TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הרווח הנקי של דור אלון ברבעון הראשון של 2018: כ-75 מיליון ש"ח - גידול של כ- 300% לעומת הרבעון המקביל


דור אלון
הרווח מפעולות הסתכם לכ- 110 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2018

דור אלון מציגה ברבעון הראשון של השנה גידול של יותר מ-4% ברווח התפעולי של מתחמי התדלוק והמסחר, והמשך מגמת צמיחה במכירות חנויות הנוחות בפורמטים השונים

לאחר שבמהלך הרבעון הראשון של 2018 התקבל היתר בניה לפרוייקט אלוני ים שבדרום אזור העסקים של הרצליה פיתוח, שוערכו זכויות החברה במקרקעין לפי שווי של כ-390.8 מיליון ש"ח, וזאת לעומת שווי של כ-260 מיליון ש"ח שהוצג בדוחות השנתיים ל-2017


גידול של פי 4 ברווח למניה המיוחס לבעלים של החברה ברבעון הראשון של 2018 לכדי 4.7 ש"ח לעומת 1.17 ש"ח, ברבעון המקביל אשתקד

החברה הכריזה על דיבידנד של 30 מיליון שח המתווסף לדיבידנד של 30 מיליון שח שחולק בתחילת ינואר 2018. סך הדיבידנדים שהוכרזו משקפים תשואת דיבידנד של 8.8% מתחילת השנה

עוד אנרגיה חיובית לעסקיו של מוטי בן משה. תוצאות חברת האנרגיה דור אלון ברבעון הראשון של 2018 מעידות על המשך מגמת הצמיחה של החברה – בהמשך לרווחי השיא שהניבה בשנת 2017, של יותר מ- 104 מיליון ש"ח. הרווח הנקי המיוחס לבעלים של דור אלון, זינק ברבעון הראשון של השנה בכ-300% לכדי כ-75 מיליון ש"ח והרווח למניה המיוחס לבעלים גדל ברבעון הראשון של 2018 פי 4 לכדי 4.7 ש"ח לעומת 1.17 ש"ח, ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח של דור אלון מפעולות צמח ברבעון הראשון של 2018 לכדי כ-110 מיליון ש"ח – גידול של כ-232% לעומת הרבעון המקביל אשתקד...

הכנסות החברה נטו (בניכוי היטלים ממשלתיים) גדלו ברבעון הראשון של 2018 בכ-4.2% לכדי 953 מיליון ש"ח
לעומת 915 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר מעליית מחירי הדלקים ומגידול במחזורי המכירות של חנויות הנוחות.
סך המכירות נטו במגזר מתחמי התדלוק והמסחר הסתכם ברבעון הראשון בכ-609 מיליון ש"ח, גידול של כ-4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, כאשר הרווח התפעולי במגזר זה הסתכם ברבעון הראשון בכ-27 מיליון
ש"ח, גידול של כ-4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע מגידול במכירות חנויות הנוחות שקוזזו על ידי רווחי מלאי נמוכים יותר ברבעון הנוכחי ועליית שכר המינימום.

סך המכירות במגזר חנויות נוחות עצמאיות הכולל את רשת חנויות AMPM וחנויות אלונית בקיבוצים ובמושבים הסתכם ברבעון הראשון בכ- 113 מיליון ש"ח, גידול של כ-3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
עיקר הגידול נובע מגידול במכירות רשת AM:PM.

סך המכירות נטו במגזר הדס"ל ברבעון הסתכם בכ-110 מיליון ש"ח, גידול של כ-18.3% לעומת כ-93 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע מגידול בכמויות הדס"ל שנמכרו ומעליית מחירי הדס"ל בין התקופות. הרווח התפעולי במגזר הדס"ל הסתכם ברבעון בכ-1 מיליון ש"ח, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו ברבעון הראשון של 2018 הסתכמו בכ-14 מיליון ש"ח לעומת כ-10 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול נבע משינויים בשווי ההוגן של מכשירים פיננסים, נגזרים, ועליית שער החליפין.

במסגרת פעילותה הנדל"נית, הגדילה דור אלון את חלקה בחברה משותפת שהינה בעלת זכויות במקרקעין בפרוייקט – "אלוני ים", בדרום אזור העסקים היוקרתי של הרצליה, לכדי 74% מהון המניות המונפק והנפרע של הפרוייקט. זאת לאחר שדור אלון רכשה מניות נוספות בהיקף של 24% משותפה בפרוייקט תמורה 7 מיליון ש"ח. בנוסף, סוכם כי החברה תעמיד לשותף מספר הלוואות בהיקף כולל של 18 מיליון ש"ח, כנגד שיעבוד יתרת הזכויות בחברה המשותפת. ב-27 במרץ קיבלה החברה היתר בניה מעיריית הרצליה. עם קבלת ההיתר שוערך שווי זכויות הקרקע המדוברת ועלה מסך של כ-260.4 מיליון ש"ח לכדי כ-390.8 מיליון ש"ח. ביום 29 באפריל, החליט דירקטוריון החברה לבחון אפשרות של מימוש חלק מזכויות החברה בצורה של עיסקת קומבינציה בדרך של הליך תחרותי.

