TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סיקורסקי מציגה את מערכת הנשק המקיפה למסוקי הבלקהוק


מערכות הנשק נישאות על גבי שתי כנפיים חיצוניות המסוגלות לשאת ולהפעיל תחמושת בארבע תחנות

לוקהיד מרטין-סיקורסקי השלימה את אישורה של מערכת הנשק המקיפה, בסטנדרטים צבאיים, עבור מסוקי הבלקהוקS-70M ו-S-70i. המערכת, שהוטמעה בצורה מלאה במערכות האוויוניקה של המסוקים, מאפשרת לכל אחד מהטייסים למקם את התחמושת הנדרשת לפגיעה במטרות בקני השיגור. אלו כוללים את מערכות הנשק של המסוק: תותחים, רקטות וטילים מונחי לייזר אוויר-קרקע לפגיעה במטרות ניידות או נייחות בדיוק גבוה.


"סיקורסקי הקלה את התהליכים הנדרשים למיקום והפעלת סוג התחמושת המתאימה לפגיעה במטרות לטווח קרוב ובינוני במסוקי הבלקהוקS-70M ו-S-70i", כך אמר ביל גוסטיק, סגן נשיא בכיר למערכות ושירותים צבאיים בסיקורסקי. "ממשקי הנשק וחיישני האינפרה-אדום האלקטרו-אופטיים מוטמעים במערכות האוויוניקה והתצוגה של המסוק. כך, יכולים הצבאות המשתמשים להוסיף כנפיים חיצוניות ומערכות נשק לבחירתם בפחות משלוש שעות לביצוע מגוון רחב של משימות".


מערכות הנשק נישאות על גבי שתי כנפיים חיצוניות המסוגלות לשאת ולהפעיל תחמושת בארבע תחנות. ניתן להתקין מערכות שונות, בהתאם לצרכי המשימה. לדוגמא: תותח 12.7 מ"מ, רקטות Hydra 70 או טילי Hellfire. בנוסף, הקונפיגורציה מאפשרת שימוש בתותחי 7.62 מ"מ המופעלים על ידי הצוות או הטייסים משני צידי קבינת המסוק.


עם השלמת תהליכי הטמעת מערכות הנשק החדשות, מסוקי הבלקהוק החמושים יוכלו לבצע מגוון רחב של משימות כגון תקיפה וליווי חמוש באמצעות העמסת תחמושת מלאה ומיכל דלק נוסף בתא המסוק, חימוש מלא בטילים מונחים או העברת צוותים של עד עשרה חיילים עם תותחי צד בקבינה וללא פלטות תחמושת בקבינה.


מערכות הנשק מחוברות לתצוגת הטייסים בקסדות המיוחדות ובכך מתאפשר להם למקם את המטוס לעמדת ירי מתאימה ולבצע פגיעה מדויקת במטרה.

אודות לוקהיד מרטין
לוקהיד מרטין היא חברה גלובאלית בתחום הביטחון והחלל, המעסיקה כ-100,000 איש ברחבי העולם ועוסקת בעיקר במחקר, תכנון, פיתוח, יצור, אינטגרציה ותחזוקה של מערכות, מוצרים, אמצעים ושירותים טכנולוגיים מתקדמים.
ללוקהיד מרטין מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות ההיי-טק והתעשייה הביטחונית בישראל.
למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com/israel



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il