TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מלאנוקס מציגה עדכון לתחזית הרבעון הראשון 2018


מלאנוקס
התחזית המעודכנת משקפת את המעבר המואץ של הלקוחות ממתאמי Ethernet במהירות 10 ג'יגה ביט במרכזי הנתונים למתאמי ה- Ethernet של מלאנוקס במהירות 25 ג'יגה ביט ויותר

הודעה על מעבר סמנכ"ל הכספים
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על עדכונים לתחזיות לרבעון הראשון של 2018, אשר ניתנו בשיחת הוועידה של הרבעון הרביעי לשנת 2017 שהתקיימה ב -18 בינואר 2018.

תחזית רבעון ראשון 2018
מלאנוקס צופה כעת:
הכנסות רבעוניות של בין 240 מיליון דולר ל-250 מיליון דולר.
רווח גולמי non-GAAP של בין 68.5% ל-69.5%.
הוצאות תפעוליות non-GAAP בסך 120 מיליון דולר עד 122 מיליון דולר.
הוצאות תגמול מבוסס מניות בסך 16.3 מיליון דולר עד 16.8 מיליון דולר.
כמות מניות בדילול מלא non-GAAP של 52.4 מיליון עד 52.9 מיליון דולר.

"במהלך הרבעון הראשון התברר כי המגמות שחווינו בסוף שנת 2017 הינן חזקות ויציבות, ומעבר הלקוחות ממתאמי Ethernet במהירות 10 ג'יגה-ביט לשנייה אל מתאמי ה- Ethernet במהירות 25 ג'יגה ביט לשנייה הואץ והורחב", אמר איל וולדמן, מנכ"ל מלאנוקס. "אנו שמחים במיוחד לראות כי מדובר באימוץ נרחב של טכנולוגית 25 ג'יגה ביט לשנייה והוא מכסה את רוב קטגוריות הלקוחות בכל שוק גדול ברחבי העולם. הישג זה הינו פרי עמל ישיר של אסטרטגיית החברה על פיה אנו פועלים בשנים האחרונות. ההשקעה שלנו במחקר ופיתוח מובילה לחדשנות במוצרים ולצמיחה ממשית ואיתנה לטווח הארוך, ואנו במיקום טוב לתפיסת נתח שוק נוסף במגמת המעבר אל מהירות ה-25 ג'יגה ביט לשנייה ומעבר. כבר היום מלאנוקס למעשה מציעה פתרונות Ethernet מובילים במהירויות של 25, 50 ו- 100 ג'יגה ביט לשנייה. אנו ממשיכים בבניית המומנטום ובקידום היוזמות הפיננסיות והתפעוליות שלנו, על ידי הפחתת קצב ההוצאות התפעוליות והנעת תהליכי התייעלות בפעילותנו העסקית. אנו בטוחים שאסטרטגיית ההשקעה הממוקדת שלנו תמשיך להביא לתוצאות חיוביות בעתיד."

מעבר סמנכ"ל הכספים
היום, מלאנוקס גם הודיעה כי מר יעקב שולמן קיבל על עצמו תפקיד ניהולי בכיר בחברה טרום הנפקה, והוא יפסיק לשמש כמנהל הכספים הראשי של מלאנוקס ב -4 במאי 2018, לאחר ההכרזה על תוצאות החברה לרבעון הראשון של 2018 ואישור להגשת הדוחות הכספיים לרבעון הראשון ל- SEC.


החברה בוחנת מועמדים להחלפת מר שולמן כסמנכ"ל הכספים בסיוע חברת השמה לאיתור בכירים.
"בשם מועצת המנהלים והנהלת החברה, אני רוצה להודות ליעקב על הנהגתו הפיננסית ועל תרומתו למלאנוקס", אמר מר וולדמן, "יעקב מילא תפקיד חשוב בבניית היסודות הפיננסיים המוצקים של מלאנוקס. מועצת המנהלים, העובדים ואני מודים ליעקב על שירותו ומאחלים לו את הטוב ביותר בדרכו לפרק חדש ומלהיב בקריירה שלו."


מר שולמן אמר, "הצטרפתי למלאנוקס כי האמנתי בכיוון האסטרטגי שלנו, ואני ממשיך להאמין שהחברה ממוקמת היטב לשרת את הלקוחות ולספק ערך לבעלי המניות. עשינו השקעות משמעותיות בחדשנות ובמו"פ בחמש השנים האחרונות, ואני מצפה לראות את ההשקעות הללו נושאות פרי ".


מר וולדמן המשיך, "במהלך כהונתו במלאנוקס, יעקב הוסיף כישרון וכוח לצוות הפיננסי שלנו, אשר ממשיך במלוא המרץ והמחויבות בעשייה המקצועית בזמן שאנחנו מאתרים את סמנכ"ל הכספים הבא שלנו. מועצת המנהלים ואני מחויבים למציאת יורש חזק ואנו עובדים באופן פעיל כדי לאתר מנהיג כספים חדש המביא עמו ניסיון מוכח של מנהיגות, צמיחה ברווחיות ויכולת נקיטת פעולות איתנות למקסום רווחים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il