TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

"חשבון הפייסבוק שלך מושבת"


ESET
גם אתם קיבלתם הודעה בפייסבוק מסנג'ר?
אלפי ישראלים קיבלו הודעה בפייסבוק מסנג'ר המתריעה בפניהם כי חשבונם ייחסם אם לא יאמתו את החשבון עם סיסמא בלינק מצורף. בפועל מה שקורה, החשבון נחטף ולא ניתן לבצע פעולות בסיסיות בחשבון. בימים האחרונים אף משותפת הודעה קולית בוואטסאפ המזהירה מפני מתקפת סייבר על פרופילים בפייסבוק.

הונאה חדשה תוקפת בימים האחרונים משתמשים ישראליים בפייסבוק. מדובר בהודעת הונאה הנשלחת ב-Messenger של פייסבוק, אשר מתריעה מפני השבתת חשבון המשתמש ומבקשת לאמת את החשבון כדי למנוע את ההשבתה. ההודעה נשלחת מטעם FB-Blocking Notifications, מי שאכן מזין את הפרטים של חשבונו, חשבונו נחטף ושמו משתנה ל- FB-Blockıng Notıfıcatıons ולא ניתן לשתף תכנים או לעשות פעולות שונות בחשבון הפייסבוק.

לחיצה על הלינק תוביל לעמוד שמתחזה לאזהרה רשמית של פייסבוק ועל מנת להמשיך בתהליך תועברו לעמוד לוג אין בו תתבקשו למלא טלפון או כתובת דוא"ל וסיסמא ממש כפי שאתם מתחברים לפייסבוק. מי שסיים את התהליך יבחין כי שמו בפייסבוק השתנה וכי הוא מוגבל בפעולות שהוא יכול לבצע בחשבון.

בחיפוש פשוט בשורת החיפוש בפייסבוק של הביטוי " "FB-Blockıng Notıfıcatıonsניתן לראות את הכמות של הפרופילים שנפלו בפח של הודעת ההונאה. בימים האחרונים התפרסמו אף פוסטים של ישראלים שנפלו קורבן ומעוניינים לשחרר את חשבונם.

בימים האחרונים אף הופצה הודעה קולית בוואטסאפ המזהירה מפני ההונאה: "היי חברים, אני לא נוהג להקליט הודעות אבל זה קצת דחוף. כרגע יש מתקפת סייבר על כל הפרופילים שבפייסבוק. אתם עלולים לקבל הודעה במסנג'ר שהפרופיל שלכם נחסם ואתם צריכים ללחוץ על קישור כדי להכניס סיסמא. כמובן לא להקליק ולא להחליף אחרת משתלטים לכם על החשבון ושולחים את אותה הודעה לכל החברים שלכם. בהצלחה. שימו לב."

איך נמנעים?

"חשוב לסגל לעצמנו הרגלי גלישה בטוחים ותמיד להטיל ספק" מסביר אמיר כרמי, מנהל הטכנולוגיות בחברת אבטחת המידע ESET בישראל. "עבור כל השירותים המקוונים שאנחנו צורכים, צריך להישמר מהודעות שדורשות לאפס את הסיסמה גם במייל או מהאתר של הבנק. מומלץ שלא להיכנס לקישורים מתוך הודעות בסגנון הזה, אלא להיכנס בנפרד לשירות דרך האפליקציה או דרך האתר הרשמי, כדי לבדוק אם צריך לבצע פעולה בחשבון."

מה קורה אם כבר נכנסתי ללינק והזנתי את הסיסמא?

"במידה וכבר לחצתם על הלינק והכנסתם את פרטי הכניסה לחשבון", ממליץ כרמי "צאו מחשבון הפייסבוק היכנסו והחליפו את הסיסמא בהקדם האפשרי, כדי להקדים את התוקפים שיתחברו לחשבון ויחליפו את השם שלו ואת הסיסמה. במידה ולא הספקתם והחשבון כבר שונה, דווחו לפייסבוק על כך שחשבונכם נחטף פעולות אלו יאפשרו לכם להשתלט על החשבון בחזרה. בנוסף אנו ממליצים להריץ סריקה של תוכנת אבטחה אמינה לוודא שהמחשב או הסמארטפון לא נדבקו בתוכנות זדוניות."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il