TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Trend Micro חושפת טכנולוגיה חדשה מבוססת בינה מלאכותית להגנה על דואר אלקטרוני על פי סגנון הכתיבה


טרנד מיקרו
הטכנולוגיה החדשנית נועדה להתמודד עם התקפות סייבר המכוונות לדואר אלקטרוני ומתחזות לדואר של בכירים בארגון

Trend Micro, מובילה עולמית לפתרונות סייבר ואבטחת מידע, הכריזה על טכנולוגיה חדשה שנועדה להתמודד עם התקפות על דואר אלקטרוני. הטכנולוגיה שמבוססת על בינה מלאכותית (AI) תוטמע במספר פתרונות של החברה ותוכל לזהות ניסיונות התקפה המוסווים כדואר אלקטרוני מבכירים בתוך הארגון ומחוץ לו.


"זאת הפעם הראשונה שאנו רואים ניתוח של סגנון כתיבת הדואר האלקטרוני בתעשייה שלנו" אמר מייקל אוסטרמן, ממחקרי אוסטרמן. " מדובר בדוגמא משכנעת של שימוש בבינה מלאכותית על מנת להתמודד עם אחד מווקטורי ההתקפה הפיננסים המשמעותיים היום – הדואר האלקטרוני".


מאגר ה- DNA של סגנונות הכתיבה ב-Trend Micro הופך לשכבת הגנה חדשה מול התקפות מבוססות דואר אלקטרוני. המערכת שמבוססת על בינה מלאכותית מאפיינת בלופרינט של סגנון הכתיבה, ומכילה יותר מ-7000 מאפיינים ייחודים. כאשר אימייל נחשד כמזויף ומגיע מבכיר, סגנון הכתיבה שלו עובר ניתוח מהמערכת והתראה נשלחת לשולח המייל, למקבל המייל ולמחלקת ה-IT של הארגון.


"העתיד של עולם הסייבר ואבטחת המידע דורש הגנה מבוססת בינה מלאכותית שמסוגלת להתמודד עם חוקים מצד אחד ועם למידת מכונה מצד שני." אמרה אווה צ'ן, מנכלי"ת Trend Micro " אנו גאים להיות אלו ששוב מקדימים ומובילים את התעשייה ומוסיפים יכולות הגנה ללקוחותינו. טכנולוגיה חדשה זו היא התוספת המתאימה ביותר למערכת ההגנה על דואר אלקטרוני הקיימת שלנו כמו גם לסימולציית הפישינג שאנחנו הופכים לחינמית עבור ארגונים. בעולם המאוים תמידית, שבו הונאות הופכות להפסדים כלכלים, נדרשת הגנה מרובת שכבות על מנת שארגונים יצאו ממגננה למתקפה. " היא הוסיפה.


בשנת 2017, 94% מכלל מתקפות הכופר שהופצו על ידי הדואר האלקטרוני, נחסמו על ידי Trend Micro. בנוסף, ההפסד הצפוי ממתקפות דואר אלקטרוני ב-2018 עומד על 9 מיליארד דולר עם הפסד ממוצע של 132,000 $ לאירוע בודד. ארגונים צריכים למנוע מתקפות כאלו גם על ידי חינוך וגם על ידי טכנולוגיה.
70% ממתקפות דואר אלקטרוני משתמשות בדרך כלל בזיוף של דואר אלקטרוני של המנכ"ל, נשיא או שותף מנהל של החברה שבו הם מבקשים לעשות העברה כספית דחופה עבורו או העברת מידע רגיש או סודי. מתקפות כאלו קשה לאתר כי הן לא כוללות קבצים מצורפים או לינקים שאותם בודקים יותר.


טכנולוגיה שמבוססת על סגנון כתיבה תורמת לאיתור התקפות על ידי בחינת נושא הדואר האלקטרוני ותוכנו. כך ניתן לאתר התקפות שמשתמשות בדומיינים וכתובות לגיטימיים שעד עכשיו הערימו על הפילטרים של מערכות ההגנה. בנוסף, מנהלים בכירים יכולים להגיב על ההתראות שהם מקבלים כדי לשפר את יחס התראות השווא של המערכת.


הטכנולוגיה החדשה תהיה זמינה כבר ביוני 2018 ב-Cloud App Security (CAS) שב- Office 365 וב-Scanmail for Microsoft Exchange (SMEX). בנוסף, היא תתווסף לפתרונות ההגנה על דואר אלקטרוני של Trend Micro ללא עלות.


מכוון שמתקפות סייבר אינן מבוססות רק על הונאות דואר אלקטרוני, אלא גם כהונאות פישינג בהן מערימים על מקבלי דואר אלקטרוני להוריד קובץ מצורף נגוע, החליטה Trend Micro להעמיד לרשות ארגונים בכל גודל , סימולציית פישינג, ללא עלות, כדי שיוכלו לאמן את עובדיהם בגילוי דואר אלקטרוני חשוד.

אודות Trend Micro
Trend Micro היא מובילה עולמית באספקת פתרונות סייבר ואבטחת מידע העוזרת להפוך את העולם לבטוח יותר בהחלפת מידע דיגיטלי. הפתרונות היזמיים של החברה לצרכנים ביתיים, עסקים וארגונים ממשלתיים מספקים שכבות הגנה למרכזי מידע ( Data Centers), סביבות ענן, רשתות ונקודות קצה. כל הפתרונות עובדים יחדיו על מנת לשתף איומים מודיעיניים ולספק הגנה מקושרת , מהירה ואפקטיבית יותר המנוהלת ממרכז אחד.


עם יותר מ-5000 עובדים ביותר מ-50 מדינות, ומרכז מודיעין עולמי המתקדם בעולם, Trend Micro מאפשרת לארגונים לאבטח את מסעם לענן.
לפרטים נוספים בקרו : www.trendmicro.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il