TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קומפיוג'ן מדווחת על תוצאות הרבעון הרביעי לשנת 2017


קומפיוגן
ניסוי קליני שלב 1 של COM701 צפוי להתחיל במהלך 2018. תוכניתCGEN-15001T של באייר בשלבי פיתוח פרה-קליני מתקדמים
קומפיוג'ן (נאסד"ק: CGEN, ת"א: קמפג), חברה לגילוי תרופות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון הרביעי לשנת 2017 והשנה כולה שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2017.

דר' ענת כהן-דייג, נשיאה ומנכ"לית קומפיוג'ן, ציינה, "2017 הייתה שנה משמעותית עבור קומפיוג'ן, בה רשמנו השגים חשובים בקידום צנרת התרופות שלנו ובחיזוק יכולות ליבה בתחומי הגילוי והוולידציה של חלבוני מטרה תרפויטיים ובתחום פיתוח נוגדנים תרפויטיים. כיום יש ארבע תכניות פיתוח פרה-קליניות בצנרת התרופות שלנו, שנובעות מיכולות גילוי התרופות שלנו, כמו גם פורטפוליו [סל תוכניות?] של תכניות בשלבי פיתוח מוקדמים יותר, שמתמקדות בחלבוני מטרה מיאלואידיים, תחום חדש ומבטיח בתחום האימונותרפיה של סרטן. הרחבנו גם את תשתיות המו"פ שלנו בעזרת הסכם שיתוף פעולה מחקרי עם בית החולים Mount Sinai , בנוסף לשיתוף הפעולה הקיים עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס".

"אנחנו מסיימים לגבש את הפרוטוקול הקליני ואת הבקשה לתחילת ניסויים קליניים (IND) עבור COM701, נוגדן תרפויטי ראשון מסוגו, ומתקדמים כמתוכנן לקראת הגשת בקשת ה-IND למנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA), לקראת סוף הרבעון הראשון של 2018. הניסוי הקליני שלב 1 שלנו צפוי להתחיל בהמשך 2018.

"כמו כן, באייר ממשיכה לקדם את תוכנית CGEN-15001T, חלבון בקרה חדש של מערכת החיסון כנגד ILDR2, הנמצא בשלבים פרה-קליניים מתקדמים לאימונותרפיה של סרטן, ובכוונתה להציג לראשונה בכנס מדעי נתונים התומכים בפוטנציאל של ILDR2 לשמש כמטרה מבטיחה לאימונותרפיה של של סרטן. זוהי הוכחה נוספת לערך וההצלחה של יכולות הגילוי החישוביות של קומפיוג'ן ושל תוצריה הייחודיים.

עם שתי תרופות פוטנציאליות כנגד מטרות חלבוניות שהתגלו על ידי קומפיוג'ן בשלבי פיתוח פרה-קליניים מתקדמים, אנחנו ממוצבים היטב כדי להמשיך בתכניות שלנו של הפיתוח תרופות ראשונות מסוגן שמתמקדות במסלולים ביולוגיים חדשים ועם פוטנציאל לייצר טיפולים חדשים עבור חולים שאינם מגיבים לאימונותרפיות קיימות".

פול סקרי, יו"ר מועצת המנהלים של קומפיוג'ן , הוסיף, "זוהי תקופה מרגשת עבור קומפיוג'ן בעודה הופכת להיות חברה עם תרופות בשלבי פיתוח קליניים. הייחודיות של קומפיוג'ן נעוצה ביכולות החישוביות חסרות התקדים שלה, בשילוב מומחיות בתחומי האימונו-אונקולוגיה ופיתוח נוגדנים, ובהובלת הנהלה חזקה. כל אלו מאפשרים יצירת הזדמנויות תרפויטיות ראשונות מסוגן, ותרופות פוטנציאליות בעלות ערך מסחרי. עם ההתקדמות לאחרונה בצנרת התרופות שלנו, אני סבור שלקומפיוג'ן יש ערך קליני ומסחרי משמעותי שיניע את הצמיחה העתידית של החברה".

