TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת "עמידר החדשה" יוצאת לרוד שואו לקראת הנפקת חוב בהיקף של כ-1 מיליארד ש"ח


עמידר החדשה
"מידרוג" ו-S&P" מעלות": דירוג אשראי מושלם לעמידר החדשה . "AAA" ו "Aaa.il", תחזית הדירוג יציבה

הדירוג מתבסס, בין היתר, על אמון הממשלה בחברה, פרופיל עסקי חזק, הנהלה פיננסית חזקה, הסכמי הניהול של החברה, סיכון נמוך בענף הדיור הציבורי וכניסת החברה לתחום ההתחדשות העירונית
שר הבינוי והשיכון, אלוף (במיל׳), יואב גלנט: "מדובר במהלך חברתי חשוב ומשמעותי עבור הדיור הציבורי בישראל. גיוס החוב באמצעות חברת עמידר יאפשר רכישת מאות דירות עבור זכאי הדיור הציבורי."


חברת השיכון הלאומית, עמידר החדשה, יוצאת השבוע להליך "רוד שואו", לקראת הנפקת חוב בהיקף של כ- 1 מיליארד ₪, לטובת רכש מאות דירות ברחבי הארץ לזכאי דיור ציבורי. עמידר, שהינה חברת הניהול הגדולה לנכסי הדיור הציבורי של מדינת ישראל, יוצאת להליך עם דירוג מנפיק מושלם, "AAA" ו- "Aaa.il", תוך ששתי חברות הדירוג " S&Pמעלות" ו"מידרוג", קובעות לה אופק יציב.


על פי "מעלות", בין השיקולים העיקריים לדירוג עמידר מתבלטים הפרופיל העסקי החזק של החברה, וכן מודל עסקי יציב עם זרם הכנסות יציב, כניסתה לתחום ההתחדשות העירונית, הנהלתה הפיננסית החזקה, מדיניות פיננסית שקולה, אמון הממשלה בה וכן הסכמי התפעול שלה, כדברי הדוח: "דירוג האשראי של עמידר נתמך בפרופיל עסקי חזק, המשקף יסודות כלכליים יציבים בשל גידול האוכלוסייה המהיר ומיצוב החברה בשוק", "בעקבות החלטת דירקטוריון החברה ואישור הממשלה, עמידר תתחיל בשנים הקרובות לנצל את יכולותיה וניסיונה לבצע פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית. מהלך זה צפוי לדעתנו לתרום לאיכות הנכסים המנוהלים ובמידה מתונה גם לבסיס ההכנסות של החברה". "דירוג האשראי של עמידר משקף את הסיכון הנמוך בענף הדיור הציבורי, יחד עם היסודות הכלכליים החזקים של תחומי הפעילות שלה".


"אנו מעריכים את ההנהלה הפיננסית של עמידר כחזקה. בשנים האחרונות חלו שינויים חיוביים בתחום זה, הנתמכים בצוות הנהלה בכיר ומנוסה לדעתנו, ובהתחלת יישום תכניות אסטרטגיות ארוכות טווח ותכניות פיננסיות שמרניות". "כמו כן, אנו סבורים שהמדינות הפיננסית של עמידר שקולה, כפי שמשתקף בהיעדר חוב פיננסי". "עמדת הנזילות החזקה מאוד של עמידר תומכת בהערכתנו את הפרופיל הפיננסי של החברה כחזק". "תחזית הדירוג היציבה משקפת את הערכתנו כי עמידר תמשיך ליהנות מהקשר שלה עם הממשלה כמו כן, אנו צופים כי היא תבטיח בסיס הכנסות יציב דרך הסכמי התפעול שלה, וכן תמתן את המינוף הגבוה מהנפקת האג"ח הצפויה".

"עמידר פועלת מזה שנים כזרוע הביצוע של ממשלת ישראל לניהול הדיור הציבורי וקיימת זהות יעדים גבוהה בין מדיניות הממשלה לפעילות עמידר" – קובעת חברת "מידרוג" ומדגישה כי היא מעריכה סבירות גבוהה לתמיכת המדינה בהתחייבויותיה של עמידר, כאשר המקור לסילוק החוב נובע מהתחייבות המדינה בהסכם המגובה במסגרת תקציבית. עוד הטיבה מידרוג לציין את ניסיונה של עמידר בביצוע פעולות רכש דירות, "מידרוג סבורה כי היקף הדירות שהתחייבה עמידר לרכוש במסגרת הסכם גיוס החוב...ולוחות הזמנים שהוצבו להשלמת רכישת הדירות מהווים אתגר לא מבוטל...אולם להערכת מידרוג הניסיון של עמידר לאורך השנים ממתן סיכון זה".


עוד הודגש בדוח : "מידרוג מעריכה כי הממשלה עשויה בסבירות גבוהה למנוע כשל פרעון של עמידר בשל זהות יעדים קרובה ובשל הפרופיל הציבורי והפוליטי הגבוה של תחום הדיור הציבורי", וכן מעריכה כי "בסבירות גבוהה מאוד כי ממשלת ישראל תתמוך בהתחייבויותיה של עמידר ותעמיד אותן בשורה אחת עם יתר התחייבויות המדינה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il