TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אנדרסן גלובל מודיעה על התרחבות באוגנדה


אנדרסן גלובל
Ligomarc היא האתר הרביעי של אנדרסן גלובל באפריקה

אנדרסן גלובל גאה להודיע על נוכחות באוגנדה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Ligomarc Advocates, חברת לייעוץ מס חברות ופיננסי ועריכת דין. את החברה מנהל השותף המנהל קביאיטו קרמגי. התוספת של Ligomarc Advocates כחברת שיתוף פעולה של אנדרסן גלובל ממשיכה את ההתרחבות של הארגון באפריקה. Ligomarc היא האתר הרביעי של אנדרסן גלובל באפריקה.


"יושרה, מצוינות והצבת הלקוח במרכז היו תמיד בעלי חשיבות רבה עבורנו, ושיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו להבטיח שלקוחותינו יקבלו את השירות הטוב מסוגו בכל העולם", אמר קביאיטו קרמגי. "הצוות באנדרסן גלובל שותף לערכים שלנו -- שירות לקוחת מצוין ויעיל ואי תלות -- זאת התאמה טבעית".
Ligomarc Advocates הוקמה כפרקטיקה יחידה לפי חמש עשרה שנים על ידי רות סבטינדירה, אבל מאוחר יותר הפכה לשותפות כאשר קביאיטו קרמגי הצטרף. השותפות התרחבה לאחר מכן וכוללת את ג'ושוע אודוק אגוול ואוליביה קריאמפה מטובו, שניהם עורכי דין פיננסיים מוערכים מאוד באוגנדה. החברה מציע מגוון רחב של שירותי עריכת דין ארציים ובינ"ל ליחידים ולחברות כגון חדלות פירעון, בנקאות, משטר תאגידי, אנרגיה וכרייה, ביטוח וציות לרגולציה וגם שירותי ייעץ מס כגון תמחור העברות, ארגון מחדש ומחלוקות שקשורות למיסים.


היו"ר הגלובלי והמנכ"ל של Andersen Tax LLC מרק וורסאץ הוסיף: "שיתוף הפעולה הזה ממצב אותנו לספק פתרונות אפילו יותר מקיפים ללקוחות וכיסוי מורחב באפריקה, במיוחד באזור המזרחי. Ligomarc הייתה בחירה קלה מאוד, והתרבות והכימיה עם עמיתינו החדשים מאוד חיוביות. אנחנו מצפים להמשיך בבניית הפלטפורמה שלנו באפריקה במהירות בשנים הקרובות ואני מאוד אופטימי לגבי הצוות המצוין שאנחנו מרכיבים באפריקה בהמשיכנו להוסיף פרקטיקות ומנהלים חשובים".


Andersen Global היא התאגדות בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החָבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-2,300 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-78 מקומות באמצעות החֲברות החָבֶרות וחֶברות שיתופי הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il