TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המלון הראשון במודיעין ייבנה על ידי עזריאלי


עזריאלי
זכה במכרז וישלם 101 מיליון ₪ יוכל לקבל ממשרד התיירות מענק של עד 33% מעלות ההקמה

שווקה בהצלחה קרקע לחדרי מלון ולמגורים במכרז משותף של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות במודיעין מכבים רעות


במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות שווקו בהצלחה 50 חדרי מלון ו-80 יח"ד למגורים, תעסוקה ומסחר, במרכז העסקים הראשי (המע"ר) במודיעין-מכבים-רעות. הזוכה היא חברת קנית השלום השקעות בע"מ, סכום הזכייה בסך 101,555,555 ש"ח.


מרכז העסקים הראשי של מודיעין ממוקם בליבה של העיר מודיעין מכבים רעות בסמוך לתחנת הרכבת "מודיעין מרכז", קניון עזריאלי ופארק ענבה.
מרכז העסקים הוא חדשני ואיכותי לעסקים ומגורים, ויש בו שילוב של שימושים עירוניים רבים כגון: מבני ציבור ותרבות, ספריה, מלון, תעסוקה משרדית, שטחים ציבורים פתוחים, שבילים, דרכים, גני ילדים, פארקים וטיילת ירוקה.


מתחם המע"ר מהווה מרחב עירוני חי ותוסס ומאפשר פעילות עירונית שוקקת בכל שעות היום. המתחם יהיה נגיש לחלקי העיר השונים הן מבחינה תנועתית והן להולכי רגל, רוכבי אופניים ומשתמשי תחבורה ציבורית.
אורחי המלון ייהנו מיתרון של קירבה למרכז, לירושלים ולשדה התעופה. כמו כן הזוכה במכרז יהיה זכאי לקבל ממשרד התיירות מענק של עד 33% מעלות ההקמה של המלון. כמו כן הצלחת המכרז מצביעה על חשיבות השילוב של זכויות למגורים עם זכויות למלונאות. זאת, כחלק מתכנית להגדלת היצע חדרי המלון ולהגברת התחרות.


הבינוי במע"ר הינו בבניינים בני 9-12 קומות בעלי חזיתות מסחריות רציפות. הבניינים מתוכננים בצורה מרווחת ומשתלבים במערך העירוני הקיים לאורך השדרה החדשה, שדרה שתהווה רצועה ירוקה וטיילת להולכי רגל.


שר התיירות יריב לוין: ״בניית המלון תאפשר לנצל את המיקום של מודיעין והקרבה של העיר למרכז, לירושלים וגם לנתב״ג, ותתרום להפיכתה של העיר למוקד תיירותי. המהלך הזה הוא תוצאה ישירה של ההחלטה שקיבלנו, לפיה גם מודיעין תהיה חלק ממפת העדיפויות, באופן שמי שמקים בה מלון יכול לקבל מענק של כ-30% לבניה, דבר שללא ספק היווה תמריץ לבניית המלון. אני משוכנע שהמהלך יתרום לכלכלת העיר ולרווחת תושביה".


מנהל רשות מקרקעי ישראל עדיאל שמרון: "רשות מקרקעי ישראל רואה ערך עליון בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הרשויות המקומיות. הקמת המלון במודיעין, מעידה על הרצון של רמ"י לסייע לשלטון המקומי לשווק קרקע לרבבות יחידות דיור ובה בעת להקים מנועי צמיחה כלכליים".


ראש העיר חיים ביבס: "מודיעין מכבים רעות, העיר המתוכננת ביותר בישראל, הממוקמת במרכז הארץ, הפכה, מיום הקמתה לפני שני עשורים, לעיר גדולה ומובילה ונחשבת למבוקשת לתושבים ולבעלי עסקים. טבעי ומתבקש, שבעיר שמתפתחת בקצב מהיר ושקיימים בה ממצאים ארכיאולוגיים ייחודיים עוד מימי החשמונאים, נפעל להשקיע גם בתחום התיירות. תוצאות המכרז ומספר ההצעות שהוגשו מעידות יותר מכל על האטרקטיביות של העיר והפוטנציאל הרב הגלום בה. אני בטוח כי המלון, אשר ייבנה במרכז העסקים החדש שנבנה בימים אלה, יהווה מוקד משיכה תיירותי לתושבי הארץ ולתיירים מחו"ל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il