TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פנשו נדל"ן הישראלית רכשה מתחם מולטי-פמילי בג'ורג'יה, ארה"ב בשווי 17 מיליון דולר


אלי טילסון, מנכ"ל חברת פנשו נדל"ן
אלי טילסון, מנכ"ל חברת פנשו נדל"ן: "פוטנציאל העסקה בג'ורג'יה הוא גבוה בשל תנאי שוק משניים המאפיינים את הפריפריה, מחירי השקעה אטרקטיביים והשבחה נדל"נית משמעותית"

חברת הנדל"ן הישראלית פנשו נדל"ן (Pancho Real Estate) המתמחה בהשקעות נדל"ן בין לאומיות, הודיעה היום על חתימת הסכם לרכישת מתחם מולטי-פמילי (Multi family) בג'ורג'יה, ארה"ב, בשם Forest Pointe. שווי העסקה עומד על כ- 17 מיליון דולר.

פנשו נדל"ן תנהל את מתחם המגורים בשותפות עם קבוצת הנדל"ן האמריקאית קרטר (Carter Multifamily & Affiliates), הנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן המובילות בארה"ב.
קבוצת קרטר מנהלת כיום שתי קרנות נדל"ן ציבוריות לא נסחרות שהיקף הנכסים בכל אחת מהן מסתכם בלמעלה מ- 2.5 מיליארד דולר.

המתחם נרכש בתפוסה של 96% וכולל מקבץ של 200 יחידות דיור. הנכס ממוקם בעיר מייקון, כ- 125 ק"מ דרומית לאטלנטה, במיקום אסטרטגי על ציר מרכזי, המקשר בין אטלנטה לאזורים שונים בדרום מזרח ארה"ב, לרבות הנמלים הגדולים בסוואנה וג'קסונוויל. מספר התושבים במייקון מונה כיום כ- 150,000, וצפוי לגדול לאור בניית מרכז לוגיסטי של חברת "אמזון" שיתפרש על 93 דונם, שיביא עימו גם צמיחה של תעשיות המסחר והתחבורה בעיר.

אלי טילסון, מנכ"ל חברת פנשו נדל"ן: "פוטנציאל העסקה בג'ורג'יה הוא גבוה בשל תנאי שוק משניים המאפיינים את הפריפריה, מחירי השקעה אטרקטיביים והשבחה נדל"נית משמעותית. עסקה זו מצטרפת לשורה של עסקאות אותן פנשו נדל"ן מובילה יחד עם החברות המובילות בארה"ב, בתחום הנדל"ן המניב, לרבות מתחמי המולטי פמילי והדיור המוגן לחולי האלצהיימר."


רכישה זו ממשיכה את שיתוף הפעולה הנרחב בין חברת פנשו נדל"ן לקבוצת קרטר האמריקאית, הכולל ניהול משותף של מספר נכסים מניבים בג'ורג'יה וכן ליווי וייצוג החברה בביקור ה-Road show האחרון שקיימה בארץ.


לאחרונה, הודיעה חברת פנשו נדל"ן על הקמת 2earnings בשותפות עם אייל ראובן, לשעבר סמנכ"ל באינפיניטי איילים. 2earnings מתמחה בהנגשת עולם ההשקעות האלטרנטיביות בתחום הנדל"ן בחו"ל והפינטק, ללקוחות פרטיים כשירים, לסוכנים פיננסים, למתכננים פנסיונים ולסוכני ביטוח המתמחים בתחום. כמו כן, הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת BTB, במסגרתו תיקי לקוחות 2earnings יוכלו לשלב השקעה בפלטפורמת הלוואות חברתיות.

אודות פנשו נדל"ן
פנשו נדל"ן הינה חברת השקעות נדל"ן ישראלית המתמחה בהשקעות גלובליות בארצות הברית, אסיה ואירופה. היקף הנכסים שבניהולה מסתכם בכ- 500 מיליון דולר. מרבית ההשקעות של פנשו הן בתחום נדל"ן מניב, נדל"ן ליזמות ומתן הלוואות מזנין והלוואות בכירות. בימים אלה פנשו בוחנת לראשונה אפשרות ליזמות והשקעה בפרויקט דיור מוגן ייעודי
לחולי אלצהיימר ודמנציה בישראל ונפגשה לאחרונה עם גורמים שונים בתחום. הבעלים ומנכ"ל פנשו הוא איש העסקים אלי טילסון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il