TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אפולו פאוור השלימה פיתוח אב טיפוס למערכת סולארית מודולרית ליצירת חשמל


אפולו פאוור
החברה נמצאת במגעים עם מס' מפיצים מקומיים פוטנציאלים ומעריכה כי מכירת המערכת למפיצים תחל במהלך שנת 2018

חברת אפולו פאוור, המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית לשימוש בכבישים ותשתיות, מאגרים מים ובניינים, מודיעה היום כי החברה הבת, סולארפיינט, השלימה פיתוח אב טיפוס למערכת סולארית מודולרית לאספקת חשמל. המערכת מיועדת לשווקים בהם קיימת אוכלוסייה המנותקת לחלוטין או חלקית מרשת החשמל הארצית. בשלב הראשון מייעדת החברה את המערכת לשווקים במדינות דרום מזרח אסיה ובהמשך לשווקים נוספים.


החברה נמצאת במגעים עם מס' מפיצים מקומיים פוטנציאלים בשווקי היעד ומעריכה כי מכירת המערכת למפיצים תחל במהלך שנת 2018.


המערכת כוללת יחידה פוטו-וולטאית לייצור חשמל, מערכת אגירת אנרגיה וכן אפשרויות טעינה ויציאות סטנדרטיות המתאימות למכשירי חשמל ביתיים שונים. המערכת עונה על האתגר הגדול של אספקת חשמל באזורים מרוחקים ללא שימוש בגנרטורים מרעישים ומזהמים ומאפשרת חיבור של מספר מערכות היוצרות רשת חשמל קטנה נפרדת (מיקרו גריד).


אב הטיפוס של המערכת עמיד לתנאי סביבה קשים וזול משמעותית מהמוצרים המתחרים, בין היתר, בשל התאמתו לפאנלים סולאריים ומכשירי חשמל הנמצאים בשימוש משתמשי הקצה הטיפוסיים בשווקי היעד. כמו כן, המערכת מותאמת לטכנולוגיית PAYG (Pay As You Go) המאפשרת שימוש במערכת בשיטת ליסינג על ידי הכנסת קוד מתאים.


המערכת פותחה כמוצר משלים ומתאימה במיוחד לשימוש עתידי ביחד עם היריעות הסולאריות הגמישות הייחודיות אותן מפתחת החברה. היריעות הסולאריות הגמישות פרי פיתוחה של החברה מיועדות לייצור על גבי מכונות גליל לגליל במהירות גבוהה ובעלות נמוכה, באופן שיאפשר (בכפוף ולאחר השלמת הפיתוח בהצלחה) להפוך כל משטח תחת פני השמש ליצרן חשמל. לאחרונה הודיעה החברה על הצלחה בהוכחת היתכנות טכנולוגית של היריעות הסולאריות הגמישות פרי פיתוחה במסגרת ניסויי מעבדה.

אודות אפולו פאוור
אפולו פאוור, באמצעות חברת הבת, הינה חברת מחקר ופיתוח המפתחת מוצרים ופתרונות טכנולוגיים בתחום האנרגיה הסולארית לשימוש בכבישים ותשתיות, מאגרים מים ובניינים. המוצר העיקרי אותו מפתחת החברה הינו יריעות סולאריות גמישות, המיועדות לייצור על גבי מכונות גליל לגליל במהירות גבוהה ובעלות נמוכה, המיועדות להפוך כל משטח תחת פני השמש למשטח מייצר חשמל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il