TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנדרסן גלובל מודיעה על התרחבות בארגנטינה


אנדרסן גלובל
היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "ארגנטינה היא שוק חשוב עבורנו כשהצוות שלנו בדרום אמריקה ממשיך לצמוח בגודל ובעומק"

אנדרסן גלובל מודיעה על הנוכחות שלה בארגנטינה באמצעות מודו, חברה מובילה למיסוי עריכת דין בבואנוס איירס. ההתקשרות בהסכם לשיתוף פעולה עם מודו ממשיכה את ההתרחבות של אנדרסן גלובל באמריקה הלטינית. מודו מנוהלת על ידי השותפים חואן אסטיביה ודייגו קיין.


דייגו וחואן אמרו: "שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו להבטיח שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב מסוגו ברחבי העולם. אי תלות ושירות חלק חשובים לנו מאוד, ואנחנו מצפים לעבודה עם אנשים שחולקים איתנו את הערכים האלה".


היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "ארגנטינה היא שוק חשוב עבורנו כשהצוות שלנו בדרום אמריקה ממשיך לצמוח בגודל ובעומק. לדייגו ואנשי המקצוע במודו יש מומחיות מיוחדת במיסוי ועריכת דין והצוות שלהם מחזק עוד את היכולות שלנו באזור, ומאפשר לנו לשרת לקוחות באופן חלק בארגנטינה וברחבי העולם".


מודו מספקת מגוון של שירותי מיסוי ועריכת דין ליחידים ולחברות, ומשתמשת בטכנולוגיה כאלמנט מבדל בהספקת שירותים. החברה מתמחה בליטיגציה של מיסים, שירותי ייעוץ מס, דיני חברות, מיזוגים ורכישות, תמחור העברות וגם בהשקעות, מיסוי בינ"ל ושירותי מיקור חוץ של תהליכים עסקיים.


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2014 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-90 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il