TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שר השיכון והבינוי, ח"כ יואב גלנט והנהלת חברת עמידר פתחו הבוקר את המסחר לרגל רישום אגרות החוב של החברה בבורסה לניירות ערך


עמידר החדשה
החברה גייסה קרוב ל-1 מיליארד שקל אג"ח שקליות ל- 10 שנים. איגרות החוב קיבלו דירוג של טריפל A משתי חברות הדירוג (מדרוג ו- S&P מעלות)
הבוקר, (18.3.18) פתחו ח"כ יואב גלנט וחברת עמידר את המסחר בבורסה לרגל השלמת הנפקת החוב הראשונה של חברת השיכון הלאומית, עמידר החדשה.
עמידר הינה חברה ממשלתית, זרוע הביצוע של ממשלת ישראל בתחום הדיור הציבורי. החל משנת הקמתה ב-1949, עוסקת החברה בעיקר בניהול דירות, השכרתן ומכירתן לעולים ולזכאים אחרים לקבלת דיור ממשלתי. סה"כ ישנן כ-60 אלף יחידות דיור בניהול החברה בכ-120 ישובים.

החברה גייסה קרוב ל-1 מיליארד שקל אג"ח שקליות ל- 10 שנים. איגרות החוב קיבלו דירוג של טריפל A משתי חברות הדירוג (מדרוג ו- S&P מעלות).
האג"ח יצטרפו למדדים הבאים: תל בונד שקלי, תל בונד שקלי 50, תל בונד מאגר, תל בונד שקלי 5-15, תל בונד שקלי AA-AAA ותל בונד לא צמודות בסוף יום המסחר ב- 17 במאי 2018.

שר השיכון והבינוי, אלוף(מיל') ח"כ יואב גלנט אמר כי: "ביטחון מתחיל בבית - מה שעומד לנגד עיני יותר מכל נושא אחר הוא הענקת תנאי דיור נוחים לילדים מכל שכבות הציבור, בין היתר במסגרת הדיור הציבורי.
ילד שנשקיע בו היום יקבל סיכוי טוב יותר לעמוד בעוד כמה שנים על מגרש המסדרים של בה״ד 1, לא משנה מאיזה רקע הוא מגיע. אנו מזרימים היום מיליארד שקלים לרכש דירות עבור זכאי הדיור הציבורי - צעד משמעותי נוסף בסדרת הפעולות אותן נקטנו בשנים האחרונות. אני צופה כי עד סוף הקדנציה הזו נרכוש כ 5000 דירות עבור הדיור הציבורי, מהלך רב חשיבות לחברה בישראל.״

יו"ר עמידר החדשה, איתמר ברטוב מסר: "הצלצול בפעמון מסמל עבורנו את המעבר המיידי לשלב הביצוע, ביצוע רכש דירות מאסיבי לזכאי הדיור הציבורי וצמצום רשימת הממתינים לדירה. מדובר באחריות חברתית ראשונה במעלה ועלינו חובת הביצוע, ביעילות ובאיכות. המהלך החשוב הוא פרי יוזמתם הברוכה של שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט ושר האוצר, משה כחלון, שפעלו כשטובת דיירי הדיור הציבורי בראש סדרי העדיפויות. אני מודה לכל השותפים לדרך, הצוותים המקצועיים של משרדי הבינוי שיכון והאוצר, רשות החברות הממשלתיות, חברות החיתום וכמובן הצוות המקצועי בעמידר בראשות המנכ״ל ראובן קפלן״.

חגי רזניק, מנכל משרד הבינוי והשיכון: "זהו יום היסטורי, בראש ובראשונה למען מאות משפחות נזקקות שיקבלו קורת גג. אין ספק כי מדובר במהלך דרמטי עבור הדיור הציבורי שלא היה בישראל עשרות שנים. הנפקת אג"ח לחברת עמידר תאפשר לראשונה רכישה של מאות דירות. מדובר בבשורה של ממש לדיירי הדיור הציבורי ואנו גאים לעמוד כאן היום ולחזות בחזון הופך למציאות".

חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לני"ע אמרה כי: "שוק האג"ח בבורסה בתל אביב הוא מהמפותחים בעולם עם 622 סדרות בשווי שוק כולל של 381 מיליארד ש"ח.
רק בשנת 2017 הצטרפו 14 מנפיקות חדשות לשוק האג"ח ומתחילת שנת 2018 הצטרפו 6 מנפיקות חדשות שגייסו 2.7 מיליארד ש"ח. אנו שמחים כי חברת עמידר, החברה הממשלתית הראשונה השנה החליטה לגייס חוב באמצעות הבורסה. אנו מקווים כי הצטרפותכם למגמה זו של מימון באמצעות הבורסה, יאפשר לכם בשלב הבא גם לגייס הון. אנו רואים חשיבות רבה בהצטרפות חברות ממשלתיות להנפקת הון וחוב דרך הבורסה כמהלך המאפשר לציבור הרחב להיות שותף להצלחה של חברות אלו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il