TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לאחר שהשלימה זינוק של למעלה מ – 200% במניית החברה מיום הנפקתה בשנת 2017 ולאחר שגייסה בהצלחה 60 מיליון דולר בנאסד"ק


יורוג'ין פארמה
יורוג'ן מגייסת את סטפן מולניקס כמנהל תפעול ראשי לחברה

חברת הביוטכנולוגיה יורוג'ין פארמה בניהולו של רון בנצור, המפתחת טיפולים המספקים מענה למחלות אורולוגיות אשר טרם נמצא להן טיפול, תוך התמקדות באורו-אונקולוגיה, הודיעה היום על מינויו של סטפן מולינקס Stephen Mullennix למנהל התפעול הראשי של החברה-COO.


סטפן מולינקס הינו מנהל בעל ניסיון רב ומעמיק בהשגת צמיחה תפעולית ופיננסית בחברות, מימון Private equity ו- corporate finance, כמו גם, הטמעת טכנולוגיות פורצות דרך בתעשיות הכפופות לרגולציה קפדנית. בעבר שימש מולינקס כמנהל כספים ראשי וסגן נשיא בכיר לתפעול ב-SolarReserve LLC, חברת אנרגיה גלובלית שמסחרה טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת ייצור ואחסון של אנרגיה סולרית. קודם לכן כיהן מר Mullennix כמנהל US Renewables Group, קרן Private equity המנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-750 מיליון דולר, כסגן נשיא שותף ב-AECOM Technology Company (NYSE:ACM) והיה שותף להקמת Ennix Incorporated, עסק לטיהור ביוב המשרת רשויות מוניציפליות. מר מלניקס הוביל צוותים אשר זכו בהוקרות משמעותיות, לרבות תואר "היישום המסחרי של השנה" המוענק כחלק מפרסי Platts Global Energy ב-2016, תואר "Rising Star Company מטעם Platts Global Energy ב-2015, פרס המצוינות העסקית של Acquisition International ל-2015, ודירוג במקום הראשון מבין חברות הקלינטק בעלות קצב הצמיחה המהיר ביותר בדירוג Fast 500 של דלויט טכנולוגיה ב-2014.


רון בנצור מנכ"ל יורוג'ן "אני שמח על הצטרפותו של סטפן לצוות שלנו, הצטרפותו להנהלת החברה הבכירה תסייע לנו להמשיך לקדם ביתר שאת את מוצרי החברה בתהליך האישור הרגולטורי. ניסיונו העשיר בהקמת ארגונים מסחריים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך, נקודת המבט הייחודית שלו והידע הכולל שלו כמנהל תפעול וכאיש מקצוע מתחום ההשקעות והכספים יתרמו ערך רב לחברה בהמשך מימוש חזונה העסקי".


מר מולניקס ציין, "אני נרגש להצטרף ולעבוד עם הנהלת יורוג'ין בבניית הארגון לקראת השלב המסחרי שיתמוך במשימתה הקריטית של החברה, קידום תרופות אורו-אונקולוגיות ברחבי העולם".
סטפן מולינקס מחזיק בתואר מוסמך במנהל עסקים (בהצטיינות) מבית הספר- Anderson School at University of California ותואר ראשון בגיאוגרפיה כלכלית מ- Dartmouth College, שאותו סיים באחוות Phi Beta Kappa and summa cum laude בהצטיינות יתרה.


אודות יורוג'ין פארמה בע"מ
יורוג'ין פארמה בע"מ (נסד"ק: URGN) היא חברת ביוטכנולוגיה המפתחת טיפולים המספקים מענה למחלות אורולוגיות אשר טרם נמצא להן טיפול, תוך התמקדות באורו-אונקולוגיה. החברה פיתחה את RTGel™, פורמולציה מוגנת פטנט מבוססת הידרוג'ל בעלת מנגנון שחרור מושהה המשפרת את הפרופיל התרפויטי של תרופות קיימות. טכנולוגיית השחרור המושהה של יורוג'ין נועדה לאפשר חשיפה ממושכת יותר של רקמת דרכי השתן החולה לתרופות ובכך לשפר את האפקטיביות של חלופות טיפול מקומיות. המוצרים המועמדים המובילים של יורוג'ין, MitoGel™ ו-VesiGel™, מציעים פוטנציאל להסרת גידולים ברמת ממאירות נמוכה של שלפוחית השתן ודרכי השתן העליונותת ללא שימוש באמצעים כירורגיים. יורוג'ין פארמה יושבת ברעננה ומחזיקה משרד בעיר ניו יורק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il