TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סלקט מפרסמת דוחות לסיכום הרבעון השלישי של 2017


סלקט ביו
"השלמנו את המחיקה מרצון מהבורסה בת"א והצגנו התקדמות קלינית ועסקית בדרך להפוך לחברה מובילה בשוק תאי הגזע העולמי"

חברת הביוטכנולוגיה סלקט, שפיתחה טכנולוגיית ברירת תאי גזע, מספקת היום (ד') עדכון רבעוני לצד סיכום תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי, שהסתיים ב- 30 בספטמבר 2017.

"אנו שמחים מאוד על ההישגים שלנו ברבעון השלישי של 2017", אמר ד"ר שי ירקוני, מנכ"ל החברה. "כמתוכנן, ברבעון השלישי המשכנו להציג התקדמות בדרכנו להפוך לחברה מובילה עולמית בזירת הרפואה הרגנרטיבית. בין היתר, קיבלנו אישור מעמד יתום מה-FDA עבור טכנולוגיית הדגל שלנו ApoGraft ™ למניעת מחלת ה- GVHD, מה שלהערכתנו יאפשר לנו להאיץ את תהליך המסחור של הטכנולוגיה.

עוד הוסיף ירקוני, כי "ברבעון האחרון השלמנו בהצלחה את המחיקה מרצון מהמסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב והמעבר למסחר בלעדי בנאסד"ק, במטרה למקסם את הערך לבעלי המניות שלנו. בין היתר, גייסנו 4.3 מיליון דולר למימון פעילות הפיתוח העסקי שלנו במטרה להפוך לחברה מובילה עולמית בשוק הריפוי התאי".

בסיכום הרבעוני מאזכרת החברה גם את התוצאות החיוביות שהתקבלו ממחקר שבוצע בקרב 20 חולים במרכז הרפואי איכילוב בת"א, בו נמצא שטכנולוגיית ברירת התאים של החברה שיפרה באופן משמעותי את סינון תאי הגזע שמקורם ברקמות שומן. המשמעות היא היא טכנולוגיית ה-ApoGraft ™ עשויה להתאים לשימוש במגוון רחב של חברות ומרכזים רפואיים ברחבי העולם המפתחים מוצרים וטיפולים המבוססים על תאי גזע, בין היתר בתחומי הקוסמטיקה והאורתופדיה.

עיקרי המאזן הכספי של סלקט נכון לסוף הרבעון השלישי 2017:
• מזומנים ושווי מזומנים, ניירות ערך סחירים ופיקדונות לזמן קצר הסתכמו ביום 30 בספטמבר 2017 בסך של כ- 9.2 מיליון דולר לעומת 6.3 מיליון דולר ביום 30 ביוני 2017 ו -8.8 -מיליון דולר ביום 31 בדצמבר 2016. הגידול מ- 30 ביוני 2017, נבע בעיקר מהכנסות של כ- 4.2 מיליון דולר (לאחר ניכוי עמלות) מגיוס שהושלם בספטמבר 2017, בקיזוז מזומנים ששימשו לפעילות במהלך התקופה.
• ההון העצמי של החברה נכון ליום 30 בספטמבר 2017 הסתכם ב- 5.9 מיליון דולר לעומת 4.3 מיליון דולר ביום 30 ביוני 2017 ו- 8.1 מיליון דולר ליום 31 בדצמבר 2016


אודות סלקט
סלקט ביוטכנולוגיה נסחרת ברשימה הראשית בנאסד"ק וכן בבורסה בתל אביב. סלקט פיתחה טכנולוגיה העשויה לאפשר הפקה כמעט בלתי מוגבלת של תאי גזע לשימושים רבים כמו השתלות איברים (כבד, כליה, עור וכדומה) ומח עצם, ריפוי מחלות קשות כמו סרטן, סוכרת נעורים ומחלות מערכת החיסון, רפואת שיניים, קוסמטיקה ואורטופדיה.

זאת באמצעות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך המאפשרת ברירה של תאי גזע המבוססת על תפקוד התאים. היכולת לבודד את תאי גזע מאוכלוסיות תאים בוגרים עשויה לשדרג שימושים שונים שנעשים בעולם בתאי גזע.

כיום, תופעות הלוואי בהשתלות אברים ורקמות נגרמות פעמים רבות כתוצאה מהתנגשות בין השתל לבין מערכות החיסון של התורם ומתבטאות בתהליכי דחייה דו צדדית של מערכות החיסון.
טכנולוגיית ברירת התאים של סלקט מאפשרת הרס של אותם תאים בוגרים של מערכת החיסון של התורם הזר, תוך שמירה על תפקודם ופעילותם של תאי הגזע החיוניים להחלמתו של המושתל. בכך, למעשה, החברה עשויה להוריד משמעותית, או למנוע לחלוטין, את תופעת הדחייה, שהינה אבן הנגף של תהליכי השתלה - החל בתרומות תאי גזע שמקורם במח העצם ועד להשתלות איברים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il