TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שישה סטרטאפים ישראלים יתחרו על קבלת מימון במסגרת תכנית Booster Lab שמקיימת Booking.com בתל אביב


בוקינג
9 סטארט אפים צעירים בתחום התיירות ישתתפו בשלושה ימים של סדנאות ומנטורינג עם אפשרות לקבל מימון של עד 25,000 יורו

Booking.com, אחת מחברות המסחר האלקטרוני הגדולות בעולם ומובילה בתחום הטכנולוגיה הדיגיטלית, הודיעה כי תשעה סטרטאפים המפתחים פתרונות לתחום התיירות והנמצאים בשלבי התפתחות מוקדמים הוזמנו לקחת חלק בתוכנית Booster Lab השניה של Booking.com הנערכת בישראל. התכנית תתקיים במשרדי Mindspace בתל אביב, בתאריכים 6-8 במארס, כאשר מתוך הסטארט אפים המשתתפים נמנים שישה סטארט אפים ישראלים.


במסגרת תכנית בת שלושה ימים, ישתתפו הסטרטאפים בסדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג של אחד על אחד עם מומחי Booking.com. התוכנית תגיע לשיאה עם האפשרות שתינתן לסטרטאפים להציג את תכניות הצמיחה שלהם בפני צוות שופטים ולזכות במימון שבין 10,000 ל- 25,000 יורו.


ישראל נבחרה להיות בין הראשונות לארח את תכנית Booster Lab. התכנית שתתקיים בתל אביב היא השניה בסדרה של תכניות סוף שבוע קצרות ואזוריות שמתוכננות להתקיים ברחבי העולם לאורך שנת 2018. התכניות נועדו להעניק לסטרטאפים בשלבים מוקדמים הפועלים בתחום התיירות, תובנות, כלים וכישורים הנדרשים לצמיחתם והגדלת השפעתם בתחום.


"אנו נרגשים לארח את הסטרטאפים פורצי הדרך הללו ב-Booster Lab של תל אביב בחודש הבא", אמר דיוויד ויסמנס, סמנכ"ל פיתוח מוצרים ב-Booking.com. "תכניות אינטנסיביות אלה מאפשרות לנו להכיר מקרוב, לספק השראה ובסופו של דבר לממן חלק מהחדשנות הגדולה הבאה בתחום התיירות. תיירות וטכנולוגיה הולכות יד ביד, ובאמצעות אירועי Booster Lab אנו מעוניינים לזהות ולתמוך בדור הבא של חלוצי התחום כבר בשלב מוקדם של ההתפתחות שלהם. אנו מסייעים לקדם את המסע שלהם לבניית השפעה משמעותית בתעשיית התיירות הגלובלית אשר משתנה במהירות".

הסטרטאפים הנוספים שישתתפו בפעילות בישראל הם: Questo (רומניה), Citysinder (איטליה) ו-Lightheat (יוון).
אירועי ה-Booster Lab הם חלק מתוכנית המחויבות Booking Cares של Booking.com, יחד עם Booking Booster – תכנית האצה בת שלושה שבועות לסטרטאפים בצמיחה (Scale-ups) בתחום התיירות בת הקיימא, וקרן המימון החדשה Booking Care Fund, תכנית מלגות עבור גורמים ללא מטרות רווח.
קראו עוד על Booster Labs באתר Booking.com כדי לקבל מידע נוסף ותאריכים להגשת מועמדות בתוכניות הבאות שמתוכננות בארה"ב ובאסיה בקיץ 2018.

אודות Booking.com:
חברת Booking.com B.V., אשר נוסדה באמסטרדם בשנת 1996, צמחה מסטארט-אפ הולנדי קטן לאחת מהחברות הגדולות ביותר בעולם בתחום התיירות באינטרנט. חברת Booking.com היא חלק מקבוצת Priceline (נאסד"ק: PCLN ) ומעסיקה נכון להיום, יותר מ-15,000 עובדים ב-198 משרדים ב-70 מדינות ברחבי העולם.


במשימתה לעזור לאנשים לחוות את העולם, חברת Booking.com משקיעה בטכנולוגיות דיגיטליות שמסייעות בנטרול הקשיים הכרוכים בתכנון נסיעות. ב-Booking.com אנו מחברים בין מטיילים למבחר הגדול ביותר של מקומות לינה נהדרים, החל מדירות, בתי נופש ואירוח B&B בניהול משפחתי ועד לאתרי נופש ברמת 5 כוכבים יוקרתיים, בתי עץ ואפילו איגלואים. אתר Booking.com והאפליקציות בנייד קיימים ב-43 שפות ומציעים יותר מ- 1.6 מיליון מקומות אירוח הפרושים על פני יותר מ-120,000 יעדים ב-228 מדינות וטריטוריות ברחבי העולם.


מדי יום, מוזמנים יותר מ- 1.5 מיליון לינות בחדרים באמצעות הפלטפורמה שלנו, כך שלא משנה אם לקוחות נוסעים למטרות פנאי או עסקים, הם יכולים להזמין במהירות את מקום האירוח האידאלי עבורם עם Booking.com, ללא עמלות הזמנה ובגיבוי הבטחתנו להשוות את המחיר. באמצעות צוות חוויית הלקוח שלנו, לקוחות יכולים ליצור קשר 24/7 לקבלת סיוע ותמיכה ב-43 שפות, בכל שעה ביום ובלילה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il