TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אסיפת בעלי המניות של אנזימוטק אישרה ברוב של 99.9% את עסקת המיזוג בין אנזימוטק לפרוטרום


פרוטרום
השלמת העסקה צפויה תוך 30 יום

פרוטרום תעשיות בע"מ ("פרוטרום"), אחת מעשר החברות הגדולות בעולם בתחום הטעמים וחומרי גלם הטבעיים הייחודיים, מודיעה כי בעלי המניות של חברת אנזימוטק בע"מ, חברה ציבורית ישראלית שמניותיה נסחרות בנאסד"ק (תחת הסימול ENZY) ("אנזימוטק") אישרו היום ברוב גדול את עסקת המיזוג בין פרוטרום לבין אנזימוטק.

העסקה אושרה באסיפה הכללית של אנזימוטק שהתכנסה ביום 11 בדצמבר, 2017 ברוב של 99.9% מבין בעלי המניות שנכחו באסיפה והזכאים להצביע.

בעקבות אישור האסיפה הכללית של אנזימוטק, השלמת עסקת המיזוג צפויה תוך 30 יום ממועד זה, לאחריה תימחק אנזימוטק מהמסחר בנאסד״ק ותהפוך לחברת בת בבעלות מלאה של פרוטרום.

עבור רכישת מלוא הבעלות באנזימוטק תשלם פרוטרום כ-210 מיליון דולר, נטו ממזומן, פיקדונות וני״ע שבקופת אנזימוטק ) כולל עלות פדיון אופציות ויחידות מניה חסומות (RSU's) והוצאות עסקה משוערות). עסקת המיזוג שאושרה תתבצע לפי מחיר של 11.9 דולר למניית אנזימוטק שישולם לבעלי מניותיה עם השלמת העסקה.

פרוטרום נערכת למיזוג מלא של פעילות אנזימוטק עם חטיבת חומרי הגלם הטבעיים הייחודיים שלה, תוך מיצוי מירבי ומהיר של הסינרגיות הרבות הקיימות בין פרוטרום לאנזימוטק באופן שיביא להאצת הצמיחה לשיפור במבנה ההוצאות ולשיפור מהותי ברווחיות פעילות אנזימוטק.

אורי יהודאי, נשיא ומנהל העסקים הראשי של קבוצת פרוטרום, אמר היום "אנחנו נמצאים בשלבי סיום של בניית תכנית המיזוג המלאה של כל פעילויות אנזימוטק עם פרוטרום שתאפשר שילוב מלא מהיר ויעול של הפעילויות הגלובליות של שתי החברות בתחומי ההנהלה, המו"פ, השיווק, המכירות, היצור ושרשרת האספקה. במסגרת המיזוג וההתייעלות המירבית יחובר מטה פרוטרום בישראל עם אנזימוטק במפעלה החדיש והמודרני של אנזימוטק במגדל העמק.

"נפעל להאצת הצמיחה של הפעילויות המשותפות של פרוטרום ואנזימוטק, תוך ניצול מירבי של אפשרויות ה-Cross-Selling המהותיות הגלומות ברכישה, פיתוח עסקי מהותי שיאפשר הרחבת עסקי אנזימוטק למדינות נוספות בהן לפרוטרום יש נוכחות והרחבת סל המוצרים לבסיס הלקוחות הקיים של אנזימוטק ופרוטרום. בנוסף, נפעל להשגת יעילות עסקית ותפעולית מירבית, לשיפור במבנה העלויות וניצול הפוטנציאל הרב הטמון בהשקעות הגדולות שנעשו באנזימוטק, בדגש על ניצול מיטבי של מפעלה החדיש בו הושקעו כ-40 מיליון דולר וצנרת המוצרים החדשים שפותחו בהשקעה של כ-30 מיליון דולר במעבדות המו"פ של אנזימוטק בשנים האחרונות".

"אנו רואים במיוחד במגזר התזונה (Specialty Nutrition) של אנזימוטק חלק חשוב באסטרטגיית הצמיחה הרווחית העתידית שלנו, שתתרום להרחבת סל הפתרונות הכוללים ללקוחות שתי החברות בתחומי התרופות, תוספי התזונה, המזון הייעודי לתינוקות בתחום תחליפי חלב האם והמזון הייעודי לקשישים (Elderly clinical nutrition). נקצה משאבים נוספים להאצת הצמיחה שלנו בתחומים אלו, בהם אנו רואים פוטנציאל עסקי משמעותי.

