TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת הפינטק Tipalti מכריזה על תמיכה מלאה עבור לקוחות מרובי ישויות של NetSuite


חן עמית - טיפלטי
הסנכרון האוטומטי בין שתי המערכות, מאפשר ללקוחות הגלובליים מרובי ישויות של NetSuite, מספקיות ה-ERP בענן המובילות בעולם, לבצע תשלומים גלובליים באמצעות Tipalti

חברת Tipalti, המציעה פתרון גלובלי מוביל לאוטומציה של ניהול ספקים ותשלומים, הודיעה היום על שדרוג האינטגרציה עם NetSuite OneWorld , ספקית ה-ERP בענן המובילה בעולם, על ידי תמיכה מלאה בניהול תשלומים עבור ארגונים מרובי ישויות multi-entity)).

האינטגרציה בין TIpalti ו-Netsuite OneWorld מעדכנת בזמן אמת את ספרי החשבונות של החברות הבנות במערכת NetSuite בנוגע לחשבוניות ותשלומים אשר בוצעו באמצעותTipalti . שילוב היכולות של Tipalti עםNetSuite OneWorld , מאפשר למנכ"לים ומבקרים כאחד ליהנות מתמונה חשבונאית מלאה ומעודכנת על פני כל הארגון הפיננסי, הן ברמת הארגון כולו והן ברמת הישויות, תוך ביטול הסיכונים הקשורים למס, רגולציה, הונאה ועמידה במבדקי ביקורת חיצוניים. בנוסף, שילוב היכולות של Tipalti עם NetSuite OneWorld מקצר את זמן המחזור הפיננסי, באמצעות Payment Reconciliation מידי ואוטומטי, באופן החוצה אמצעי תשלום.

"רוחבה ועומקה של יכולת ניהול התשלומים הרב-ישותית והרב-מטבעית, והאינטגרציה של Tipalti עם NetSuite OneWorld ברמת החברות הבנות, אפשרה לנו לנהל את כל שמונה החברות הבנות הבינלאומיות שלנו ממקום אחד", אמר דאש ויקטור, בקר בחברת Docker. "יכולת התשלומים הגלובלית שלהם סייעה לנו בייעול תהליך עבודת ה-AP הגלובלי שלנו, מה שאפשר לנו לחזק את התהליכים הפיננסיים שלנו ולשחרר את הצוות שלי כדי שיקדיש זמן רב יותר להתמקדות ביוזמות קריטיות אחרות."

פלטפורמת תשלומי הספקים של Tipalti ממוקמת בענן ומסייעת למנהלי כספים בחברות מתקדמות להרחיב את מערך תפעול התשלומים שלהן לטובת צמיחה גלובלית מהירה, תוך הקטנת הסיכונים וחוסר היעילות הכרוכים בתהליכי תשלום מורכבים, מיושנים וידניים. המערכות של Tipalti מטפלות כבר היום בהעברות כספים שהיקפן השנתי למעלה מ-4 מיליארד דולר עבור כמעט 2 מיליון ספקים גלובליים.

"מנהלי כספים מודרניים משנים את הדרך שבה הם מנהלים את פעילות ה-AP על פני העסק הגלובלי שלהם, תוך שחרור מחלקת הכספים להנעת יוזמות קריטיות ליעדי הארגון", מסכם חן עמית, מנכ"ל Tipalti. "האינטגרציה המשודרגת הזאת שבין Tipalti ל-NetSuite מאפשר למובילי תחום הכספים לפעול בהתאם לחזון הזה."

למידע נוסף, בקרו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://tipalti.com/product/integrations/netsuite


 אודות Tipalti
Tipalti הוא הפתרון היחידי הקיים היום לאוטומציה של תשלומי ספקים ברמה הגלובלית, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי תהליך העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מאפשרת למערך הפיננסי בחברות מובילות, ובכלל זה אמזון, רוקו, גו-פרו וטוויטר לנהל את כל פעילות ה-AP הגלובלית ותשלומי הספקים שלהם. הפתרון מבסס נהלי עבודה פרואקטיביים הנותנים מענה רחב היקף לתקנים ורגולציות לאורך כל תהליך התשלום, כולל בדיקה וקליטה של ספקים חדשים, ציות לתקנות מיסוי ורגולציה, עיבוד חשבוניות אוטומטי, ביצוע תשלומים מקומיים וגלובליים, פירעונות מוקדמים, זיהוי ומניעת הונאות, ניהול התקשורת מול ספקים בנוגע לסטטוס התשלום, ניהול התאמות תשלומים והפקת דוחות.

אתר החברה:
http://www.tipalti.com/



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il