TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מעתה זמין ללקוחות בזק


בזק
Be - נתב האינטרנט החדש של בזק המאפשר חווית אינטרנט מהמתקדמות בעולם

בזק החלה לספק את Be, נתב חדשני המאפשר חוויית אינטרנט מהמתקדמות בעולם, ומותאם לעולמות הווידאו והתעצמות תחום ה-IOT. פשוט לתפעול עצמי, מותאם לעולמות ה-Wi-Fi Mesh, כולל הגנת סייבר ובית חכם ומנוהל על ידי אפליקציה ייעודית
הנתב מוצע לכל לקוחות האינטרנט של החברה, בכל הקצבים, ללא בידול קצב, מהירות או תשתית בעלות של 12.9 שקל לחודש, כולל שירות סייבר


גיל רוזן, סמנכ״ל השיווק והחדשנות של בזק: "הנתב החדש מבית בזק הוא חוד החנית ברמה עולמית של טכנולוגיות וחווית משתמש אשר משדרגת את חווית הגלישה באינטרנט של בזק. הנתב מגיע עם הגנת סייבר מובנה בתוכו ואפליקציה ידידותית שמאפשרת יכולות ניהול ובקרה מתקדמות."

כחלק מתפיסת החברה לספק ללקוח חווית אינטרנט איכותית ומהירה, בימים אלו החלה בזק בשיווק ה-Be, נתב חדש (ראוטר) המאפשר גלישה איכותית ורציפה ברשת האינטרנט הביתית. ל-Be עיצוב חדשני המאפשר את מיקומו במרכז הבית, והוא ניחן בחוויית משתמש פשוטה וידידותית לתפעול השוטף.


ה-Be הוא הנתב המתקדם מסוגו בעולם, פיתוח עצמאי של בזק, המאפשר גלישה אלחוטית במהירות של עד 1 גיגה בתוך הבית עם תמיכה בסטרימינג באיכות 4K. באמצעות Wi-Fi חכם, מתקיים בנתב חיבור אוטומטי ויעיל של כל מכשיר אלחוטי בבית לאחת משתי רשתות ה- W-Fi בנתב, בתדר 2.4 גיגה הרץ או בתדר 5 גיגה הרץ, דבר המאפשר ברירה אוטומטית של אחד משני התדרים בהתאם לצורך ואופטימיזציה של גלישה רציפה ואיכותית. כך מתאפשרת תמיכה בו זמנית בריבוי מכשירים המחוברים לרשת הביתית כגון: מחשב, סמארטפון, טאבלט, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד.


לקוחות בזק יכולים לשכור את שירות הנתב החדש, בעלות של 12.9 שקל לחודש (לאחר 24 חודשים מחיר הנתב יעמוד על 19.9 שקל לחודש). לקוחות עם נתב קיים של בזק יוכלו גם הם לשדרג את הנתב שלהם ל- Be בעלות חד פעמית של 99 שקל, ולהיכנס למסלול התשלום החודשי.

יתרון משמעותי בנתב החדש הוא המגוון של שירותי הענן החדשניים אשר מובנים בתוכו וכלולים במחיר החודשי:
שירות Bcyber Inside - ה-Be הוא מהנתבים המאובטחים בעולם, בעל יכולות המעניקות הגנת סייבר מקיפה לכל מוצר רשת המתחבר אליו, זאת באמצעות שירות Bcyber המהווה חלק אינטגרלי ממנו. הנתב מתריע מפני פריצות, נותן מפה של כל המכשירים בבית המחוברים לרשת, ואת כל אלו אפשר לראות ולתפעל דרך האפליקציה.


Wi-Fi חכם הבנוי עם "MESH Inside" - הנתב מעביר לבד ערוצים בצורה חכמה עפ"י סוג המכשיר, ומספק חווית גלישה אופטימלית. באמצעות יחידות הרחבה שמפוזרות בבית, הלקוח יוכל ליהנות מגלישה רציפה וחלקה ללא הפרעות, גם באזורים מרוחקים (לבזק כבר מגוון יחידות הרחבה זמינות
שמתחברות לנתב).


מוכנות לדור הבא של שירות הבית החכם Bhome - פלטפורמה חדשנית כחלק אינטגרלי מהנתב, המתחברת למגוון הגלאים ומוצרי IOT חכמים לשליטה ובקרה על הבית, כגון: מצלמות, גלאי דלת, גלאי תנועה, מתגי תריס, מתגי דוד, סנסורים למזגנים ועוד (השירות יורחב בהמשך השנה).

ל-Be מתלווה גם אפליקציה ייעודית לניהול, הראשונה מסוגה בארץ, המאפשרת למשתמש לקיים קשר רציף וניהול של הנתב, ובכך זוכה הלקוח לדעת מה קורה בביתו בכל זמן נתון, מי התחבר לרשת ומי נמצא בבית בזמן אמת. בכך בעצם הופכת האפליקציה את ה- Be לשלב הראשון של הבית החכם. כמו כן, דרך האפליקציה ניתן לבצע פעולות שכיחות כגון: הגדרת הרשת האלחוטית, חסימת מכשירים בבית לגלישה, לקבל התראות בזמן אמת בעת ניסיון תקיפה על הרשת וכו'.


ה-Be מותאם לעולמות הסיבים האופטיים ולכל התפתחות בתשתית האינטרנט שתתרחש בעתיד, כך שהוא יוכל להתחבר ולתמוך בכל רשת נוכחית ועתידית.
גיל רוזן, סמנכ״ל השיווק והחדשנות של בזק, אומר , "כי ה-Be הופך את הנתב הביתי למכשיר חכם ומתקדם לניהול החיים האינטרנטיים בבית. הנתב החדש הינו המשך ישיר לאסטרטגיית החיים החכמים של בזק ופתרון מושלם לבית הישראלי המתקדם שבו כבר בממוצע יש 11 מכשירים מחוברים ושימוש בלתי פוסק בתכני וידאו ושירותים זוללי רוחב פס, יחד עם צורך תמידי בהגנת סייבר. הנתב החדש הוא חוד החנית ברמה עולמית של טכנולוגיות וחווית משתמש אשר משדרגת את חווית הגלישה באינטרנט של בזק.


הנתב מגיע עם הגנת סייבר מובנה בתוכו ואפליקציה ידידותית המאפשרת יכולות ניהול ובקרה מתקדמים. בזכות ה Beיקבל כל גולש, בכל מכשיר, את הקצב האופטימלי עם איכות ורציפות גלישה או כמו שנהוג לקרוא לזהMegabytes to the Couch . אנו חיים בעולם של 'חיים מחוברים' והבית של כל אחד מאיתנו הפך להיות חכם יותר, ולשם כך יש צורך בפיתוח ציוד מתקדם שמתיישר עם ההתפתחות הטכנולוגית. במקביל תכננו את הנתב כך שיהיה ידידותי למשתמש וקל לתפעול ויהווה חלק טבעי מההתנהלות האנושית בבית הטכנולוגי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il