TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אי.בי.אי מעלה את מחירי היעד בעקבות דוחות פרטנר


איביאי
לירן לובלין, אנליסט תקשורת, אי.בי.אי. בית השקעות על דו"חות פרטנר

על אף סימנים של המשך שחיקה במחירי הסלולר, דו"ח מצוין תודות להמשך מהלכי ההתייעלות של החברה וירידה מהותית בחוב
אנו שומרים על המלצת תשואת יתר למניה ומעלים את מחיר היעד ל 24 ₪ הגבוה בכ-24% ממחיר המניה נכון להיום בבוקר.

הדו"ח של פרטנר מצוין וזאת על אף סימנים של המשך שחיקה במחירי הסלולר. מאמצי ההתייעלות הכבירים של הנהלת החברה ניכרים גם בתוצאות הרבעון השלישי וככל שהוט גדלה גם חלקה בעלויות הרשת המשותפת גדל והוצאות של פרטנר קטנות בהתאם.


בראיה קדימה אנו סבורים כי היקף התחרות בפעילות הסלולר לא צפוי להתמתן בזמן הקרוב וכי עיקר העבודה של החברה תמשיך להיות בשיפור המגזר הקווי (שניתן לראות בשיעורי הרווחיות כבר ברבעון הזה). פעילות הטלוויזיה לא צפויה להיות רווחית בזמן הקרוב אך קצב הגיוס (כ-10 אלף מנויים בחודש) צפוי להמשיך. היקף ההשקעה בפריסת הסיבים שאמורה הייתה להכביד מעט על התזרים של החברה צפוי להתמתן נוכח החתימה הצפויה על הסכם שיתוף הפעולה עם סלקום. נכון לקצב ה-EBITDA הנוכחי המניה נסחרת במכפיל EV/EBITDA של כ-5X ולהערכתנו מדובר במכפיל נמוך (סלקום ב-6.5X) שמצדיק קניה של המניה.

להערכתנו ובראייה קדימה החברה עשויה לחזור לחלוקת דיבידנד כבר ברבעונים הקרובים.

להלן תמונת המצב:
· ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU) עמדה על 64 ₪ עליה עונתית של 2 ₪ ביחס לרבעון הקודם – בנטרול העונתיות עדיין ניתן להצביע על שחיקה מסויימת במחירי הסלולר בשוק.
· מספר מנויי הסלולר עלה ברבעון הראשון ב 15 אלף מנויים, כאשר החברה ממשיכה בגיוס מנויי פוסט פייד (33,000) במקביל לגריעה של מנויי פרה-פייד.
· ההכנסות משירותי סלולר עמדו על 514 מיליון ₪ עליה של 27 מיליון ₪ ביחס לרבעון קודם וירידה של 17 מיליון ₪ ביחס למקביל.
· ההכנסות ממכירות ציוד עמדו על 160 מיליון ש"ח אך הנתון המרשים יותר נרשם בשיעורי הרווחיות שעלו מהותית למעל ל 26%
· ההכנסות משירותים במגזר הקווי עלו ב-2 מיליון ₪ מהרבעון הקודם ועמדו על 194 מיליון ₪.
· הרווח התפעולי עמד על 92 מיליון ₪ וה EBITDA לרבעון עמדה על 239 מיליון ₪ וזאת ללא ההשפעה החיובית של הסכם הפיצוי מול אורנג' בגובה 54 מיליון שהסתיימה הרבעון והשפעה חיובית של יישום לראשונה של התקן החשבונאי IFRS 15 בגובה 19 מיליון ש"ח.
· היקף ההשקעות אמנם עלה אך עיקר ההשפעה היא מגיעה מה IFRS 15 ועמד ברבעון על 105 מיליון ₪.
· ברבעון נרשמה הוצאה ראשונה בגין מיזם הטלויזיה אותה אנו מעריכים ב-10 מיליון (בגין חודשיים בלבד) וטרם נרשמו הכנסות מהמגזר

בנוסף, נוכחנו כי ההתייעלות שנרשמה ברבעון השני ממשיכה ללוות את החברה גם ברבעון השלישי וניתן להניח כי רובה מתמשכת. עוד נציין כי רמת החוב שלך החברה ירדה ברבעון לרמה של 887 מיליון ₪ ויחס החוב ל-EBITDA עומד על בערך 1.
בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של 54 מיליון ₪ ברבעון או 0.32 ₪ למניה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il