TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

צעד נוסף להורדת יוקר המחייה


משרד החקלאות
משרדי החקלאות, הבריאות ורוה"מ הובילו מהלך אשר יאפשר הארכת חיי מדף מקסימליים לבשר מצונן בווקום, תוך עמידה בתנאים, מ-45 ימים ל-85 ימים

שר החקלאות אורי אריאל: "ההחלטה להאריך את חיי המדף של הבשר תגדיל את היצע הבשר המצונן ותוביל לצמצום הצורך בייבוא מקנה. למעשה כבר היום, לאור פתיחת הייבוא ממדינות אירופה, ניתן לראות כי קיימת ירידה משמעותית בכמות ייבוא המקנה מיעדים מרוחקים כגון אוסטרליה"


השר אריאל הוסיף כי: "הארכת תוקף חיי המדף של הבשר המצונן תביא להגברת התחרות בענף ולהורדת מחירי הבשר הטרי עבור כלל אזרחי ישראל, תוך שמירה על בריאות הציבור ומתן חלופה שצפויה להפחית את ייבוא המקנה. מהלך זה נעשה לאחר עבודה מאומצת של הצוות המקצועי במשרד החקלאות והינו חלק מתכנית רחבה להפחתת הנטל הרגולטורי שתוביל לחיסכון של כ-185 מיליון ש"ח למשק בשנה"


שר החקלאות הגיע להבנות עם שר הבריאות על מתן אפשרות תוך עמידה בתנאים להארכת תוקף חיי המדף המקסימאליים של בשר מצונן שנשמר בוואקום, מ- 45 ימים ל- 85 יום. כך מצטרפת ישראל לשורה של מדינות מפותחות, כגון: צרפת, קנדה, בלגיה, הנוהגות על פי שיטת מדיניות זו.


המהלך, פותח לראשונה יבוא ימי של בשר מצונן (לא קפוא) ממדינות כמו ארה"ב, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה ודרום אפריקה אשר עד היום התאפשר לייבא מהן בהובלה ימית רק בשר קפוא בשל מגבלות התוקף המקסימלי של חיי המדף, מכיוון שתוקף של 45 יום לא איפשר הובלת בשר מיעדים מרוחקים. הבשר המצונן יישמר באותם סטנדרטים מחמירים של מדינות מתקדמות שבחלקן מאפשרות חיי מדף ארוכים יותר אשר עומדים על 120 ימים. מהלך זה יביא להגברת התחרות ולהורדת המחיר לצרכן, באמצעות הגדלת הכדאיות ליבואנים לייבא בשר מצונן.


מהלך זה מהווה המשך ישיר ל"דוח בחינת ענף הבקר", אשר פורסם על ידי רשות ההגבלים העסקיים בשנת 2016, והעלה כי קיים צורך בהגברת התחרות בענף הבשר בישראל. בנוסף, מהלך זה מצטרף למהלכים נוספים שנעשו בתחום היבוא של בשר טרי, ביניהם: הסמכת מערך הפיקוח הווטרינרי במדינות המאושרות לייצא לישראל, בהתאם לדרישות קפדניות של משרד החקלאות הישראלי, כפי שנהוג במדינות מפותחות אחרות.


כבר היום, לאור פתיחת הייבוא ממדינות אירופה, ניתן לראות כי קיימת ירידה משמעותית במחירי הבשר המצונן שנעה בין 7% ל- 17%, למרות עלייה בביקוש לבשר מצונן. ירידה זו מתבטאת בחיסכון משמעותי בהוצאות משקי הבית בישראל על בשר בשנה בהיקף של כ- 170 מיליון ₪.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il