TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

רגב ליבנה מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת הסייבר VOTIRO


רגב ליבנה
לרגב ניסיון רב בניהול פיננסי, השקעות, מיזוגים ורכישות, עבודה בחברות ציבוריות ומיסוי בינלאומי
VOTIRO היא אחת מחברות הסייבר המובילות בישראל. מספקת הגנה לארגונים מפני התקפות Zero Day בכך שהיא מטהרת קבצים מפני איומי רשת פוטנציאלים ובכך יוצרת שכבת מגן שאינה תלויה בסוג ובעוצמת המתקפה. החברה נוסדה בשנת 2010, ולה נציגויות בארה"ב, סינגפור, אוסטרליה ותל אביב.

כחלק מצמיחתה המואצת של חברת ווטירו אשר כללה פתיחת סניפים נוספים בארה״ב ובמזרח, וכהכנה להמשך צמיחה הוחלט למנות את מר רגב ליבנה ללסמנכ"ל הכספים החדש של החברה. רגב ליבנה יהיה אחראי על כלל הפעילות הפיננסית של החברה, גדילתה המואצת והנפקתה העתידית בבורסה באוסטרליה.

לרגב ניסיון רב בניהול פיננסי, השקעות, מיזוגים ורכישות, עבודה בחברות ציבוריות ומיסוי בינלאומי. בתפקידו הקודם שימש רגב כמנהל הכספים של חברת SCR, מובילה טכנולוגית עולמית בפתרונות לניהול רפתות ומערכות מתקדמות לניטור פרות, אשר נמכרה לקבוצת Allflex.

קודם לכן שימש מספר שנים כחשב של קבוצת M3 אטנטי (לשעבר "דמאטק") המפתחת טכנולוגיות בקרה ומעקב אלקטרוניות של בני אדם. כחלק מתפקידו היה שותף להשלמת האינטגרציה של החברה לתוך M3 העולמית.

את דרכו המקצועית החל ב PWCכמבקר במגוון חברות פרטיות ונסחרות בתחומי ההיי-טק והתעשייה. רגב הינו רו"ח מוסמך ובעל תואר ראשון ושני.

" לאורך שנת 2017 גדלו איומי הסייבר על ארגונים וחברות בשיעורים גבוהים והתחזיות לשנת 2018 צופות כי האיומים וההתקפות יגדלו ויתעצמו. האתגרים שמתמודד העולם עם איומים והתקפות מזמנות הזדמנויות גדולות עבור חברות סייבר ישראליות. אני נרגש להצטרף ולקחת חלק בשלל האתגרים שהם מציבים".

אודות ווטירו
חברת ווטירו אשר החדשנות מהווה חלק אינטגרלי ממהותה, מובילה את ענף הסייבר המודרני בעזרת טכנולוגיית פירוק והרכבה של תוכן זדוני מקבצים (CDR). כחלק מפעילותה, הוכרה ווטירו על ידי חברת האנליסטים Gartner כמובילה בתחום וזכתה בהכרה ב Cool Vendor לשנת 2017.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il