TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת גאון מוכרת את חלקה ביצרנית מוצרי ההשקיה מצרפלס בתמורה כוללת של כ-45 מיליון שקל


גאון אחזקות
העיסקה תניב לקבוצת גאון רווח בסך של כ-5 מיליון שקל

גיא רגב, מנכ"ל קבוצת גאון: "בהתאם לאסטרטגיה של הקבוצה, החלטנו לממש את חלקנו בחברת מצרפלס, מדובר באחזקת מיעוט, שאינה מאפשרת לגאון למצות באופן אופטימלי את מלוא תהליכי הסינרגיה עם שאר חברות הקבוצה. תמורת העיסקה תהווה במלואה תזרים חיובי עבור קבוצת גאון ותביא לשיפור נוסף בנזילות החברה. בכוונתנו להמשיך לפעול לביצוע עיסקאות של רכישות ומיזוגים של חברות בתחום התשתיות הזורמות, אשר יאיצו את צמיחת החברה, וזאת לצד המשך קידום המהלך של העתקת מפעל לייצור צנורות הפלדה לתחומי המים והגז מצריפין לדרום הארץ. אני מבקש לנצל הזדמנות זו ולהודות לעמרי שוהם, יו"ר ההנהלה הכלכלית של קיבוץ מצר, על תרומתו להשלמת התהליך וניהול צוות המו"מ מצד הקיבוץ".

קבוצת גאון (לשעבר: צנורות המזרח התיכון), בניהולו של גיא רגב, חתמה על הסכם מכר למימוש אחזקותיה (25.1%) בחברת מצרפלס, הפועלת בתחום מוצרי ההשקיה. על פי ההסכם, תמכור גאון את אחזקותיה לקיבוץ מצר, שהינו בעל המניות העיקרי בחברה, תמורת כ-43.5 מיליון שקל, והחברה צפויה לרשום לאחר השלמת העיסקה רווח של כ-5 מיליון שקל.


הסכם המכר כולל בין היתר הוראות בדבר אי תחרות בתחומים מסוימים בהם מצרפלס פועלת.
יצוין, כי טרם עסקת המימוש, חילקה מצרפלס דיבידנד בסך של כ-1.5 מיליון שקל, כך שהתמורה הכוללת בגין תמורת המניות והדיבידנד מסתכמת בכ-45 מיליון שקל.

במידה ומצרפלס תבצע ב-3 השנים שלאחר השלמת העיסקה, הנפקת מניות בבורסה לפי שווי שעולה על 174 מיליון שקל, תקבל גאון תמורה נוספת שתיגזר מהשווי לפיו תבוצע ההנפקה.

חברת מצרפלס עוסקת בייצור ושיווק מערכות השקיה ופועלת בעיקר ממפעלה בקיבוץ מצר. מצרפלס מוכרת ומשווקת את מוצריה בישראל ובחו"ל.

קבוצת גאון, הנמצאת בשליטת ב. גאון אחזקות, ומרכזת את פעילותה בתחום התשתיות הזורמות, דיווחה לאחרונה על תוצאותיה הכספיות לסיכום שנת 2017. החברה סיימה את השנה עם צמיחה של כ-15% בהכנסות לכ-456.2 מיליון שקל, לעומת כ-397.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ועם עלייה ברווח הנקי לכ-220 מיליון שקל, שנבעה בעיקרה ממכירת המקרקעין עליה ממוקם מפעל הצנורות בצריפין.

קבוצת גאון הינה החברה המובילה את תחום תשתיות המים והזורמים בישראל, ופועלת בשלוש חטיבות שוק סקטוריאליות: חטיבת התשתיות והתעשיה – הפונה בעיקרה ללקוחות בתחום התשתיות, המים והגז. לחטיבה מגוון מוצרים בצנרת בקטרים גדולים ואביזרי פלדה, צנרת פלסטיק ומגופים; חטיבת מערכות בנין – הפונה בעיקרה ללקוחות בתחומי האינסטלציה, כיבוי האש ומיזוג האוויר. לחטיבה מגוון מוצרי פלסטיק ומגופים למערכות בתוך הבניין; חטיבת מערכות בקרה ומדידה - הרכבה, הפצה ושיווק של מדי מים ובקרה לתאגידי מים, רשויות מקומיות ואחרים.


בין מפעלי החברה מנויות החברות המובילות הבאות: צינורות המזרח התיכון, פלסים תשתיות, פלגל תעשיות פלסטיק, צינורות המזרח התיכון-גילוון, הכוכב, מדי ורד ושגיב.
החברה הינה חברה של גאון אחזקות.
מנכ"ל קבוצת גאון וגאון אחזקות הוא גיא רגב ויו"ר הקבוצה הוא הראל בית און, שותף מנהל בקרן -ויולה צמיחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il