TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לירן לובלין אי.בי.אי על סלקום


איביאי
דו"ח פושר. ניכרת התחרות בסלולר. הפיצוי מגיע מהגידול במגזר הנייח

סלקום פרסמה דו"ח פושר בו ניכרת המשך התחרות בסלולר, מנגד מצליחה סלקום לפצות באמצעות גידול במגזר הנייח.
בראייה קדימה אנו ממשיכים לטעון כי לא ניתן עדיין להניח ששיפור בתוצאות יגיע ממגזר הסלולר והעיניים ימשיכו להיות נשואות אל עבר המגזר הנייח והתייעלויות וחסכון בעלויות התשתית ע"י שיתוף הפעולה עם פרטנר בפרישת הסיבים או השקעה ב-IBC.

בהשוואה לדו"ח של פרטנר מאתמול, לדעתנו אין הצדקה לעלייה האגרסיבית במחיר המניה על בסיס דוחות פרטנר, שלא ניתן היה להסיק מהם על שיפור רוחבי בענף הסלולר.

אנו חוזרים על מחיר היעד שלנו למניה שעומד על 36 ₪, ושומרים על המלצת תשואת שוק.

בשורה התחתונה, הדו"ח היה די בצפי והראה צמיחה קלה במגזר הקווי אל מול שחיקה במגזר הנייד שנבעה בעיקר מירידה בהכנסות מגולן טלקום (אל מול רבעון מקביל) ומהמשך ירידת המחירים בסלולר.

אלו המספרים העיקריים:
· ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU) עמדה על 58 ₪ עליה של 1 ₪ בלבד לעומת רבעון קודם, נתון מעט נמוך בהתחשב בעונתיות שתרמה לפרטנר והוט 2 ₪
· מספר מנויי הסלולר עלה ברבעון השלישי ב 26,000 מנויים.


· מגזרי פעילות:
o ההכנסות המגזר הנייד עמדו על 679 מיליון ₪ מהם 488 משירותים ו 191 מציוד קצה.
o ההכנסות המגזר הנייח עמדו על 339 מיליון ₪ מהם 292 משירותים ו 47 מציוד קצה .
· הרווח התפעולי של החברה עמד על 83 מיליון ₪, או 8.5% לעומת 10.6% מהמכירות ברבעון קודם.
· החברה הציגה EBITDA לרבעון בגובה 226 מיליון ₪ כאשר יש לשים לב שברבעון קודם בו ה-EBITDA עמדה על 238 היתה השפעה חד פעמית של כ-10 מיליון ₪ תרומה של מכירת אינטרנט רימון.
· ה – CAPEX ברבעון צמח ועמד על 114 מיליון ₪ כאשר חלק מהגידול מיוחס להיוון הוצאות הרכשת מנויים וחלקו להשקעת החברה.

סלקום TV ממשיכה לצמוח, החברה מדווחת על גידול של 17,000 מנויים ברבעון את הגידול ניתן לייחס לפעילות החברה בכל הנוגע לשילוב תכנים חדשים כגון HBO וערוצי ילדים . בנוסף נראה שההשקה של פרטנר TV עדיין לא משפיעה המשך הצמיחה של סלקום TV. בנוסף דיווחה החברה שפעילות הטלוויזיה עברה לרווחיות והמשך גיוס לקוחות בהחלט נותן מקום לאופטימיות.

עוד פרסמה החברה כי היא " ממשיכה לקדם את בחינתה ביחס להשקעה ב-IBC ,לרבות שינויים שהחברה דורשת כדי שהשקעה כאמור תתממש. ביחס לכך, החברה הגיעה להבנות מוקדמות עם חברת החשמל ביחס לעדכון מחירי השירותים של חברת החשמל ל- IBC ,אם החברה תשקיע ב-IBC .החברה מתכוונת להגיש מכתב כוונות בלתי מחייב להשקעה )בעצמה או עם קבוצת משקיעים שהיא עשויה לארגן( ב-IBC בעתיד הקרוב, בכפוף לקיום תנאים מסוימים. השקעה כאמור, אם תוסכם ותבוצע, עשויה להיות כרוכה בהשקעות משמעותיות בפעילות IBC ."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il