TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

Jain Irrigation מקימה בקרנטקה שבהודו את פרויקט ההשקיה בטפטוף הגדול בעולם - 123,000 דונם. היקף העסקה: 75 מיליון דולר


naandanjain
במסגרת הפרויקט יעשה שימוש במערכות מתקדמות של טפטוף בהשקיה, שפותחו על ידי חברת נען-דן ג'יין, חלוצת חברות ההשקיה הישראליות. במיזם משולבות טכנולוגיות ישראליות מתקדמות דוגמת שימוש במערכות פיקוד ובקרה לניטור ההשקיה האוטומטית ומערכת מבוססת ענן, אותה יוכלו החקלאים בשטח לתפעל באמצעות אפליקציית מובייל
Jain Irrigation, ספקית גלובלית של פתרונות בתחומי החקלאות וההשקיה והמזון, מבצעת במדינת קרנטקה שבהודו, פרויקט השקיה מודרנית בטפטוף הנחשב לגדול בעולם. הפרויקט יכסה שטח של 123 אלף דונם ויספק את צרכיהם של מעל 7300 חקלאים מקומיים, ב- 15 כפרים. ההיקף הכספי מוערך ב-75 מיליון דולר.

במסגרת הפרויקט יעשה שימוש במערכות שאיבה מתקדמות, ברשתות צנרת HDPE/PVC של החברה ובמערכות מתקדמות של טפטוף בהשקיה, שפותחו, בין השאר, על ידי נען-דן ג'יין, חלוצת חברות ההשקיה הישראליות, חברה בין-לאומית מובילה ביצור והפצה של פתרונות טכנולוגיים הממקסמים את השקעת המשאבים ליחידת יצור חקלאי. לדברי זיו רונן, סמנכ"ל בחברת נען-דן ג'יין, הפעילות בקרנטקה כוללת הקמה של התאגדויות מקומיות של חקלאים לשימוש במים, מחקרי שדה, תכנון, עיצוב, אספקה וביצוע בשטח ״עד לשלב מסירת המפתח״. ״הפרויקט כולל מערכת משוכללת לחלוקת המים, וכן הדרכה והנחיה של החקלאים באזור ותמיכה טכנית ואגרונומית בחמש השנים שלאחר השלמת המיזם הענק״.

לדברי רונן, במיזם משולבות כמה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם בתחומי החקלאות, ביניהן שימוש במערכות פיקוד ובקרה Jain-logic שידאגו לבקרת וניטור ההשקיה והדישון האוטומטית, כמו גם מערכת Jain IrriCare מבוססת הענן, אותה יוכלו החקלאים בשטח לתפעל באמצעות אפליקציית מובייל. ״מדובר בייעול משמעותי שלא רק יחסוך אלפי שעות אדם, אלא בעיקר יחסוך במים מאד יקרים, ישפר את איכות הקרקע המושקית ויעלה את רמת החיים של עשרות אלפי התושבים באזור״.

״אנו מניעים מהפיכה בתחום ההשקיה במדינה״, אומר אניל ג׳יין, מנכ"ל תאגיד Jain Irrigation. ״הגישה החדשנית בה אנו נוקטים בפרויקט, "Resource to Root From", תוך שימוש באנרגיה סולרית ובצנרת הובלת מים ולא בתעלות פתוחות היא גישה חלוצית, שכבר הוכיחה את יעילותה בלא מעט מקומות ברחבי העולם. הפרויקט שלנו בקרנטקה יבטיח חקלאות ברת קיימא שתעשה טוב לאנשים ולסביבה בה הם חיים״.

Jain Irrigation Systems Limited (JISL) היא חברה הודית רב לאומית, עם הכנסות של מעל מיליארד דולר בשנה, המפעילה מעל 30 מפעלי ייצור ברחבי העולם. החברה, על חברות הבת שלה ושותפיה העסקיים, מספקת פתרונות בתחום החקלאות, צנרת והשקיה, תשתיות מים, פתרונות אנרגיה חלופית ומתחדשת, שירותים פיננסיים, תעשיית עיבוד תוצרת חקלאית ועוד מגוון תחומים בתחומי החקלאות. החברה היא חלוצה בתחום מערכות ההשקיה המודרניות ובטכנולוגיות שימור מים אחרות. JISL היא גם חלוצה עולמית באימוץ טכנולוגיות IoT בתחומי החקלאות ומובילה ביצירת פתרונות גלובליים באמצעות חקלאות מדייקת (Precision agriculture).

חברת נען דן ג'יין הישראלית, החוגגת כיום 80 שנות ולזכותה הפיתוחים הראשונים גם בשטח ההשקיה בהמטרה ובמערפלים בישראל ובעולם, משמשת גם כזרוע השיווק והפעילות הבינלאומית של קונצרןJain , ופועלת בלמעלה מ- 100 מדינות בעולם.

לסרטון על הפרוייקט: https://youtu.be/6-QC2yX306A



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il