TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מטוס התדלוק KC-46A החדש של בואינג ביצע טיסת בכורה


בואינג
המטוס יהיה הראשון להימסר לחיל האוויר של ארה"ב

מטוס התדלוק החדש, KC-46A, של בואינג, הצפוי להימסר לחיל האוויר האמריקאי כבר בשנה הקרובה, ביצע השבוע טיסת בכורה וסדרת בדיקות אוויריות. עד היום הזמין חיל האוויר האמריקאי 179 מטוסי תדלוק מדגם זה.


טיסת הבכורה ערכה כשלוש וחצי שעות, שבמהלכה טייסי מבחן של בואינג המריאו עם ה- KC-46 לגובה מרבי של 39,000 רגל וביצעו בדיקות תפעוליות של המנועים, מערכות בקרת טיסה ומערכות איכות הסביבה, כחלק ממנהל התעופה הפדרלית (FAA). צוות הטיסה של בואינג יבצע בדיקות בקרת איכות נוספות לקראת הטיסות הבאות של המטוס, במטרה למדוד ביצועים טרם מסירתו.


חברת בואינג, יצרנית המטוסים המובילה בעולם, ביצעה שש טיסות ניסוי במטוס התדלוק החדש, המבוסס על מטוס נוסעים מדגם בואינג 767. מטוס התדלוק החדש הוא השביעי בתוכנית ה- KC-46 שביצע טיסה עד כה. השישה הקודמים משמשים לבדיקות והסמכה וכבר צברו כ-2,200 שעות טיסה וביצעו 1,600 תדלוקים אוויריים של כל סוגי מטוסי הקרב בחיל האוויר האמריקני, כולל תדלוק אווירי של מטוס תדלוק אחר מאותו דגם KC-46. חיל האוויר של יפן כבר הזמין שלושה מתדלקים מהדגם החדש KC-46. מטוס התדלוק KC-46A הוא מטוס רב-תכליתי שיכול לתדלק סוגים רבים מאוד של מטוסים מבצעיים, בהתאם לתהליכי תדלוק אוויריים בינלאומיים, ואף יכול לשאת נוסעים ומטען.


"אנו גאים מאוד ב- KC-46A וביכולות המתקדמות ביותר שלו, שהמטוס יספק לחיל האוויר האמריקאי", אמר מייק גיבונס, סגן נשיא KC-46A ומנהל התוכנית. "העבודה עוד מרובה הכוללת השלמת פעילות הסמכת FAA. הצוות המחויב שלנו בבואינג עומל לקראת מסירת המטוס ומוודא כי ה- KC-46A יהיה בדיוק מה שהלקוח שלנו צריך".

"טיסת בכורה זו היא אבן דרך נוספת עבור חיל האוויר האמריקאי, צוות בואינג מסייע לנו צעד אחר צעד לקראת קבלת המטוסים מבצעיים החדשים", אמר אל"מ ג 'ון ניוברי, מנהל תוכנית KC-46, חיל האוויר האמריקני.
צפו בטיסת הבכורה: https://www.youtube.com/watch?v=VxTgt4y5Z2g&feature=em-subs_digest



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il