ציוני דרך שהושגו לאחרונה:
הודעה על פרסום שני מאמרים ב-The Journal of Immunology אודות הגילוי וולידציה של החלבון ILDR2 כחלבון בקרה חדש של מערכת החיסון, כמו גם תפקודו כחלבון איחוי עם מקטע Fc של נוגדן לטיפול במחלות אוטואימוניות

הצגת נתונים פרה-קליניים חדשים על COM701 שמראים את התכונות הייחודיות של המסלול הביוכימי של PVRIG ואת הפוטנציאל של COM701 לטפל בגידולים מוצקים שונים. הנתונים שהוצגו תומכים גם באסטרטגיית הסמנים הביולוגיים של החברה, ובתכנית הפיתוח הקליני של COM701 הן כטיפול בפני עצמו והן בשילוב עם COM902, הנוגדן התרפויטי של קומפיוג'ן כנגד TIGIT, כמו גם בשילוב מעכבי PD-1.

תוצאות כספיות:
הוצאות המחקר והפיתוח ברבעון הרביעי של שנת 2017 ובשנה כולה הסתכמו ב-7.2 מיליון דולר ו-28.6 מיליון דולר בהתאמה, בהשוואה ל-6.3 מיליון דולר ו-24.5 מיליון דולר בתקופות המקבילות בשנת 2016. הגידול בהוצאות המחקר והפיתוח משקף בעיקר את הרחבת פעילויות הפיתוח הפרה-קליניות של החברה הכרוכות בתכנית הפיתוח של צנרת המוצרים הקשורים בעיקר ל-COM701 ו-COM902.

ההפסד הנקי ברבעון הרביעי לשנת 2017 הסתכם בכ-9.3 מיליון דולר, או 0.18 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי של 8.5 מיליון דולר, או 0.17 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל בשנת 2016. ההפסד הנקי בשנת 2017 הסתכם בכ-37.1 מיליון דולר, או 0.72 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה להפסד נקי בסך של כ-31.5 מיליון דולר, או 0.62 דולר למניה בדילול מלא בתקופה המקבילה בשנת 2016.

נכון ליום 31 בדצמבר 2017 סך יתרות המזומנים ושווי המזומנים הסתכמו ב-30.4 מיליון דולר בהשוואה ל-61.5 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2016. לחברה אין חוב.

שיחת ועידה
קומפיוג'ן תקיים שיחת ועידה לסקירת תוצאות הרבעון הרביעי לשנת 2017, היום, 21 בפברואר, 2018, בשעה 17:00 שעון ישראל. המעוניינים להשתתף בשיחת הועידה מוזמנים להתקשר מספר דקות לפני השעה האמורה לטלפון: 03-918-0610. שיחת הועידה תהיה זמינה בשידור ישיר בקישור זה. האזנה חוזרת לשיחת הועידה תהיה זמינה באתר החברה.

אודות קומפיוג'ן
קומפיוג'ן היא חברה לגילוי ולפיתוח תרופות, המשתמשת בתשתית החישובית שלה, בעלת אפליקציות נרחבות, לצורך זיהוי מטרות תרופתיות חדשות ופיתוח תרופות ראשונות מסוגן בתחום של אימונותרפיה בסרטן.
בצנרת התרופות של החברה תוכניות אימונו-אונקולוגיות המפותחות כנגד מטרות תרופתיות שהחברה גילתה, כולל חלבוני בקרה של מערכת החיסון שמשפיעים על תאי T ותוכניות פיתוח כנגד מטרות מילואידיות.
המודל העסקי של קומפיוג'ן מבוסס על שיתופי פעולה סלקטיביים עבור מטרות תרופתיות ותרופות פוטנציאליות חדשות הנמצאות בשלבים שונים של מחקר ופיתוח.
מטה החברה ממוקם בחולון ולה מעבדות מחקר ופיתוח בחולון ובקליפורניה. החברה נסחרת בנאסד"ק:CGEN, ובתל אביב: קמפג. למידע נוסף אנא בקרו באתר החברה: www.cgen.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il