TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מיקרוסופט תשקיע 500 מיליון דולר בשנתיים הקרובות בתכנית Microsoft for Startups


מיקרוסופט
החברה מחזקת את מחוייבותה לסטארטאפים
גולת הכותרת של התכנית:

Microsoft for Startups תחבר בין חברות סטארט-אפ לחברות ענק בעולם באמצעות למעלה מ-30,000 נציגי מכירות ו-800,000 שותפים של מיקרוסופט העולמית. מיקרוסופט תקצה משאבים לצוותי השיווק והמכירות של הסטארטאפים, שיאפשרו להם לעמוד בסטנדרטים של לקוחות עסקיים (B2B), ולמכור ללקוחות יחד עם ארגון המכירות של מיקרוסופט והאקוסיסטם של השותפים.

מיקרוסופט משיקה היום ברחבי העולם ובישראל את Microsoft for Startups – תכנית חדשה המספקת גישה לטכנולוגיה, הזדמנויות עסקיות Go to Marketוהטבות שיסייעו לסטארטאפים להרחיב את בסיס הלקוחות וההכנסות שלהם. בבלוג שפירסמה אמש שרלוט ירקוני, סגנית נשיא מיקרוסופט לצמיחה ואקוסיסטם היא מתארת את התכנית שתאפשר לסטארטאפים חיבור לקהילות וללקוחות בתחומים השונים. (הלינק לבלוג המקורי מופיע בסוף ההודעה).

צמיחה באמצעות נגישות חסרת תקדים לארגוני אנטרפרייז בכל העולם

Microsoft for Startups נוקטת גישה ייחודית המחברת בין חברות סטארט-אפ לחברות ענק ולארגוני אנטרפרייז. למיקרוסופט יש למעלה מ-30,000 נציגי מכירות ו-800,000 שותפים שמטרתם להביא לאימוץ פתרונות הענן של מיקרוסופט לחברות מכל הגדלים והענפים בעולם. התכנית מספקת משאבים לצוותי השיווק והמכירות של הסטארטאפים, שיאפשרו להם לעמוד בסטנדרטים של לקוחות עסקיים (B2B), ולשווק לאותם ארגונים באמצעות ארגון המכירות של מיקרוסופט והאקוסיסטם הנרחב של השותפים.

במסגרת התוכנית, מיקרוסופט תשקיע כ-500 מיליון דולר בשנתיים הקרובות בכדי להציע אופציות למכירה משותפת של פתרונות של סטארט-אפים (CO Sell), לצד גישה לטכנולוגיית מיקרוסופט ולמתחמי הקהילות החדשים, המקדמים שיתופי פעולה בתוך האקוסיסטם המקומי והעולמי של החברה.

התוכנית מספקת לסאטארטאפים קרדיט לשימוש בענן בשווי של 120,000$ על גבי פלטפורמת הענן של מיקרוסופט, Azure ותמיכה טכנולוגית ברמת ה-Enterprise וכלי פיתוח בכדי לסייע להם לבנות פתרונות חדשניים על Azure, הענן המשמש 90% מחברות ה-Fortune 500.

חיבור למשאבים
מיקרוסופט תסייע לסטארטאפים בכל שלב

Microsoft ScaleUp
במסגרת השינוי, ישנו האקסלרטורים של מיקרוסופט את שמם ל-Microsoft ScaleUp (במקום Microsoft Accelerators). Microsoft ScaleUp היא תכנית גלובלית המסייעת לסטארטאפים בשלב גיוס A או בשלבים מאוחרים להשיג תאימות לשוק המוצרים, לחדד את התשתית ולבנות את עסקיהם באמצעות Microsoft Dynamics Services ו-Azure.

Microsoft Reactors
Microsoft Reactors הם מתחמי עבודה בהם יזמים, מפתחים, משקיעים והקהילה העסקית יכולים להיפגש, ללמוד ולשתף ביחד. במהלך החודש הבא ייפתחו חללי עבודה בלונדון, סידני, תל-אביב, ברלין, שנגחאי ובייג'ינג שיצטרפו למתחמים הקיימים של מיקרוסופט ברדמונד, סיאטל, סן-פרנסיסקו וניו-יורק.

Microsoft Ventures
בנוסף, במסגרת התכנית, יתאפשר חיבור ל-Microsoft Ventures, קרן ההשקעות האסטרטגית של מיקרוסופט שמטרתה להיות שותפה פעילה בשלבי הצמיחה העיקריים של הסטארטאפ, בדרך-כלל בין שלבי הגיוס A-D.

שרלוט ירקוני, סגנית נשיא מיקרוסופט לצמיחה ואקוסיסטם סיכמה את הבלוג וכתבה: "סטארטאפים מהווים עבורנו השראה בכך שהם מותחים את גבולות האפשר ובונים מוצרים שיכולים לשפר את חיינו. מיקרוסופט שמחה לשתף פעולה עם סטארטאפים על מנת לממש את חזון החברה - להעצים כל אדם וכל ארגון בעולם."

נבות וולק, מנהל Microsoft ScaleUp Israel: "השם החדש משקף בצורה נכונה יותר את העבודה שאנו עושים עם סטארטאפים, אנחנו מזהים את החברות הטובות ביותר ומעניקים להם את מנועי הצמיחה של מיקרוסופט. מיקרוסופט סימנה את ישראל כמובילה עולמית בתחום הסטארטאפים ולכן בחרה בתל אביב כאחת מ-20 הערים העולמיות שבהם אנחנו מתמקדים. המספרים מדברים בעד עצמם בשש שנים שעברו סה"כ ההשקעה שהחברות קבלו הינה 3.2 מיליארד ו-52 אקזיטים."

האקסלרטור הראשון של מיקרוסופט הוקם בישראל ומאז המודל שוכפל ל-7 אקסלרטורים בעולם בברלין, לונדון, הודו וסין ובמטה מיקרוסופט העולמית בסיאטל. Microsoft ScaleUP Israel מהווה כלי נוסף של מיקרוסופט לתרום לאקו-סיסטם המקומי של התעשייה Microsoft ScaleUp (אקסלרטור מיקרוסופט) זכה ב- 4 השנים האחרונות ברציפות בפרס תכנית ההאצה הטובה בישראל.
לינק לבלוג שהתפרסם אמש:
https://blogs.microsoft.com/blog/2018/02/14/grow-build-connect-microsoft-startups/

סרטון ביוטיוב בנושא התוכנית–
Co-Sell with Microsoft for Startups
https://youtu.be/T8MduaOfUFQ




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il