TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת קונטרולראד השיקה מערכת Cloud ERP של אורקל


אורקל
קונטרולראד מפתחת פתרונות שמפחיתים דרמטית את החשיפה לקרינה של מטופלים ורופאים בעת טיפולים רפואיים מונחי פלאורוסקופיה

חברת הסטארטאפ קונטרולראד השיקה מערכת Cloud ERP מבית אורקל לצורך ניהול המערכות השונות שלה, בהן כספים, רכש, לוגיסטיקה, הזמנות לקוח, ייצור, ניהול חיי מוצר והנדסה.

קונטרולראד מפתחת פתרונות חדשניים שמפחיתים דרמטית את החשיפה לקרינה של מטופלים ורופאים בעת טיפולים רפואיים. בין פיתוחי החברה, פילטר אלקטרומכאני שמפחית משמעותית את הקרינה המסוכנת שנפלטת במהלך פרוצדורות רפואיות המוכוונות בקרינת רנטגן. מטה החברה בארצות הברית ומרכז הפיתוח בכפר סבא.

הפרויקט החל בחודש נובמבר והסתיים בפברואר. את הפרויקט ביצעה חברת לינוטק, אינטגרטור של אורקל, שמתמחה בייעוץ ויישום של מערכות ERP עם התמחות בפתרונות Cloud ERP של אורקל, ובהפצה ויישום של פתרונות משלימים למערכות ERP.

לדברי אודי אברמוביץ', דירקטור התפעול בקונטרולראד: "כחברה עם צמיחה גלובלית מהירה, הבנו שאנו זקוקים למערכת שתתמוך בתהליכי המכירות, התפעול וההנדסה שלנו, והכול תוך עמידה בתקינה. חיפשנו פתרון טכנולוגי מתקדם עם יכולות פונקציונליות עשירות שיידרשו בעתיד, זאת מבלי שיהיה צורך בהחלפת המערכת עם הגידול בעסקי החברה. בפתרון של אורקל מצאנו מערכת המשלבת לוגיסטיקה והנדסה ברמה גבוהה, שתוכל לתמוך בהתנהלות החברה גם בשלבים מתקדמים יותר, מתוך הסתכלות עתידית לכיוון של ייצור בהקפים גדולים של מוצר שנדרש לעמוד ברגולציה".

לדברי אורית קנטורוביץ', מנהלת פעילות ERP בענן, באורקל ישראל: "העסקה הזו משקפת מגמה של חברות סטארט אפ ישראליות מבטיחות כמו קונטרולראד שבוחרות בפתרונות ה-SaaS של אורקל, וזאת לאחר תהליך בדיקה מקיפה בשוק, המצביעה על היתרונות, הן ברמת הביצועים והאמינות, והן ברמת המחיר התחרותי.


סטארטאפים בשלבים מתקדמים כבר יודעים שמערכות ERP, CRM וניהול משאבי אנוש מתקדמות יכולות לתמוך בצמיחתם והתפתחותם הגלובלית, ולאפשר להם לעבוד בקלות יחסית מול לקוחות ברחבי העולם. היום, בזכות מערכות המחשוב בענן, סטארטאפ שכבר החל לגייס אנשים ולגדול, יכול להרשות לעצמו מה שהרשו לעצמן פעם רק חברות גדולות שרכשו מערכות מחשוב ארגוניות של ספקים גדולים כמו אורקל".

פתרון Cloud ERP של אורקל הוגדר לאחרונה על-ידי גרטנר כפתרון המוביל בעולם בענן. המערכת מסתמכת על ידע נצבר של יותר מ- 20 שנה של אורקל בעולם ה- ERP, תוך שימוש בחוויית משתמש (UX) מהמתקדמות בעולם כיום, תמיכה מלאה ב MOBILE בכל האפליקציה, ויכולת שיתוף מידע בין כלל העובדים בארגון באמצעות Oracle Social Network. המערכת כוללת גם BI מובנה ונשענת על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם.

Oracle ERP cloud היא חלק מסוויטת פתרונות ענן אינטגרטיביים המכילה גם CRM, HCM (מערכות לניהול משאבי אנוש), ותכנון תקציב במערכת אחת. המערכת מאפשרת יישום מהיר, ללא שרתים, ללא התקנות ותוך חסכון דרמטי בעלויות היישום ותפעול המערכת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il