"אנו מתקדמים בבחינת חלופות אסטרטגיות לפעילות תחום המזון הרפואי (Vaya), שייושמו על מנת למקסם את הערך הנובע מהפעילות לבעלי המניות של פרוטרום.

יהודאי הוסיף כי "פרוטרום רואה באנזימוטק בסיס משמעותי להקמת מרכז מצוינות של מו״פ וחדשנות בישראל, שירכז את פעילויות המו״פ הקיימות של שתי החברות, ויהווה בסיס גלובלי לפיתוח טכנולוגיות חדשניות לתחום חומרי הגלם הייחודיים לעולמות המזון והבריאות, תוך שילוב וניצול מירבי של תשתית המו"פ של אנזימוטק גם עם חממת החדשנות שמקימה בימים אלה פרוטרום לאחר זכייתה במכרז הרשות הלאומית לחדשנות.

"החדשנות וההשקעה במו"פ ייחודי הם הבסיס להבטחת המשך הצמיחה המהירה, הרווחית והייחודית שלנו. מעל 750 אנשי מו"פ ב-82 מעבדות בעולם יקבלו חיזוק מהגדלת ההשקעות ומבניית מרכז המצוינות בישראל. בנוסף, נפעל להרחבת המו"פ החיצוני בשילוב שיתופי הפעולה הרבים עם אוניברסיטאות, מכוני מחקר וסטארט-אפים בכל העולם כדי להביא ערך מוסף מירבי וייחודי לכ-30,000 לקוחותינו במעל 160 מדינות".

אודות פרוטרום:
פרוטרום היא חברה רב לאומית הפועלת בשווקי התמציות וחומרי הגלם העולמיים. לפרוטרום מרכזי ייצור ופיתוח משמעותיים בכל ששת היבשות, והיא משווקת ומוכרת מעל 70,000 מוצרים למעל 30,000 לקוחות ביותר מ-150 מדינות. מוצרי פרוטרום מיועדים לתעשיות המזון והמשקאות, תמציות הטעם והריח, התרופות, צמחי המרפא (Nutraceuticals), מזון הבריאות והמזון הפונקציונלי (Functional Food), תוספי המזון, והקוסמטיקה.
לפרוטרום, המעסיקה יותר מ- 5,000 עובדים ברחבי העולם, 2 פעילויות ליבה עיקריות:
פעילות הטעמים, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של תמציות טעם (Flavor Compounds) ו Food Systems.


במסגרת פעילות חומרי הגלם היחודיים עוסקת פרוטרום בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מיצויי טעם טבעיים (Natural Flavor Extracts), רכיבי מזון פונקציונלי טבעיים (Natural Functional Food Ingredients), מיצויים טבעיים מצמחי מרפא (Natural Pharma/Nutraceutical Extracts), מוצרי ביוטכנולוגיה טבעיים מבוססי אצות, צבעים טבעיים למזון, נוגדי חמצון טבעיים המאפשרים מתן פתרונות בתחום ההגנה ושימור המזון (Natural Food Protection) כימיקלים ארומטיים, שמנים אתריים ומוצרי הדרים יחודיים. מוצרי פעילות חומרי הגלם הייחודיים נמכרים בעיקר לתעשיות המזון והמשקאות, הטעם והריח, הפארמה והתרופות הטבעיות(Pharmaceutical/Nutraceutical) , הקוסמטיקה והטיפוח האישי.

מוצרי פרוטרום מיוצרים במפעליה בארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, שוויץ, גרמניה, בלגיה, איטליה, ספרד, צרפת, סלובניה, פולין, רוסיה, תורכיה, ישראל, דרום אפריקה, מרוקו, סין, הודו, מקסיקו, גוואטמלה, פרו, צ'ילה, ברזיל וניו זילנד. מערך השיווק הגלובלי שלה כולל את אגפי השיווק בישראל, ארה"ב, קנדה, אנגליה, אירלנד, אוסטריה, שוויץ, גרמניה, סלובניה, בלגיה, הולנד, דנמרק, צרפת, איטליה, ספרד, הונגריה, רומניה, רוסיה, אוקראינה, פולין, קזחסטן, בלרוס, תורכיה, ברזיל, מקסיקו, גוואטמלה, קוסטה ריקה, פרו, צ'ילה, דרום אפריקה, סין, יפן, הונג קונג, הודו, אינדונזיה וניו זילנד. כמו כן מפעילה החברה סוכנים ומפיצים מקומיים ברחבי העולם. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.frutarom.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il