תחנות תדלוק חדשות – כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה היא ממשיכה לפרוש תחנות דלק חדשות במיקומים להם חשיבות ברמת השרות והמותג. במהלך השנה הקרובה אמורה החברה לפתוח כ 5 תחנות חדשות רובן בהפעלתה.

פעילות תחנות הכוח: –במהלך הרבעון המשיכה שותפות אלון מרכזי אנרגיה שדור אלון מחזיקה ב-55% ממנה,

בהקמת תחנת הכוח סוגת באזור התעשייה של קריית גת. הפרויקט שהקמתו החלה לפני למעלה משנה, עומד בלוחות הזמנים וצפוי להיות מושלם במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019. כבר במקביל לעבודות ההקמה, חתמה השותפות על הסכמים לאספקת אנרגיה בהיקף של כ-48 מגאווט והיא מצוייה כעת בשלבים מתקדמים של סגירת עסקאות נוספות על אספקת עוד כ-13 מגאווט - ובסה"כ 61 מגאווט מתוך סך הספק של 73 מגאווט. עם השלמתה, התחנה אמורה לייצר הכנסות שנתיות בהיקף של כ-115 – 170 מיליון ש"ח ורווח גולמי של 47-60 מיליון ש"ח. במקביל, מקדמת החברה הליכים להקמתה של תחנת כוח פיקרית, שתיבנה בצמוד לתחנת הכוח בסוגת, ותהיה בעלת הספק מותקן של כ-180 מגאווט נוספים.

רכישת פעילות אמגזית, כחלק מקידום האסטרטגיה של הרחבת פעילות הגז בשוק המקומי, השלימה דור גז (חברה בשליטה מלאה של דור אלון ) בחודש ינואר, 2018, את רכישת חברת אמגזית ד.נ בע"מ העוסקת בייבוא, פיתוח, שיווק, הפצה, מכירה ותיקון של מוצרי גז, קמפינג, בישול, תאורה וחימום. התמורה בגין רכישת הפעילות הינה בסכום שאינו מהותי לחברה. החברה פועלת לשילוב פעילות אמגזית במסגרת הפעילויות העסקיות שלה, הן בתחום חנויות הנוחות והן בפעילות הגז. דור גז ממשיכה במימוש האסטרגיה של צמיחה אורגנית לצד בחינת אפשרויות לרכישת תיקי לקוחות ופעילויות נוספת בתחום.

סיכום דו"ח לעניין מרווח השיווק, ביום 29 באפריל, 2018, התקבל בידי החברה סיכום דיוני ועדת המחירים ייחוס עלויות למרווח השיווק של בנזין 95. בהתאם לעיקרי ההמלצות כמפורט בסיכום הדיון ותיקון צו הפיקוח, החל מיום 1 במאי, 2018, מרווח השיווק בתדלוק עצמי לליטר בנזין יופחת ב-4.7 אגורות לליטר ויעמוד על 55.6 אגורות לליטר. במקביל, תחול תוספת של כ-1 אגורות לליטר בתדלוק בשרות המלא אשר יעמוד על 21 אגורות. ההשפעה נטו של הפחתת מרווח השיווק מוערכת בכ-4 אגורות לליטר. על בסיס כמויות הדלקים שנמכרו בדור אלון במהלך שנת 2017, עלולה הפחתה זו להביא לקיטון ברמה שנתית ברווח לפני מס של כ-20 מיליון, אלא שיו"ר דור אלון, ישראל יניב מציין, כי החברה גיבשה תכנית מקיפה לצמצום ניכר של השלכות הפחתת מרווח השיווק על רווחיותה, ובכלל זה נקיטת צעדי התייעלות וחיסכון, הקטנת הנחות ללקוחות, הפחתת דמי השכירות במתחמי התדלוק וכן צעדים נוספים אחרים. יניב מעריך, כי עם השלמת יישום התוכנית, השפעת ההפחתה במרווח השיווק על החברה תצומצם במידה ניכרת עד לכדי השפעה שולית בלבד על תוצאותיה, במונחים שנתיים. במקביל בוחנת החברה נקיטת צעדים משפטיים בקשר עם הפחתת מרווח השיווק.

דור אלון הכריזה על דיבידנד של 30 מיליון שח שמצטרף לדיבדנד של 30 מיליון ש"ח שחולק בתחילת ינואר השנה - תשואת דיבידנד של כ-9% מתחילת השנה .

מנכ"ל דור אלון, עודד בלום, אומר כי תוצאות הרבעון הראשון של 2018 משקפות המשך בתנופת בעשייה והפיתוח שאפיינו את פעילות החברה שנת 2017, שהניבה כזכור רווחי שיא בסך של יותר מ-100 מיליון ש"ח וכי למרות הירידה הכפוייה במרווח השיווק, דור אלון ממשיכה לטפח מנועי צמיחה משמעותיים הן בתחום האנרגיה והן בתחומי הנדל"ן והקמעונאות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il