TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הוכרז סכסוך עבודה במשרד הביטחון


לוגו הסתדרות
ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בקרב כ-2,300 עובדי משרד הביטחון.
ברקע לסכסוך: פגיעה מתמשכת בעבודה המאורגנת במשרד הממשלתי, הקשורה להעברת תחומי פעילות לביצוע באמצעות גורמים חיצוניים – בפרט על ידי חברת שביט *** יו"ר ארגון עובדי משרד הביטחון, אליעזר (איקו) חסון: "אנו מצפים מהנהלת משרד הביטחון להיכנס עמנו ועם ההסתדרות להידברות בהקדם האפשרי על מנת לפתור את הנושא"

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בקרב כ-2,300 עובדי משרד הביטחון.

ברקע לסכסוך פגיעה מתמשכת בעבודה המאורגנת במשרד הממשלתי, הכרוכה בהעסקת עובדים שלא במסגרת ההסכמים הקיבוציים, כגון באמצעות קבלני משנה, מיקור חוץ, חוזים אישיים ועוד.

מדובר בין היתר בהעברה של תחומי פעילות הנמצאים בסמכות הייחודית של משרד הביטחון, לביצוע באמצעות גורמי חוץ – ובפרט באמצעות חברת שביט, אשר הוקמה על ידי המדינה כחברה ביצועית-ביטחונית. משימות אשר בוצעו עד עתה באמצעות עובדי המשרד, מבוצעות באופן הדרגתי גובר על ידי עובדים חיצוניים, מהלך אשר מרוקן מתוכן את פעילויות עובדי משרד הביטחון.

לתופעה זו, המהווה כרסום בכוח העבודה הארגוני במשרד הביטחון, השלכה חמורה על מעמד עובדי המשרד, זכויותיהם, ביטחונם התעסוקתי ואפשרויות הקידום שלהם.

כחלק מעילות הסכסוך, ההסתדרות דורשת לנהל מו"מ בנושא זה, אשר יש לו השלכות מרחיקות לכת על עובדי המשרד ועל העבודה המאורגנת בו.

יו"ר ארגון עובדי משרד הביטחון, אליעזר (איקו) חסון, מסר: "אנו מצפים מהנהלת משרד הביטחון להיכנס עמנו ועם ההסתדרות להידברות בהקדם האפשרי על מנת לפתור את הנושא".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il