TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הפתרון לאתגרי העסקים הקטנים


success
הקניון העסקי הראשון בישראל מתחיל בגיוס בעלי עסקים לקראת פתיחתו בחודש מאי – 80 מקומות בלבד במבנה הראשון
אלעד הדר, היזם: "מאמין שבשנים הקרובות כבר יצמחו מיזמים דומים ברחבי ישראל"

חברת success היא חברת הייעוץ העסקי הגדולה בישראל ובין הגדולות באירופה. מפעילה כ15 סניפים ברחבי העולם המספקים ייעוץ עסקי לבעלי עסקים וליזמים.

על רקע גוויעתם של הקניונים המסורתיים לטובת הקניות ברשת, אלעד הדר, בעלי ומנכ"ל החברה החליט להשכיר מגדל בתל אביב ולהפכו ל'קניון העסקי' הראשון בישראל. הדר הבין כי הקשר בין בעלי העסקים הוא הכוח האמיתי בשוק והחליט לפתח מיזם שההנחה הזו תהווה לו בסיס.

בחודשים הקרובים ייפתח הקניון העסקי הראשון. אלעד שכר את בית שהם בת"א לטובת הפרויקט. הקניון יאכלס כ 80 עסקים שנותנים שירות בתחומים רבים. הקניון יחולק לקומות כשכל קומה תתמקצע בנושא אחר. בעלי ה"חנויות" יקיימו אינטראקציה בניהם ויקבלו קרדיט על הפניית לקוחות לעסקים בתוך הקניון. אלעד עושה זאת משום שהבין שהקניונים של פעם כבר אינם רלוונטיים. ההשקעה היא עצומה והעניין רב. עד כה (שבועיים מאז החלו העבודות בבניין) כבר נרשמו עשרות פניות לאכלוס הקניון.

המטרה פה היא בעצם לרכז את כלל השירותים שבעל עסק צריך במקום אחד- מנהל חשבונות, עורך דין, גרפיקאי, בנק שירות עסקי, בית דפוס וכדומה.

הקניון יכלול 6 קומות, 80 עסקים תחת קורת גג אחת, שמזרימים למתחם תנועה של למעלה מ- 500 בעלי עסקים מדי יום (בהערכה מושכלת).

כל העסקים במתחם יהיו נותני שירותים לעסקים: עו"ד, יועץ מס, גרפיקאי, בניית אתרים, כוח אדם, אדמיניסטרציה, קידום מכירות, טלמרקטינג, חברת נסיעות, סוכן ביטוח וכו'.

ישנה הגבלה של מספר בעלי העסקים מכל תחום – רק שני עסקים זהים.

השירותים שהקניון העסקי מעניקים לבעלי העסקים: חשמל, ארנונה, מים, טלפון, ריהוט, תחזוקה שוטפת של המשרד, שימוש בחדרי ישיבות, אולמות לכנסים, שירותי קבלה למתחם, WIFI, מטבח קומתי הכולל כיבוד ושתייה חמה, שירותי ניקיון למתחם ולמשרדים, מרכזיית IP מתקדמת כולל שיחות, מפגשי ייעוץ עסקי חודשיים והרצאות לכלל ה"דיירים" בנושא עסקים ותחומים רלוונטיים, חדר צילומי וידאו ושידורי LIVE, פרסום במסכים חכמים בכל שטח הבניין.

דיירי הבניין יזכו לחשיפה קבועה לאורחי הבניין דרך מסכים חכמים שיותקנו בשטחים המשותפים, במסדרונות ובכניסה לכל קומה. החשיפה לעסקים בקניון תעשה על בסיס קרדיטים. ניתן לזכות בקרדיט על בסיס ביצוע הפניות מדייר לדייר וכן על בסיס כמות האורחים של כל דייר, שנכנסו לבניין.

הקניון יחולק ל"שכונות" בהתאם לתחומי העיסוק כדי ליצור כמות מקסימאלית של חיבורים והפניות עסקיות: טיים סקוואר, וול סטריט, סיליקון וואלי, בברלי הילס וכו'

אלעד הדר, מנכ"ל חברת success והיזם של SUCCESS CENTER מספר שבישראל קיימים 560,000 עסקים ומאות גופים המתמחים ב- Networking Networking Networking Networking , BizMakeBiz BizMakeBiz , BNI, IBC, IBC, לשכת המסחר ועוד. הצמיחה של המעורבות העסקית ברשתות החברתיות גם היא מעידה על הכוח הטמון ברישות עסקי.

רקע:
היום, המודל הנחשק ביותר לשכירת שטח משרד הנו שיטת החללים המשותפים. בשיטה זו כל ההוצאות משוקללות והשוכר משלםFIX PRICE עבור חדרי הרצאות, חדרי ישיבות, פינת קפה ועוד.

על פי הערכה של מומחים בתחום, בישראל קיימים כיום לא פחות מ380 קניונים, פאוור סנטרים ומרכזי קניות שכונתיים. לפי הנתונים של חברת הייעוץ הכלכלי צ'מנסקי בן שחר ושות' קיימים כיום כ- 9.1 מיליון מטרים רבועים של שטחי מסחר. בשנה האחרונה נפתחו שמונה מרכזים חדשים וקיימות תכניות להקמה של 113 מרכזי מסחר נוספים ברחבי הארץ.

אז למה כולם רצים לפתוח חנות בקניון ולשלם שכירות גדולה פי כמה מנכס מקביל ברחוב מסחרי? כי הקניון מייצר תנועה של לקוחות פוטנציאליים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il