TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מנכ"לית פייסבוק ישראל לראשי הערים בכנס Muni Expo שבוועידת השלטון המקומי וקק"ל 2018


פייסבוק
"דברו עם התושבים בגובה העיניים"
"פעם מנהיגים של עיר דיברו עם תושבים רק מעל במה, הם חיפשו את כיכר העיר. היום התושבים לא מסתפקים בזה, בפיסות מידע שמגיעות מאוד ארוזות. הם רוצים לקבל מידע כל הזמן באופן אותנטי ואמין. מהפכת התקשורת העבירה אותנו מעולם של מונולוגים לעולם של דיאלוגים - יצרה את הישוב החדש, כך אמרה עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, בכנס החדשנות האורבנית והעיר החכמה Muni Expo שבוועידת מרכז השלטון המקומי וקק"ל 2018.

"אנחנו נמצאים היום במקום של דיאלוג ולכן צריך להיות פתוחים לאנשים אחרים. הרבה פעמים מדברים על הפחד לייצר את הדיאלוג הזה. אני מבינה את הפחד, אבל היכולת לייצר דיאלוג מייצרת הזדמנות ענקית להחזיר את מערכת היחסים למקום מתקשר. זאת הזדמנות פז. למשל, כשמסבירים מה עמד מאחורי תקלה שקרתה בעיר, כל השיח נהיה הרבה יותר מובן ומשתף.

מה שמבחין בצורה בולטת בין אלו שיש להם היכולת להטמיע חדשנות לבין אלו שלא זה הפחד. ההבנה שאנחנו נמצאים בעידן שהקצב של השינויים מהיר כל כך והמחיר של טעות הוא מאוד קטן. לכן המהלכים לא מחייבים כבר לעשר שנים. צריך פשוט להעז ולנסות.

פער הדורות מעולם לא היה קטן יותר. כשאני מסתכלת על אמא שלי וסבתא שלי, אני חושבת שמעולם לא היו סבתות ונכדות כה דומות מבחינת מערכת יחסים השווה שיש כיום. התקשורת שינתה כל כך הרבה מהעולם שאנו חיים בו כיום. ההיררכיות השתטחו. התקשורת היום מסוג חדש ונותנת מקום לשמוע ולא להשמיע.

לראשי הערים אמרה: ישוב יכול להפוך לקהילה משמעותית. התאימו את הידע לסוג התושבים ותשנו את סוג השיח, תדברו בגובה העיניים.

הפיכת הרשויות המקומיות לנגישות יותר, חכמות יותר ואיך הופכים את הבירוקרטיה לקלה יותר, איך החדשנות תשפר את האזרחים.

כשחדשנות פוגשת שלטון מקומי: שי לי שפיגלמן- ראש מטה ישראל דיגיטלית

ישראל דיגיטלית זה מיזם לאומי, יש לנו סטארט-אפ ניישן, אבל זה לא מספיק מחלחל למרחב הציבורי, רצו גוף ריכוזי שיעשה טרנספורמציה דיגיטלית. עפ"י סקר שעשינו רק 51 אחוז מהרשויות מאפשרות רישום לגנים באופן מקוון ועוד, הרשויות לא במצב מזהיר. 3 הדברים המרכזים שמתעסקים איתם: מידע וידע- יוקם מרכז מידע וידע לרשויות, נייצר פורום להתייעצות.הציר השני זה הון אנושי- צריך לדעת לסייע לאנשים להוביל שינויים במרחב המוניציפאלי ועוד פרויקטים.

בוועידת השלטון המקומי של מרכז השלטון המקומי וקק"ל משתתפים קברניטי המדינה ובהם ראש הממשלה, שרים, רגולטורים וחברי כנסת, לצד כל ראשי הערים בישראל. כחלק מהוועידה מתקיימים כנסים מקצועיים בנושאים: תכנון עיר העתיד, חינוך, רווחה ועידוד צעירים, מהפכת השירות לתושב, ערים חכמות תחת מתקפת סייבר ועוד.

במסגרת הוועידה מתקיים כנס MuniExpo - יומיים של יריד חדשנות אורבנית וכנס בינלאומי בהשתתפות מקבלי החלטות מישראל ומ-80 עיריות מרחבי העולם. למעלה מ-150 חברות טכנולוגיה וסטארטאפים מציגים בתערוכה את מיטב החידושים הטכנולוגיים בתחום המוניציפלי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il