TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שדה התעופה ההולנדי סכיפהול בחר ברד האט כספק מרכזי בטרנספורמציית הדיגיטל שלו


נוגה מאיר, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת המוצרים של מטריקס
עם אימוץ הפלטפורמה החדשה, בסכיפהול יכולים לפתח בקלות אפליקציות חדשות, להוסיף שירותים נוספים, לנהל אותן ולהתחבר לשירותים הקיימים בתוך הארגון ובענן הציבורי

שדה התעופה הבינלאומי של אמסטרדם, סכיפהול, החליט להסב מספר מערכותIT לענן במטרה לשפר את חווית הנוסעים ע"י התייעלות, גמישות ושיפור אבטחת המידע. על מנת לבצע את המעבר, בחר שדה התעופה בפתרונות רד האט, ספקית פתרונות הקוד הפתוח המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. הבחירה של שדה התעופה בפתרוןRed Hat OpenShift כבסיס לסביבת הענן ההיברידית, יחד עם הטמעת פתרונות נוספים הנתמכים ע"י רד האט כגון Ansible, Cloud Forms, API Management ו-JBoss Fuse סייעו לארגון להאיץ את תהליכי הפיתוח שלו ולשפר את ניהול ממשק התכנות האפליקטיבי.


כדי לעמוד בלוח הזמנים, הוחלט שהחברה תפרוס את ה-OpenShift על שירותי הענן הציבורי של מיקרוסופט לצורך הטמעה מהירה, גמישות וביצועים וכך לספק ללקוחותיה שירותים מתקדמים נוספים. שדה התעופה צלח בהטמעת OpenShift תוך כ-10 ימים בלבד בעזרת הלווי והייעוץ של מומחי רד האט.


עם אימוץ הפלטפורמה החדשה, בסכיפהול יכולים לפתח בקלות אפליקציות חדשות, להוסיף שירותים נוספים, לנהל אותן ולהתחבר לשירותים הקיימים בתוך הארגון ובענן הציבורי. בעזרת השימוש בפלטפורמת האינטגרציה JBoss Fuse יש לשדה התעופה את האפשרות להעביר מידע מהשירותים המקומיים לשירותים בענן דרך ממשקי API. יותר מכך, צוות הפיתוח והתשתיות הצליח לפתח יותר ממשקי API באופן הרבה יותר מהיר. סביבת הIT החדשה שרד האט סיפקה לסכיפהול תואמת את החזון שלו לניהול תהליכים בשירות עצמי באופן אג'ילי וכן חוסר תלותיות. שני אלו מסייעים לצוותי ה- IT שלו לפתח במהירות ולפרוס ביעילות שירותים חדשים הפונים ללקוחות.


נוגה מאיר, מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחטיבת המוצרים של מטריקס, ציינה: "כיום אני פוגשת יותר ויותר ארגונים שהתחילו לעשות שימוש בפלטפורמות מסוג Dockerו-Kubernetes ובוחרים לבצע את המעבר ההכרחי לפלטפורמת ניהול הקונטיינרים Red Hat OpenShift. ארגונים מתקדמים היום למתודולוגית Agile על מנת לאפשר לצוותים טכנולוגיים את העצמאות בבחירות שלהם אך יחד עם זאת להיות בשליטה על התשתיות. פלטפורמת ה-OpenShift מאפשרת סביבת פיתוח ואירוח לשירותים ואפליקציות מבוססי קונטיינרים ומספקת לארגונים להטמיע ולנהל מערכות מבוססות דוקר".


"סכיפהול הצליח לספק חדשנות טכנולוגית ולעשות טרנספורמציה דיגיטלית בעזרת ארסנל המוצרים מבית Red Hat. אין לי ספק שחברות נוספות ימשיכו לאמץ יותר מוצרים ושירותים מבית Red Hat כדי למצוא פתרונות טכנולוגיים וכדי להעצים את הפרודוקטיביות בעידן כה תחרותי".


שדה התעופה סכיפהול הוא שדה התעופה המרכזי והגדול של בירת הולנד, אמסטרדם, נחשב לגדול והחשוב במדינה ואחד העמוסים באירופה. הוא מהווה נקודת מעבר למיליוני נוסעים בשנה וניתן וישנם טיסות נכנסות ויוצאות אל כ-250 יעדים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il