TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מנהל רשות המיסים


רשות המיסים
הגענו להבנות עם המערכת הבנקאית להקל ביצוע עסקאות

בפאנל בהשתתפות מנהל רשות המיסים מר משה אשר, התייחס אשר במענה לשאלת עו"ד רו"ח ג'ק בלנגה סגן נשיא לשכת רואי החשבון לגבי תיקון לחוק הלבנת הון ואמר כי במהלך משולב עם המפקחת על הבנקים מקודם שיתוף פעולה בין רשות המיסים למערכת הבנקאית על מנת להקל על ביצוע עסקאות ויצירת מסלולים ירוקים במסגרת מסמך "הדגלים האדומים" , ולאחר אישור המפקחת על הבנקים ומשרד המשפטים ניתן יהיה להוריד לחץ מהמערכת הבנקאית.


"אם ההמלצות שלנו עם הבנקים יתקבלו- תהיה הרגעה גם של המערכת הבנקאית שעכשיו בלחץ, כי כל פקיד וכל קצין ציות במערכת הבנקאית חשוף להליך פלילי וחלק מהעובדים לא מוכנים לקחת על עצמם את האחריות הזו. אני מקווה שההליך יסתיים בשבועיים הקרובים" אמר אשר.
בהתייחס לשינויי החקיקה התכופים אמר אשר :" בשנים האחרונות נאלצנו לעשות תיקונים כדי לצמצמם פערים של שנים קודם לכן גם באכיפה, גם מדיניות אוצרית, גם בנושא חברות ארנק, הלבנת הון ונושאים נוספים".


נשיא לשכת רואי החשבון יזהר קנה הגיב לשינויי החקיקה הרבים בתחום המיסים ואמר : " איני רואה בעיה עם המשך החקיקה בנושאי מיסוי מיוחדים אבל לא בכאלה הנוגעים לעבודה השוטפת ,ככל שיש לקונות בחוק צריך לתקן אותן בצורה מדורגת ולא במבול של חקיקה כפי שהיה בשנים האחרונות. צריך לעשות עצירה בחקיקת המס המבוקרת בדוחות המס השוטפים כדי לסייע לשוק לקלוט את השינוי. ולא לחזור על הטעות כשאימצו את כללי ה IFRS בפעם אחת, ולא במדורג וכך דור שלם לא למד ולא ילמד כללי חשבונאות אלה .
מנהל רשות המיסים הודה לנשיא הלשכה ולסגנו על השותפות בחקיקת המיסים .


ר"וח עו"ד ג'ק בלנגה ביקר את הפרשנות שנתנה רשות המיסים של פסק הדין של העליון בנוגע לשרגא בירן ואמר: " רשות המיסים מפרשת את הפסיקה בעליון באופן פשטני ומתעלמת מהוראות פס"ד . בפרשנות שלכם אין התייחסות לספירת דירות וחלקי דירות. כל החוזר של רשות המיסים מתמצה בשלושה משפטים שאומר כי מעל ל- 10 דירות זה יחשב כעסק. לצערי אינכם ספקים מענה לשאלות יותר מורכבות כמו: מה בנוגע לאחזקה של 5 חנויות, ומה היחס למספר שבין 5-10 דירות?" אמר בלנגה.


בתשובה לביקורת של רו"ח עו"ד בלנגה ענה מנהל רשות המיסים כי: שחררנו טיוטת חוזה כדי שאתם תעלו את היוצאים מן הכלל , תעלו את כל ההסתייגויות ותציפו את השאלות באמצעות החברים כדי ש נוכל להתייחס.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il