TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

תגובה בית ההשקעות יצירה לדוחות החזקים שפרסמה חברת סולאראדג'


יצירה בית השקעות
להלן תגובתו של עמית ביליה, אנליסט ומנהל השקעות בבית ההשקעות יצירה, לדוחות סולאראדג' שפורסמו אתמול בלילה

סולאראדג' דיווחה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולסיכום שנת 2017 . החברה הכתה את התחזיות עם רווח נקי למניה של 85 סנט. בשורה העליונה רשמה הכנסות של 189.3 מיליון דולר כ-9 מיליון דולר מעל הצפי.


ברמה השנתית, שורת ההכנסות מסתכמת ב-607 מיליון דולר מול 490 מיליון דולר בשנת 2016 , והרווח הנקי הסתכם ב-115 מיליון דולר בהשוואה ל-78.9 מיליון דולר בשנה הקודמת.

הצניחה במחירי אחסון האנרגיה, הירידה בעלויות הפאנלים והתקנתן תורמים לצמיחת שוק האנרגיה הסולארית העולמי ככלל ולסולאראדג' בפרט. בשנה האחרונה הרחיבה סולאראדג' את הפעילות מחוץ לארה"ב אשר עמדה בתחילת 2017 על יותר מ-50% מסך ההכנסות. ההתרחבות באירופה, אוסטרליה, יפן והודו יוצרת מומנטום טוב להמשך השנה.


סולאראדג' ממוקמת במרכז מהפכת האנרגיה הסולארית עם עליונות טכנולוגית שצפויה להישאר עם השקת מוצרים חדשים וכמעט ללא תחרות. ההשקעה במחקר ופיתוח גדלה לסך של 16.5 מיליון דולר, המשקפת עליה של 59% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, דבר שיאפשר השקת הדור הבא של מוצרי החברה.

המתחרות Huawei ו Enphase Energ- נמצאות עם מוצרים נחותים ולא צפויות להשיג נתח שוק משמעותי ב2018. התחזית לרבעון הבא העומדת על הכנסות של 200-210 מיליון דולר מעידה על הגידול בביקוש למוצרי החברה והמשך המומנטום החיובי בשוק האנרגיה הסולארית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il