד תורם אף הוא ליעילות הפתרון בהתמודדות הבנקים עם סיכוני הלבנות ההון וסיכונים תפעוליים שונים.

טקס הענקת הפרסים נערך בוועידת " The Asian Banker Future of Finance Summit 2018 , בבייג'ין , סין. בוועידה שאירחה למעלה מ-1000 משתתפים ממוסדות פיננסים מובילים מ-30 מדינות, נחשפו הפתרונות הטובים והמתקדמים ביותר לניהול סיכונים בעולם הפיננסי.

אודותRisk Management Awards Asian Banker

תוכנית Risk Management Awards Asian Banker נבנתה על מנת לזהות את ההישגים הטובים ביותר של צוותי ניהול הסיכונים בארגונים פיננסים ולהוקיר גם את צוותי ניהול הסיכונים וגם את ספקי הפתרונות לניהול הסיכונים. תהליך מיון והערכת הביצועים של צוותי ניהול הסיכונים שקוף ומתעדכן בהתאם לאתגרים המורכבים שעומדים בפני הארגונים הפיננסים.

אודות ThetaRay:
ThetaRay היא ספקית מובילה של פלטפורמה לניתוח Big Data ופתרונות מתקדמים עבור אבטחת סייבר ויעילות תפעולית, להגנה מפני איומים לא מוכרים בשווקים של תשתיות קריטיות ושירותים פיננסיים. הפלטפורמה עטורת הפרסים של החברה, אשר מוגנת בשורת פטנטים, מגלה באופן אוטומטי איומי סייבר ואיומים תפעוליים לא מוכרים, על מנת לאפשר לארגונים לפעול ולמנוע משבר עוד לפני שנגרם נזק בפועל. הטכנולוגיה פורצת הדרך של ThetaRay מבוססת על אלגוריתמים מתקדמים, אשר מהווים את הליבה של פלטפורמת Hyper-Dimensional, Multi-Domain Big Data Analytics הקניינית של החברה. ארגונים שהפעילות שלהם נסמכת על סביבות הטרוגניות מורכבות במיוחד נעזרים ביכולות הגילוי חסרות התחרות של ThetaRay, אשר מציעה שיעור נמוך של התראות שווא, על מנת ליהנות מראייה כוללת וגילוי איומים אחוד, וכך ולהביס את הבלתי נודע. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר החברה בכתובת www.thetaray.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il