TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כנס הלקוחות השנתי של מתודה: למעלה מ- 100,000 משתמשים בכלי הפיתוח החדשניים של ATLASSIAN בישראל


חברת מתודה
עולם הסטארטאפ מוביל על בתי התוכנה באימוץ והטמעת כלים חדשניים
כנס הלקוחות השנתי של חברת מתודה בשיתוף חברת ATLASSIAN משך אליו רבים מבכירי תעשיית התוכנה הישראלית ועימם נציגים מתעשיית התוכנה הבינלאומית.

יניב שושני, המשנה למנכ"ל מתודה ציין כי השימוש בכלי התוכנה של חברת ATLASSIAN מרחיב את מעגל המשתמשים שלו מדי יום. כאשר היקף השימוש גדל באופן משמעותי מעבר לצפוי. יותר ארגוני ענק בוחרים להשתמש בפלטפורמה החדשנית בתוספת הכלים המקצועיים המגוונים המוצעים כמשלימים לו, כך נוצרה קהילת משתמשים משמעותית, העובדים יחדיו ובשיתוף פעולה.
שושני ציין כי בניגוד לעבר, השימוש בכלי התוכנה החדשניים מעודד שיתוף פעולה ולמידת עמיתים ובעיקר חיפוש אחר הדבר הבא בתחום.

בכנס הוצגו עקרונות חדשניים למימוש DevOps אשר יצר תרבות של חדשנות המעודדת שיתוף מלא בין צוותי תפעול הפיתוח התכנון והתחזוקה.. לראשונה, צוותי פיתוח ותשתיות עובדים בשיתוף פעולה מלא, תוך שקיפות בכל התהליכים. משלב התכנון דרך יצירת הקוד והפקת התוצר, האינטגרציה, בניית סביבות וניהול "תשתית כקוד" המשתלבת בתהליכי העבודה הארגוניים כמקשה אחת. העבודה במודל בו קבוצת עובדים מלאה עובדת באמצעות כלי ניהול אחיד, בתהליך אינטגרטיבי משלב הפיתוח ועד להטעמתו אצל הלקוח, מאפשרת תהליכי שיפור תמידיים של המוצר ובסופו של דבר אפס תקלות וחסכון משמעותי במשאבים.
לראשונה מוטמעים תבליכים שכבר בשלב הפיתוח משקללים פידבק מהלקוח וכבר עם גמר הפיתוח הראשוני מתקבלות ההערות המאפשרות תיקונים עד למסירה הסופית.

שושני מוסיף כי "מדובר במהפכה בעולם התוכנה שכן באמצעות הפלטפורמה של ATLASSIAN יש חבירה בין הפיתוח לתפעול לשירות וללקוח עצמו. מה שמאפשר חדשנות, קיצור זמני פיתוח, שיפור איכות והעלאה בשביעות הרצון ללקוח.

הצוותים צריכים להיות משולבים ומולטידיספלינריים, זו התפיסה החדשה בעולם התוכנה. וזו התפיסה המנצחת והמובילה כיום. מפיתוח, לניטור,בקרה ויצירת מוצר איכותי המתעדכן בזמן 0.

מערכת ATLASSIAN מעוצבת בפשטות ונוחות לשימוש, ומגישה את יכולת התקשורת החברתית בין הצוותים."

ולאד קאוולנטי, מנהל ערוצי הפצה ומכירה באירופה ואסיה בחברת ATLASSIAN שהתארח בכנס ציין בסיפוק רב את ההישגים העצומים של החברה תוך שנים ספורות. כיום משתמשים בתוכנה למעלה מ 112,000 ארגונים שונים ברחבי העולם, כאשר המוטו המרכזי של החברה הוא עבודה בשיתוף ופיתוח צוותים משלימים.
ולאד, הציג במסגרת הכנס את הפלטפורמה החדשנית STRIDE המגדירה איזורי עבודה לקבוצות מ ולמעשה מהווה מעבר לעולם של עבודת צוות ותקשורת בינאישית תוך יצירת מרחב סביבתי לפיתוח רעיונות.
מתוך לקוחות ATLASSIAN בישראל הציג ארז מרקוביץ מאמדוקס את תהליכי העבודה בחברה שהשתנו בהמשך לעבודה עם כלי התוכנה החדשניים.
גל פטאל, מחברת HP הציג גם הוא את התהליכים שהובילו לשימוש בתוכנה כאשר המוביל בהם היה יצירת ממשק עבודה אחד עבור הפלטפורמות השונות בחברה, תוך ייעול מערכות וחסכון.

אורחים נוספים שהגיעו מחו"ל היו יוג'ין שקרסקי מחברת ALM- works, סרג'יו פרר מחברת XREY, ודיאנה טופל מחברת EAZYBI.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il