TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

דני (דנקו) קובץ' משיק את חברת Ajimeh


דני (דנקו) קובא'ץ
Save The Date: הכנס יתקיים ב- 8 לפברואר, 2018 באווניו, בקריית שדה התעופה

חברת Ajimeh, שהוקמה במהלך 2017, ומתמחה בהעלאת המודעות הארגונית אצל לקוחותיה על ידי שימוש במגוון כלים, ובראשם: אג׳ייל, תקיים ב- 8 לפברואר, 2018 את הכנס הראשון בישראל העוסק בתחום של Beyond Agile. הכנס חוצה-ארגון ומזמין מומחים טכנולוגים, אנשי תוכנה ומנהלי פיתוח לצד מנהלי משאבי אנוש, יועצים ארגוניים, קואוצ'ים ואחרים.


"כאשר המציאו את האג'ייל, ייעדו אותו ככלי לניהול פרויקטים בתוכנה, ואכן על סמך נסיוני בארץ ובעולם, אני יכול להעריך כי לפחות 70% ממפתחי התוכנה היום, בארץ ובעולם, משתמשים במתודולוגיה זו, ברמה כזאת או אחרת" אומר דני (דנקו) קובץ', אחד ממדריכי האג'ייל המוסמכים הראשונים בעולם, אשר לאחרונה, הקים את חברת Ajimeh. "אבל היום, אנחנו נמצאים במקום שהוא כבר מעבר לאג'ייל ומביטים לעבר הארגון העתידי" מסביר דנקו, "בעקבות חשיבה משותפת שקיימנו ב- Ajimeh, הבנו שני דברים מהותיים, הראשון - לא יכול להיות שכלי אחד יתן מענה לכל מגוון הבעיות בארגון, והשני - ארגונים אולי מבקשים להטמיע אג׳ייל בארגון אולם למעשה, מה שהם מחפשים זה להשתפר, להתייעל, להרוויח יותר וכן הלאה, והאג׳ייל הוא בבחינת באזוורד אופנתי עבורם.


לכן, כאשר Ajimeh מלווה ארגון, היא משלבת בין מגוון כלים, לאו דווקא מעולמות התוכנה, ביניהם: אג'ייל, יעוץ ארגוני, קואוצ'ינג, חשיבה יצירתית, קשיבות (מינדפולנס) ועוד, הכל בהתאם ללקוח, למטרות שלו, לצרכים, לקשיים ולהעדפות. בנוסף, אנו מציעים הדרכות והטמעות אג׳ייל למחלקות נוספות בארגון כמו משאבי אנוש, שיווק ואחרות, כמו גם, מלמדים את השימוש בשיטה בארגונים שאינם טכנולוגים."
בכנס Beyond Agile Israel ישתתפו כמה מן האנשים המובילים בעולם בתחום האג'ייל, אשר בעצמם מפתחים את התחום ומתאימים אותו לצרכים ולשאיפות של המחר. אלו יציגו בדוג'ו המרכזי, במסגרת רצף של הרצאות קצרות וממוקדות, ברוח TED. בין המציגים מיכאל סהוטה, קן פוג', וודי זוהיל, סוונג צ'אן לים. לצידם יציגו גם זוהר בנור, מנכ״ל Lean ישראל, גילי רגב, מנכ״ל Proceed וד"ר קרן צוק המלווה מנהלים בכירים באמצעות מיינדפולנס.


במקביל, יתקיימו פעילויות נוספות בפואייה (Non Conference Zone), כמו: קליניקת אג'ייל - מעין חדר מיון לטיפול בזק ב"כאבים ניהוליים". מומחי Ajimeh יקבלו את הפציינט בחלוק לבן וסטטוסקופ, ויתנו מענה מיידי לבעיה. עוד יתקיימו מיקרו-סדנאות, בנות 30 דקות כל אחת ללימוד פתרונות ישימים. משתתפים ספונטניים ונועזים יוכלו לקחת מיקרופון ולצאת בנאום נלהב, בפינות ההייד פארק.


לכל אורך הכנס, יוזמנו המשתתפים להביע דעתם על מגוון נושאים, בעזרת לוחות שיתלו על הקירות, ביניהם: לוח "ah-a", לשיתוף תובנות, לוח משוב או המלצות לכנס הבא, לוח נטוורקינג – לטוויית רשת קשרים בין משתתפי הכנס ולוחות עם גראפים שונים, שיתארו קורלציות משונות כמו למשל משך הזמן שלקח לי להגיע הבוקר לכנס ביחס לרמת האג׳יליות שלי כאדם. "מעבר לאווירה ההיתולית שפעילויות כאלה יוצרות" אומר דנקו, "כמעט תמיד, צפות תובנות לא רעות בכלל."


הכנס יחתם בפאנל וב – Happy Hour, ליצירת נטוורקינג ושיחות קלילות, עם תפאורת פאבים מתאימה. יאייר את הכנס בלייב, לכל אורך היום, בועז פיין, מ- Ajimeh ואף יכין סיכום מאוייר שישלח למשתתפים. להרשמה לכנס: www.beyondAgileIsrael.com


אודות Ajimeh:
Ajimeh היא חברה של סוכני שינוי, מאמנים ומדריכים, המחויבים לקחת כל ארגון למסע אינטראקטיבי ויצירתי ליצירת שינוי, התייעלות ארגונית, שיפור ברווחים לצד שיפור בתחושת ההנאה הסיפוק של העובדים והמנהלים. יועצי Ajimeh, המתנהלת בשיטת ניהול מתקדמת דמוי הולוקרטיה, מדריכים ומסמיכים ארגונים, בארץ ובחו"ל, בכל התארים, השיטות והרמות שעולם האגייל מציע ומביאים עימם ניסיון מגוון עתיר שנים, ממגוון תחומים וארגונים, כגון: אג'ייל, סקראם, קנבן, אג׳ייל למנהלות משאבי אנוש, מדיטציה ומיינדפולנס, חשיבה יצירתית, יעוץ ארגוני, שיטת אדלר ועוד. כך ארגון יכול לצאת נשכר לא רק מהטמעת מתודולוגית עבודה אג'ילית אלא משימוש במגוון שיטות, בהתאמה אישית, שיביאו לפריצת דרך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il