TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת החשמל מפרסמת את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של שנת 2018


חברת החשמל
חברת החשמל סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2018 בהפסד של 67 מיליוני ש"ח, לעומת רווח של 316 מיליוני ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2017
הכנסות החברה בשלושת החודשים שנסתיימו ביום 31 במרץ 2018 הסתכמו לסך של כ-5.5 מיליארד ש"ח לעומת סך של כ-5.8 מיליארד ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. קיטון של כ 6% , הנובע מקיטון בצריכת החשמל .

· הירידה בצריכת הדלקים בין התקופות בסך של כ- 0.2 מיליארד ש"ח (כ- 11%) נבעה בעיקרה מקיטון בביקוש לחשמל, שינוי בתמהיל צריכת הדלקים וירידה במחיר הגז.

· בהוצאות המימון של החברה חל גידול של כ- 0.3 מיליארדי ש"ח (0.23 מיליארדי ש"ח לאחר השפעת המס). רוב הגידול נבע מהשפעת הפרשי השער על התחייבויותיה הפיננסיות של החברה במט"ח ,וכן מהשפעת הריביות להיוון על שערוך עסקאות ההגנה לשווין ההוגן.

· החברה ממשיכה במגמת הקטנת החוב הפיננסי הכולל שלה, ומתחילת השנה קטן החוב בכ-0.5 מיליארד ש"ח והסתכם לסוף התקופה לסך של כ- 41.5 מיליארד ש"ח .

דירקטוריון חברת החשמל אישר היום (יום חמישי, 24.05.18) את הדוחות הכספיים של החברה לתקופה שנסתיימה ביום 31 במרץ 2018. מהדוח עולה, כי חברת החשמל סיימה את הרבעון הראשון של 2018 בהפסד של 67 מיליוני ש"ח, לעומת רווח של 316 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

בשלושת החודשים שנסתיימו ביום 31 במרץ 2018, חל קיטון של 6% במכירות החשמל של החברה לעומת התקופה המקבילה אשתקד הנובע מקיטון בביקוש לחשמל.

כתוצאה מקיטון הביקושים לחשמל ומשינוי תמהיל הייצור, קטנה צריכת הדלקים בין התקופות בסך של כ-230 מיליוני ש"ח (כ – 11%). מחצית מהירידה נובעת מירידה בעלויות צריכת הגז, הן בשל ירידה בצריכה והן בשל ירידה בשע"ח, שהוביל לירידה במחיר הגז, ומחצית מהירידה נובע מירידה בצריכת סולר.

בהוצאות המימון של החברה חל גידול של כ- 0.3 מיליארדי ש"ח (0.23 מיליארדי ש"ח לאחר השפעת המס). רוב הגידול נבע מהשפעת הפרשי השער על התחייבויותיה הפיננסיות של החברה במט"ח וכן מהשפעת הריביות להיוון על שערוך עסקאות ההגנה לשווין ההוגן.

החוב הפיננסי נטו של החברה ליום 31 במרץ 2018, הסתכם לסך של כ- 41.5 מיליארד ש"ח לעומת החוב הפיננסי נטו של החברה ליום 31 בדצמבר 2017, שהסתכם לסך של כ-42 מיליארד ש"ח, ירידה של כ- 0.5 מיליארד ש"ח.

ההון של החברה ליום 31 במרץ 2018 הסתכם לסך של כ 21.3 מיליארד ש"ח לעומת סך של כ- 20.7 מיליארד ש"ח ליום 31 בדצמבר 2017.

אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל: הדוחות הכספיים מתפרסמים היום על רקע הסכמות היסטוריות על רפורמה מקיפה ומצוינת בחברת החשמל ובמשק החשמל, שמטרתה להסדיר משק תחרותי לטובת הלקוח ובמטרה להוביל להוזלת יוקר המחיה בישראל. מגמת הקטנת החוב, שתמשיך ותעמיק בשנים הקרובות עקב הרפורמה, מעידה על יכולת ניהול פיננסית ברמה גבוהה, לצד ניהול תפעולי עם אחריות לאומית לאספקה סדירה ללקוחות החברה. אני סמוך ובטוח כי לצד המשך הפיכתו של משק החשמל לתחרותי, החברה תמשיך ותוכיח את מצוינותה וזאת בשל אחריות גדולה ומחוייבות חד משמעית לעמידה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים של מוצר איכותי ושירות מעולה לכלל אזרחי המדינה.

עופר בלוך, מנכ"ל החברה: חברת החשמל כבר החלה בתהליך עמוק של התייעלות ושינוי ארגוני במטרה להתאים עצמה להסכמות הרפורמה, ותהליך זה מצוי בעיצומו. מחויבותה העמוקה של החברה ועובדיה להסכמות אלו באים לידי ביטוי במגמת הקטנת החוב הניכרת בדוחות הכספיים והיא תוצאה ברורה של מדיניות אחראית של ניהול פיננסי לצד המשך פיתוח משק החשמל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il